Stránka 1 z 50

AGR / EGR

Napsal: 05 dub 2006, 09:58
od Mirek
ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik

Napsal: 05 dub 2006, 10:07
od Mattej
třeba tady: http://www.svoboda-cr.cz/_novinky_02.htm až dole

Kde je v Astře nevím, ale uzrčitě to tady někde najdeš

Napsal: 05 dub 2006, 10:50
od Luky
Nemyslis nahodou EGR ventil, kterej vraci cast vyfukovych plynu zpet ke spaleni?
Kde presne je ti nepovim, na to jsou tu vetsi odbornici :D
Kazdopadne se timhle nesmyslem snizuji emise, tudiz i vykon.

Re: agr

Napsal: 05 dub 2006, 11:41
od Oťas
Mirek píše:ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik
Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.

Napsal: 06 dub 2006, 17:38
od Zdeněk Lbc
Ventil EGR-německy, AGR-česky, recirkulace výfukových plynů, může mít vliv na kolísání otáček motoru. Nebo škrtící klapka - vyčistit podtlakové vstupy.

Napsal: 06 dub 2006, 17:40
od libik
Zdeněk Lbc píše:Ventil EGR-německy, AGR-česky, recirkulace výfukových plynů, může mít vliv na kolísání otáček motoru. Nebo škrtící klapka - vyčistit podtlakové vstupy.
zaslepit nebo nechat bejt?

Re: agr

Napsal: 21 kvě 2006, 10:50
od PIKI
Oťas píše:
Mirek píše:ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik
Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.
A co ak je vadny, co potom? vymenit ,alebo zaslepit??? Pretoze kontrolka motora stale svieti

Napsal: 21 kvě 2006, 11:04
od Vojta
když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit

Napsal: 21 kvě 2006, 11:37
od PIKI
Vojta píše:když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit
A neda sa vycistit alebo opravit??? Novy kus v opli 7000,-sk

Napsal: 21 kvě 2006, 11:49
od Návštěvník
PIKI píše:
Vojta píše:když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit
A neda sa vycistit alebo opravit??? Novy kus v opli 7000,-sk
Asi bych ho zkusil s někým vyměnit, jestli je to tím EGRem, než koupit jinej a zjistit, že to tím není.

Napsal: 21 kvě 2006, 13:36
od PIKI
Teraz som bol pri aute a kontrolka motora uz nesvieti. Je mozne ze pri ochladnuti motora sa EGR umudri???

Napsal: 21 kvě 2006, 14:11
od Návštěvník
PIKI píše:Teraz som bol pri aute a kontrolka motora uz nesvieti. Je mozne ze pri ochladnuti motora sa EGR umudri???
To poznáš, až najedeš pár kilometrů...

Napsal: 28 kvě 2006, 10:27
od PIKI
Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!

Napsal: 08 črc 2006, 18:37
od Marcel
Môže mať AGR vpliv na štart VLAŽNEHO motora?
vysvetlenie:ked je studený alebo horúci všetko OK ale ak je vlažný potrebuje o dost dlhšie točit.Čím to bude :?:

Napsal: 20 led 2007, 17:41
od ondrazalsky
PIKI píše:Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!
s kontrolkou motoru ve spojeni s problematickym agr ventilem mam cerstvou zkusenost: kontrolka motoru obecne funguje takto: rozsviti se za jizdy v momente, kdy ridici jednotka zaznamena nejakou chybu, tedy vetsinou odezvu od nektereho ze senimacu cehokoli dostane nejakou hodnotu mimo stanoveny rozsah. ulozi do sve pameti kod chyby (kde ho ponecha dle vyjadreni mechaniku v Oplu cca 24 hodin nebo do odpojeni baterky) a najede na "nouzovy rezim", ktery vetsihou spociva v nejakem nadstandartnim obohacovani smesi, timpadem vyssi spotreba paliva, i kdyz motor min tahne. kontrolka sviti, dokud nevypnes klicek. pote po dalsim nastartovani se vzdy znovu rozsviti na nejakou dobu (nemam presne vypozorovano, ale odhaduju cca 20 vterin?-asi proto, aby te jeste jednou upozornila ze pri posledni jizde BYL PROBLEM), pak zhasne a je zhasnuta do te doby, nez nastane opet nejaka "chyba". pote se rozsviti a opet sviti az do vypnuti zapalovani, a to bez ohledu na pocet chyb, ktery od jejiho rozsviceni jednotka zaznamenala.

a ted k agr: v v mem pripade spatneho agr ventilu hazela chybna hlaseni lambda sonda (ventil totiz byl uz asi uplne ko, a jeste k tomu si nejak prisaval zvenku dalsi vzduch). diagnoza u meho garazoveho autoelekrtikare (ale pozor, je to fakt profik) tedy znela "vymen agr ventil, nelze jej opravit. nelze jej ani koupit jinde nez orig v oplu". tak jsem HNED jel do oplu s pozadavkem na vymenu agr. vymenili (bratru 5.000CZK), vymenili na pockani ale na zkusebni jizde hadej co: ano, opet kontorlka motoru a tak mechanik diagnostikoval opet chybu hlasenou na lambde. mne uz malem sbirali ze zeme (5000 zbytecne v prdeli), ale pak jiny mechanik rekl, ze to mohla byt jen jednorazova chybka, ktera asi byla zapricinena nastupen funkcni soucastky (novy agr) namisto toho stareho zrejme jiz delsi dobu spatneho. a fakt, mam uz najeto asi 100km a kontorlka MLCI... (predtim se rozsvecela nejpozdeji po 200 metrech jizdy)

zaslepit/nechat bejt?: dle vyjadereni mechaniku v oplu zaslepeni neni obecne dobra vec (agr sic ene funkci motoru nema primy vliv, je tem jn kvuli spalovani nadmernych emisi, nicmene na jeho funkcnosti jsou zavisle nejake dalsi cidla), ale kdyz uz kdyz zaslepis, mel bys urcite udelat upravu v nastaveni rj. a udajne muj motor tento softwarovy zasah neumoznuje (x18xe1), tedy u mn ezaslepeni agr nepripada v uvahu.

kurnik sem se rozepsal...