Stránka 1 z 1

P 0365 Čidlo a vačková hřídel.

Napsal: 01 bře 2017, 06:14
od Milan967
Zdravím . Všem se omlouvám že zakládám znovu téma P0365 , ale potřebuji poradit . Zafira motor Z18XER byl prasklí ventil tak jsem to nechal v malé dílně ( dlouholeté zkušenosti) opravit a nastal problém motor nemá výkon a hned naskočí chyby P365. Tak to doma kontroluji a koupil jsem jedno čidlo nepomohla výměna předíh ani zadní čidla . Já to vidím jednu ze 4 věcí : ŘJ, KABELY ,SNÍMÁNÍ ČIDLA ,ČASOVÁNÍ . Měli sundané vačky a kola na kterých není klínek tak jestli to sestavili správně a někde jsem četl že čidlo od vačky má být 0,1-1,9 mm . Čidlo nejde jinak zastrčit a vačky asi taky ne .Jak toto zkontrolovat ,Časování -HÚ klika šipka dolu , nahoře kolům nevěřím tak druhá strana na vačkách zářezy vodorovně (přípravek plocháč) . Čidlo má určitě rozsah snímání já mám asi 4 mm, ale ještě jsem nesundal kryt ventilů měřeno jen dírou pro čidlo. Děkuji za radu nastavení vaček atd. Milan..

Re: P 0365 Čidlo a vačková hřídel.

Napsal: 01 bře 2017, 10:40
od Milan967
Tak jsem rozebral kryty a rozvody se zadají být OK ale můj předpoklad byl vzdálenost čidel od vačky a výsledek je : Sací čidlo – vačka je 1,5 mm , výfuk je čidlo – vačka 3,7 mm . Program ES ( tronic ) SIS/CAS píše P0365 čidlo na vačce výfuku . Jak je možné že před demontáží auto jezdilo . Poradí někdo co s tím . Milan

Re: P 0365 Čidlo a vačková hřídel.

Napsal: 03 bře 2017, 18:42
od Milan967
Tak po sundání výka ventilů a kontrola rozvodů jsem zjistil že jak sundávali plastový kryt tak narvali šroubovák mezi hlavu a kryt tak blbě že hnuli prstýnkem na čidlo vačky (doufám pouze po ose ) .Prstýnek se posunul zpět , auto nastartovalo ale naskočila chyba P0014 Ventil VVT kola vačky . Napětí na konektoru je , odpor na ventilu je v 12 ohm normě na diagnostice nereguluje ani kolo vačky sací tak výfukové , ale kola byla sundaná a vačky venku .Potřebuji poradit jestli se při montáži něco nastavuje na kolách VVT ( rysky jsou samozřejmostí a HU) . Zatím jsem rozvody a kola pro kontrolu nesundal . Auto nastartuji rachot neslyším od kol vačky ale výkon není . Komplet rozhodím rozvody a kola vaček a PROSÍM o návod nastavení vaček , kol vaček VVT a rozvody jsou jasné

Re: P 0365 Čidlo a vačková hřídel.

Napsal: 04 bře 2017, 10:30
od JRD McLAREN
"mudre internety pisu" https://www.obd-codes.com/p0014

skus vybrat von ten ventil, ci nahodou niesu stipnute gumenne O kruzky..
potom este skontroluj nastavenie variatorov,

Ja som vatriatory menil cca na 2 autach, nikdy som to moc nestudoval
ale aj tie musia byt pred dotiahnutim na vacky v zakladnej polohe..
(mozno je tam neaky ten kontrolny otvor na koleckach ... ale to si niesom isty)
(nove variatory som vzdy len vybalil a namontoval)