1.4 16V 66kw - vysoký volnoběh
Napsal: 22 říj 2017, 17:17
Zdravím pánové
jsem tu nový a mám dotaz
Už jsem v koncích s Astřicí mé přítelkyně, je to 1.4 16V 66kW kombík 1999 (lpg), auto náhodně dělá to že, drží vysoký volnoběh, studený start je většinou OK, při ohřátí na místě volnoběh houpe a postupně se vyhoupe na 1400 až klidně 2400 ot. Je jedno jestli auto jede na plyn nebo benál. Někdy to zase funguje bez problému, ale víc času je funkce špatná. Po znovunastartování dál drží vysoké otáčky.
Auto nehlásí žádnou chybu, klapka vyčištěná, nový snímač klapky, nový volnoběžný motorek, nové svíčky. Běžící motor nereaguje na eter tzn nevypadá to na netěsnosti sání. Konektory motorové jednotky čisté, k jednotce jsem natáhnul solo kostru. Předpokládám že motorovka je ta jednotka která je na boku motoru nad převodovkou.
K čemu je jednotka před LP kolem ? Tam jsem konektory nekontroloval - nějak se mi nedařilo je vytáhnout.
Prosím zdejší machry a diagnostiky o radu - díky
jsem tu nový a mám dotaz
Už jsem v koncích s Astřicí mé přítelkyně, je to 1.4 16V 66kW kombík 1999 (lpg), auto náhodně dělá to že, drží vysoký volnoběh, studený start je většinou OK, při ohřátí na místě volnoběh houpe a postupně se vyhoupe na 1400 až klidně 2400 ot. Je jedno jestli auto jede na plyn nebo benál. Někdy to zase funguje bez problému, ale víc času je funkce špatná. Po znovunastartování dál drží vysoké otáčky.
Auto nehlásí žádnou chybu, klapka vyčištěná, nový snímač klapky, nový volnoběžný motorek, nové svíčky. Běžící motor nereaguje na eter tzn nevypadá to na netěsnosti sání. Konektory motorové jednotky čisté, k jednotce jsem natáhnul solo kostru. Předpokládám že motorovka je ta jednotka která je na boku motoru nad převodovkou.
K čemu je jednotka před LP kolem ? Tam jsem konektory nekontroloval - nějak se mi nedařilo je vytáhnout.
Prosím zdejší machry a diagnostiky o radu - díky