Stránka 1 z 1

Astra G 1,4 16v

Napsal: 04 kvě 2007, 13:08
od skren
Chlapy,
všem velmi děkuji za odpovědi k dieslovému motoru 1,7DTi. Ale ještě bych se chtěl zeptat. Budu v podstatě každý pracovní den jezdit 50Km (25 tam, 25 zpátky) a pak samozřejmě nějaké ty další šolichačky. A tak jsem ještě zapřemejšlel o benzínovém motoru. Co jsem četl v recenzích (i od řidičů) a testech, tak Astra G s tím motorem 1,4 16V by měla být v poho. Co jsem koukal žádné problémy se žraním oleje, docela dobrá pružnost motoru... Co by jste mi na to řekli? Díky :)

Napsal: 04 kvě 2007, 13:32
od Astra - R@SAG
Ahoj. No já sice mám novější verzy motoru 1.4 16v Twinport, ale jsem s nim nadmíru spokojený. Spotřena kombinovaná 6,5 lit / 100 km a to jezdím dost svižně. Jem pokud auto pořádne naložíš 4x dospělí 1x dítě v sedačce a naloženy kufr + zapnutá klima, tak tomu chybý pár koní a to musíš pořádně točit. Pokud ale takové podmínky budeš mít pouze parkrát za rok, tak ti motor bude stačit. Po rovince + zapnute klimě motor jede v pohodě. Olej to opravdu nepapá, ale je to kus od kusu. Více informaci najdeš na mém webu v sekci moje astra - deník :D :D :D :D

http://astra-rasag.ic.cz/index.html
odkaz na můj web - hlavní strana

http://astra-rasag.ic.cz/9664/Denik.html přímí odkaz na dením mé astry

Mám ji funglovku a za 5 měsíců najeto 7000 km, motor si teprve seda a v 2800 km mi ubylo 0,3 lit oleje, od te doby ani kapka úbytek :D :D :D :D

...

Napsal: 04 kvě 2007, 14:00
od Slag
Já mám taky v podstatě funglovku :lol: (8,5 roku, 80.000 km :D)
Spokojenost...nemůžeš od ní čekat, že bude trhat rychlostní rekordy, ale jede OK... (viz Astra-R@SAG)
Olej nežere, v servisu ještě nebyla...kromě žárovek všechno původní :wink:

Napsal: 04 kvě 2007, 14:48
od skren
No tak to je jiná odezva než na 1,7DTi :D Díky moc za odpovědi. Na a to že jsou kladné jsem dosti rád.

Napsal: 04 kvě 2007, 14:56
od manli2
kolik za ní chceš dát?

Napsal: 04 kvě 2007, 15:06
od manli2
8V šestnácka 62kW nebo 55kW je lepší volba než 1.4 16V

Napsal: 04 kvě 2007, 15:08
od spermin
Diesely nejsou u OPLŮ moc povedené, a navíc jsou to motory na delší jízdy, v zátahu od 50 KM.
Diesel jede optimálně až po důkladném prohřátí, a to platilo, platí a bude ještě dlouho platit.
Diesel se rentuje od cca 30 000 km za rok.

Napsal: 04 kvě 2007, 15:14
od Kajinek
moja krasavica ma uz nieco za sebou....190tis Km, ale ja ju mam len kratko, a zatial som velmi spokojny, kombinovana spotreba okolo 6.2l/100km a to teda vacsinu jazdim v meste....ale ako bolo spomenute, nieje to ziadny trhac asfaltu....

Napsal: 04 kvě 2007, 16:40
od skren
No chci za ni dát do 150 tis. Maximální strop je 160tis. Ale chtěl bych jí s klímoškou a alespoň dvouma airbagama. Co jsem se koukal, tak by to mělo být reálné. Ale mám kámoše kterej tahá auta z Německa, tak asi přes něho bych to řešil

Napsal: 04 kvě 2007, 16:43
od skren
jo ještě bych měl jeden dotázeček...Tyhle motory se taky montujou v Polsku jako ty dieslové?