1.8 / 92kW Z18XE - jaký by měl být tlak na palivové liště ?

Odpovědět
petr25
Příspěvky: 2
Registrován: 12 srp 2017, 12:09

1.8 / 92kW Z18XE - jaký by měl být tlak na palivové liště ?

Příspěvek od petr25 » 12 srp 2017, 12:57

Ahoj, mám Zafiru A 1.8 16V 92kW (Z18xe) s LPG a začaly mě zlobit starty na benzín. Mám podezření na palivové čerpadlo (nebo tl. regulátor) a chtěl bych se zeptat, jaký by měl být tlak na ventilku na potrubí ke vstřikovačům při zapnutém čerpadle ?

Reklama
 

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 / 92kW Z18XE - jaký by měl být tlak na palivové lišt

Příspěvek od hansdob » 12 srp 2017, 19:42

3.0Bar jako systemovy
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

petr25
Příspěvky: 2
Registrován: 12 srp 2017, 12:09

Re: 1.8 / 92kW Z18XE - tlak na palivové liště ?

Příspěvek od petr25 » 15 srp 2017, 15:29

Díky za info, myslel jsem si to (já naměřil jen cca 1,5), ale třeba pro motor X16SZR je v Jak na to udávané jen 0,76 bar, tak jsem si nebyl jistý...Takže nádrž šla dolů (s tím přístupem tedy udělali soudruzi z Německa chybu) a po vytažení čerpadla objevena prasklá hadice na výstupu čerpadla (čerpadlo naštěstí jede dobře) . Dá se koupit origo hadice jako ND nebo čím lze nahradit ? Vzhledem k přístupu nechci řešit za rok stejný problém. Ideálně asi něco takového http://www.gms.cz/cz/vyrobek/10620-petrotec-sae-30r10, pokud by někomu kousek zůstal, koupil bych jej, popř. pokud máte tip na jinou funkční variantu, podělte se... Jo a ten tlakový regulátor mám na 3.8 bar, to je origo nebo tam má být jen na 3 bary ?
Přílohy
hadice.jpg
ventil.jpg

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 / 92kW Z18XE - jaký by měl být tlak na palivové lišt

Příspěvek od hansdob » 16 srp 2017, 20:33

nemám čas hledat ale samostatná origo asi nebude a to co máš v odkazu je použitelné. musíš dát prostě hadici na tlak a na kontakt z obou stran.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

kaliban
Příspěvky: 23
Registrován: 09 srp 2017, 11:43

Re: 1.8 / 92kW Z18XE - jaký by měl být tlak na palivové lišt

Příspěvek od kaliban » 16 srp 2017, 21:03

Já koupil hadici pro kontakt s benzínem a jiným v Gumexu a celkem za pár korun. Ano není natvarovaná, ale jinak slouží dobře

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 / 92kW Z18XE - tlak na palivové liště ?

Příspěvek od Marťasek » 07 lis 2017, 17:07

petr25 píše:Díky za info, myslel jsem si to (já naměřil jen cca 1,5), ale třeba pro motor X16SZR je v Jak na to udávané jen 0,76 bar, tak jsem si nebyl jistý...Takže nádrž šla dolů (s tím přístupem tedy udělali soudruzi z Německa chybu) a po vytažení čerpadla objevena prasklá hadice na výstupu čerpadla (čerpadlo naštěstí jede dobře) . Dá se koupit origo hadice jako ND nebo čím lze nahradit ? Vzhledem k přístupu nechci řešit za rok stejný problém. Ideálně asi něco takového http://www.gms.cz/cz/vyrobek/10620-petrotec-sae-30r10, pokud by někomu kousek zůstal, koupil bych jej, popř. pokud máte tip na jinou funkční variantu, podělte se... Jo a ten tlakový regulátor mám na 3.8 bar, to je origo nebo tam má být jen na 3 bary ?
Cus pardi!

tak se hlásím do klubu prasklé hadičky! Včera žena normálně přijela a já ve 3h ráno ani pomalu nenastartoval...

Auto škubalo chcípalo lítaly otáčky - musel jsem "pumpovat" plynovým pedálem abych motor udržel aspoň ve volnověhu. Po zahřátí a přepnutí na LPG to jelo naprosto normálně. Pak se objevily chyby:

0500 Čidlo rychlosti vozidla
0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele

Po rozdělání nádrže (byla za 1hod dole) to šlo ráz na ráz. Obrovský problém sem si vyrobil ale sám tím, že jsme si ulomil T spojku od palivového filtru.. Je plastová a asi už byla zteřelá... tak že vymyslet jak tohle obejít mě stálo 2 hodiny času navíc. No v 12h jsem začal a v 15hod skončil. Auto jede jako za mlada :-)
Jak bude čas přidám nějaké foto.

PS: hadičku jsem použil obyčejnou na benzin nic tvarového tam ani podle mě není! Ta hadička je jen tak vytvarovaná poté co tam byla v Oplu namontovaná a zatočená. :mrgreen: Jinak já mám tlak 3bary a hadička mi praskla u čerpadla.
Přílohy
IMG_20171107_132041.jpg
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Odpovědět