Stránka 1 z 2
1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 28 bře 2007, 08:30
od fkabl
Jsem čerstvým majitelem Astry-G Caravan,r.v. 98, motor 1,4 16V, 66kw. Má najeto (s největší pravděpodobností poctivých) 126 tis.km. Není to na tento motor už dost? Slyšel jsem, že moderní benzínové motory by měli zvládnout i 300 tis. km, nafťáky 500 tis.
Před astrou jsem měl Formana, r.v. 94, 1,3 Lxi, 50 kw. Najeto cca 200 tis. a motor Ok. Problém byl právě v tom, že motor "přežil" zbytek auta - hlavně karosérii, která už byla místy dost prorezavělá.
Kolik jste viděli s Opláckými benzíny 16V nejvíc najezděno?
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 28 bře 2007, 08:33
od medva1
fkabl píše:Jsem čerstvým majitelem Astry-G Caravan,r.v. 98, motor 1,4 16V, 66kw. Má najeto (s největší pravděpodobností poctivých) 126 tis.km. Není to na tento motor už dost? Slyšel jsem, že moderní benzínové motory by měli zvládnout i 300 tis. km, nafťáky 500 tis.
Před astrou jsem měl Formana, r.v. 94, 1,3 Lxi, 50 kw. Najeto cca 200 tis. a motor Ok. Problém byl právě v tom, že motor "přežil" zbytek auta - hlavně karosérii, která už byla místy dost prorezavělá.
Kolik jste viděli s Opláckými benzíny 16V nejvíc najezděno?
Já mám rok 2000 a najeto 200tis. vše okay
Napsal: 28 bře 2007, 09:09
od PeDo :o)
Bud v klidu, ja oslavil na aute 180.000 a uplne v pohode!!!!
Ikdyz ono asi hodne zalezi jak s tim bylo zachazeno...
Edit: Smazán odkaz obsahující virus
zigi
Napsal: 28 bře 2007, 09:12
od esek1
no na túto stránku by som nešiel, je to vírus
Edit: Smazán odkaz obsahující virus
zigi
Napsal: 28 bře 2007, 09:24
od bubak.velkej
Videl jsem Fko co slo po 10 letech provozu a prvnim majiteli predloni do sveta s 290. tis. a vse bylo OK.
Jestli je 126 tis. hodne nebo malo zalezi na tom jak s autem predchozi majitel zachazel...
Napsal: 28 bře 2007, 09:35
od PeDo :o)
SORRY za OT: vsem se moc omlouvam za ten odkaz!!!!
prosim naklikat, je to nejakej cerv a sestre uz po*** celej comp z toho jak porad neco na ICQ otvira...
:(.
Edit: Smazán odkaz obsahující virus
zigi
Napsal: 28 bře 2007, 09:37
od Luky
Mel by sis to co nejdriv odvirovat, jinak ti ten blbej link bude pridavat ke kazdymu prispevku
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 14 úno 2010, 20:43
od fkabl
Po cca 3 letech se vracím k tomuto tématu. Dnešním dnem mám najeto poctivých 190 tis. km a vše OK.Jen jsem dnes opět po 60 tis. km měnil rozvody. Tak kolik myslíte, že tento motor v Géčku vydrží?
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 14 úno 2010, 20:45
od m1lan
Vsetko zalezi len a len od majitela
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 14 úno 2010, 20:55
od langdon2
Tak tak...Ja mam uz vyse 240000 km. Sice uz daco to pomenil....ale motor stale ide.
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 14 úno 2010, 21:25
od Slag
Hu! Znám eFko s 1.4 16V, který má s poctivou údržbou najeto něco pod 350.000 km.
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 14 úno 2010, 21:28
od YANEK
přesně když se staráš a dáš mu dobrej olej a nepřejíždíš ho vydrží dost
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 15 úno 2010, 12:26
od Phrz
v oplu mi rikal ze vydrzi i pres 300tis vpohode
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 15 úno 2010, 12:28
od m1lan
Snad to plati aj pre 1.6ky
Re: 1,4 16V - 126 tis. km - není to moc?
Napsal: 15 úno 2010, 12:32
od langdon2
Hej hej...Aj ked tie trpeli vecsou zravostou oleja.....Ale kamos z nitry ma X16XEl a cca. 320000km, zrala mu olej, vymenil gufera na ventiloch a je to o dost lepsie..
A auto ide dalej..
1,6 16V a 1,4 16V su tie iste motory, iba maju rozdielne vrtanie. Hlavy by mali byt identicke.