těsnění pod hlavou

Odpovědět
katkap1
Příspěvky: 4
Registrován: 14 bře 2017, 07:23

těsnění pod hlavou

Příspěvek od katkap1 » 14 bře 2017, 07:30

Ahoj všem :)
Jsem tu nová, tak nevím, jestli píšu pod správné téma, ale nevím, kam jinam se obrátit. Moje drahá Astřička má v háji těsnění pod hlavou. Jezdí, nebo spíš nejezdí, na tři válce, žere olej i benzín a nevím, co s tím. Servisák mi řekl, že oprava vyjde cca na 10 000,- a nevím, jestli má smysl auto staré 18 let takhle opravovat. Nicméně mám svoje auto ráda a nechce se mi to prodat nějakýmu šikulovi za pět tisíc. Navíc mám novou STK. Tak si jdu pro radu. Opravit, nebo poslat dál? Že je to zrezlý, nebrzdí ručka a nesvítí půlka palubky mi zas tak nevadí :D Díky K.

Reklama
 

Uživatelský avatar
luigy87
Příspěvky: 318
Registrován: 27 čer 2013, 19:07
Bydliště: Český Těšín

Re: těsnění pod hlavou

Příspěvek od luigy87 » 14 bře 2017, 09:04

Tak pokud závady nevadí, tak oprava je jasná.
Nevím, co ta cena 10,000 obsahuje. Já jsem platil 10,000 přímo v Opelu. Ale v ceně bylo i zarovnání hlavy a zabroušení sedel ventilu.
Na minulého peugeota, jsem platil 5500. Tam byla jenom výměna těsnění pod hlavou.
A na Škodu 120 mě to sálo 300. To jsem si dělal sám.
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm

Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS

Uživatelský avatar
pejee
Příspěvky: 1929
Registrován: 26 zář 2012, 21:11
Bydliště: VS,ZL

Re: těsnění pod hlavou

Příspěvek od pejee » 14 bře 2017, 10:49

Ahoj, nepíšeš co máš za motor .. já to opravoval s kamarádem dvakrát na 1,4 benzínu. Vždy doma na dvorku nebo v garáži, cena za materiál vychází +- 5000, když neděláš nové rozvody :) takže těch 5 za práci v servisu to bude. Když to opravíš můžeš v klidu dál jezdit..
Bohužel, není to jen těsnění pod hlavou, které se musí vyměnit ( cca 500 Kč), přibudou k tomu těsnění na sání, těsnění na výfukové svody, těsnění na termostat, těsnění víka ventilů, šrouby na hlavu, rozvodový řemen, olejový filtr, nový olej, přebroušení hlavy válců.
Pokud nevíš, kolik mají najeto rozvody, je lepší je udělat nové při této práci, když už je to jednou rozdělané..
Tak abys věděla, co by mělo být v té ceně :) možná jsem ještě na něco zapomněl
______
X14XE
Z20LET OPC II
______

katkap1
Příspěvky: 4
Registrován: 14 bře 2017, 07:23

Re: těsnění pod hlavou

Příspěvek od katkap1 » 14 bře 2017, 11:41

Díky za odpovědi pánové. Asi to vážně nechám opravit. To těsnění se dá sehnat i někde na vrakárně? Nebo musí být nové? S rozvody asi i počítám, má najeto necelých 200 tis. a já to auto mám pět let. Je sice z Německa, ale pochybuju, že při 160 000 km (to jsem to koupila) je dělali. Jinak motor je 1.6 benzin. Jen škoda, že nemám v Plzni nějakého známého, co mi to taky opraví někde na zahradě za nějakou hezkou cenu :)

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: těsnění pod hlavou

Příspěvek od denny » 14 bře 2017, 12:05

Jestli ti to žere olej,tak se připrav na překroužkování a dekarbonizaci motoru.Vzhledem k tomu,co vše máš KO,tak bych spíš doporučil vrakoviště.

Uživatelský avatar
Ondra B.
Příspěvky: 650
Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Bydliště: Plzeň

Re: těsnění pod hlavou

Příspěvek od Ondra B. » 14 bře 2017, 15:18

Pokud chceš kvalitního a vstřícného opraváře na oplíky mám kámoše, ten má autodílnu, může ti to rozebrat a dá ti vědět co bude potřeba.
Ale rozhodně to nikdo na zahradě dělat nebude, to není až tak jednoduché, jak si představuješ.
Párkrát jsem si to již v garáži dělal, ale venku bych to rozhodně nechtěl dělat...

Zde je kontakt : https://www.firmy.cz/detail/2232086-zby ... hlavy.html#!

Vrakoviště bych viděl až jako úplně poslední alternativu 8)
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE

Odpovědět