K mému problému, 2.2i 16V Z22SE, plus LPG - začaly mi různě blbnout otáčky, při sešlápnutí spojky na 2 - 2,5tis vylítly, při zastavení zase moc nízké na volnoběh, kolikrát pomohlo vypnout motor a znova nastartovat.
Tak jsem četl, forum a zkusil následující
odpojil EGR (jenom konektor) otáčky nahoru již nešly, jelikož jsem se dočetl, že EGR je spojen s klapkou, tak vyndal a vyčistil i tutu. Při vyndání nebyla zavřená, byla kousek nahnutá, nevím zda to tak má být. Zanesená byla. Vyčištěno, reset ECU.
Motor naskočil v pohodě, zvýšil otáčky na cca 1100 (studený start) a postupně klesal. Po zahřátí spadl zase odhadem tak na 600 otáček.
Motor i před tím nechcípal, neškubal apod. Teď jde poslechově ještě lehčeji, ale jak klesne volnoběh nízko, tak motor houpe s celým autem, jinak reaguje jak má. EGR, odpojen (předpokládám že je uzavřen a tudíž jako by byl zaslepen)
co mám ještě udělat pro to, aby se zvýšily otáčky volnoběhu u zahřátého vozu.
Díky za nasměrování k dalšímu postupu
Info: motor má 270000km, LPG od 150000km, EGR od 150tis nikdy nečištěno, stejně jako klapka, ta až teď (se přiznám
