Náladové X16XEL
Napsal: 05 čer 2017, 18:49
Dobrý den, po delší době se mi na autě opět vyskytnul menší problém. Auto začalo samo od sebe cukat. Prostě jedu do Brna, 70 km nic a najednou se to na rovince při plynulé jízdě div nezblázní jak to škube, ovšem vždycky jen chvíli a pak je všechno úplně v pořádku. Taky to dělá úplně nahodile.
Dneska ráno sem zastavil, že zaparkuju do řady, auto samo od sebe bez důvodu chcíplo (poprvý v životě samo od sebe).. to škubání začalo asi před měsícem, vyměnil sem svíčky, pal. filtr. Chvíli se zdálo, že je po problému a z ničeho nic zase cukání. Nejdřív to cukalo jen při jízdě na volno, pod plynem nic (a volnoběh stabilní). Následně to začalo pokolísávat i na volnoběh a ode dneška to samo od sebe už i chcípá.
Příjdu odpoledně, nastartuju standardně si to drželo zvýšené otáčky jako obvykle a najednou chcíp, jako když vypnete klíček, ani se s tím nesnažil motor nic dělat mi přišlo.
Chtěl bych se vás zeptat jestli by na to mohlo mít vliv, že rozvody před několika týdny dorazily na "mezní" stáří pro výměnu a zatím sem je neměnil, řemen je podle pohledu a na dotek celkem v pořádku ještě. V jednotce motoru nejsou vůbec žádné chyby, snímač plynového pedálu sem na diagnostice kontroloval a pracuje jak má. Relátko pal. čerpadla sem měl rozdělané a je jako nové. EGR je zaslepený a jeho odpojení nic nezměnilo.
Jediné co, tak mi to vypisovalo v jednotce ABS pravý přední snímač, že je někde přerušený okruh. Svítit to začalo v podobné době jak auto začalo blbnout ale já v tom spojitost nevidím.
Mám podezření na imobilizer a nebo jednotku motoru ale nejdřív bych se chtěl zeptat Vás zkušenějších, než do toho zase začnu vrtat.
Děkuji za případné rady a poznatky.
Dneska ráno sem zastavil, že zaparkuju do řady, auto samo od sebe bez důvodu chcíplo (poprvý v životě samo od sebe).. to škubání začalo asi před měsícem, vyměnil sem svíčky, pal. filtr. Chvíli se zdálo, že je po problému a z ničeho nic zase cukání. Nejdřív to cukalo jen při jízdě na volno, pod plynem nic (a volnoběh stabilní). Následně to začalo pokolísávat i na volnoběh a ode dneška to samo od sebe už i chcípá.
Příjdu odpoledně, nastartuju standardně si to drželo zvýšené otáčky jako obvykle a najednou chcíp, jako když vypnete klíček, ani se s tím nesnažil motor nic dělat mi přišlo.
Chtěl bych se vás zeptat jestli by na to mohlo mít vliv, že rozvody před několika týdny dorazily na "mezní" stáří pro výměnu a zatím sem je neměnil, řemen je podle pohledu a na dotek celkem v pořádku ještě. V jednotce motoru nejsou vůbec žádné chyby, snímač plynového pedálu sem na diagnostice kontroloval a pracuje jak má. Relátko pal. čerpadla sem měl rozdělané a je jako nové. EGR je zaslepený a jeho odpojení nic nezměnilo.
Jediné co, tak mi to vypisovalo v jednotce ABS pravý přední snímač, že je někde přerušený okruh. Svítit to začalo v podobné době jak auto začalo blbnout ale já v tom spojitost nevidím.
Mám podezření na imobilizer a nebo jednotku motoru ale nejdřív bych se chtěl zeptat Vás zkušenějších, než do toho zase začnu vrtat.
Děkuji za případné rady a poznatky.