Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Prosím o radu mám astru g 1,4.Když ráno nastaruji tak to chytne na brnk,projedu auto cc 3km auto zaparkuji nechám ho cca 1hod v klidu potom chci odjet auto dlouho točí a pak stěží chytne a nepřidájí se otáčky aby motor rychleji chytl.Zkoušel jsem přidat při startu plyn ale je to stejné...Mám nové svíčky lambdu žádnou zavadu to nepíše.Nemuže to dělat nějaké čidlo atd.Děkuji za odpovědi.
- Reklama
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Když auto po jízdě vypnu a znova nastaruji tak při startu motor chytne perfektně ale jak má delší dobu pauzu tak to začne zlobit.
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Ahoj.
Prohřát, zastavit a nechat tak jak popisuješ že by jsi nenastartoval. Zapnout zapalování, ale nestartovat, připojit diagnostiku a zjistit co hlásí v té době čidlo teploty chladící kapaliny, co hlásí čidlo teploty nasávaného vzduchu, připadně čidlo otáček kliky.
Ale nejvíc mi to připomíná chování když je pootevřenej EGR ventil. On normálně může fungovat, ale jak zastavíš, tak vlivem přenosu tepla v materiálu v něm stoupne teplota a zůstane pootevřenej. Pří startu, zapnutí zapalování v EGR cvičně totiž cvakne - nová funkce jakoby samočistění, ale jsou-li saze přimo na dříku EGR ventilu dojde teplem k jejich nabotnání a pak egr nedovře. Přes jeho nedovření však auto když je studené nastartuje, směs pro studený motor nedovřený EGR pokryje, pro teplý již ne.
Pak to blbě staruje a v další jízdě i blbě drží volnoběžné otáčky.
Mára
Prohřát, zastavit a nechat tak jak popisuješ že by jsi nenastartoval. Zapnout zapalování, ale nestartovat, připojit diagnostiku a zjistit co hlásí v té době čidlo teploty chladící kapaliny, co hlásí čidlo teploty nasávaného vzduchu, připadně čidlo otáček kliky.
Ale nejvíc mi to připomíná chování když je pootevřenej EGR ventil. On normálně může fungovat, ale jak zastavíš, tak vlivem přenosu tepla v materiálu v něm stoupne teplota a zůstane pootevřenej. Pří startu, zapnutí zapalování v EGR cvičně totiž cvakne - nová funkce jakoby samočistění, ale jsou-li saze přimo na dříku EGR ventilu dojde teplem k jejich nabotnání a pak egr nedovře. Přes jeho nedovření však auto když je studené nastartuje, směs pro studený motor nedovřený EGR pokryje, pro teplý již ne.
Pak to blbě staruje a v další jízdě i blbě drží volnoběžné otáčky.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Díky ten egr jsem zaslepil občas se za jízdy oběví diagnostika ale po chvily hned zhasne...Když jsem auto koupil tak nebyl vůbec zapojenej konektor na egr ventilu tak sem ho zapojil a od té doby to blbne...
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Ahoj.
No tak jsi si sám odpověděl. EGR je zaslepenej jak? Je dán mimo, nebo je tam vložená nějaká podložka?
Ikdyz je zaslepenej, musí ale fungovat, má totiž kontrolu chodu, hlásí pozici otevření, jinýma slovama, zaslepit se dá EGR ventil který funguje, dalším řešením by byl emulátor EGR ventilů.
Řešení je na snadě, vymontovat EGR, prohlédnout, vyčistit, ověřit jeho pohyblivost, dát zpět a otestovat.
Mára
No tak jsi si sám odpověděl. EGR je zaslepenej jak? Je dán mimo, nebo je tam vložená nějaká podložka?
Ikdyz je zaslepenej, musí ale fungovat, má totiž kontrolu chodu, hlásí pozici otevření, jinýma slovama, zaslepit se dá EGR ventil který funguje, dalším řešením by byl emulátor EGR ventilů.
Řešení je na snadě, vymontovat EGR, prohlédnout, vyčistit, ověřit jeho pohyblivost, dát zpět a otestovat.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Egr ventil jsem měl rozdělanej,vyčistil jsem ho a blbne jenom někdy,je tam danná podložka jinak je normalně zapojenej...
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Ahoj.
A je pořadně vyčištěnej i ten vnitřní prostor pod bambulí, kolem dříku, tam to právě často vázne, kvůli nánosu sazí.
Ta podložka náhodou nebrání správnému vyjíždění jehly EGR ventilu s tou bambulí, já mám EGR kde jehla vyjíždí ven a když jsem dal orinální zaslepující podložku tak to nešlo, muselo se kus odfrézovat.
Mára
A je pořadně vyčištěnej i ten vnitřní prostor pod bambulí, kolem dříku, tam to právě často vázne, kvůli nánosu sazí.
Ta podložka náhodou nebrání správnému vyjíždění jehly EGR ventilu s tou bambulí, já mám EGR kde jehla vyjíždí ven a když jsem dal orinální zaslepující podložku tak to nešlo, muselo se kus odfrézovat.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Tenhle typ egr ventilu mám v autě.
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/36 ... id=3670491
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/36 ... id=3670491
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Ahoj.
Tak to máš EGR ventil opačnej než já. Tobě jehla zajíždí dovnitř, mě ven. Ten tvůj půjde pořádně vyčistit jen s těží.
Je potřeba pořádně rozpustit bordel uvnitř, a pokud je zaslepen, pak i trošku máznout, neboť teplem to vše vyschne a pak může drhnout dřík sám o sobě.
Podle konektoru je to EGR s kontrolou pozice otevření, tedy hlásí zpátky ŘJ aktuální stav otevření.
Pokud hned nechceš kupovat novej, tak si zkus u někoho v okolí půjčit EGR a otestovat, protože, jak jsem už psal zaslepit jde EGR jen takovej, kterej je jinak 100% funkční po elektrické stránce.
Mára
Můj EGR: http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/36 ... id=3670488
Tak to máš EGR ventil opačnej než já. Tobě jehla zajíždí dovnitř, mě ven. Ten tvůj půjde pořádně vyčistit jen s těží.
Je potřeba pořádně rozpustit bordel uvnitř, a pokud je zaslepen, pak i trošku máznout, neboť teplem to vše vyschne a pak může drhnout dřík sám o sobě.
Podle konektoru je to EGR s kontrolou pozice otevření, tedy hlásí zpátky ŘJ aktuální stav otevření.
Pokud hned nechceš kupovat novej, tak si zkus u někoho v okolí půjčit EGR a otestovat, protože, jak jsem už psal zaslepit jde EGR jen takovej, kterej je jinak 100% funkční po elektrické stránce.
Mára
Můj EGR: http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/36 ... id=3670488
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
A že to točí dlouho poloteplý nemuže bejt čerpadlo v nádrži ko nebo vstřiky jak se to projevuje.Když přijedu z práce nechám auto cca 15min v klidu a potom motor chytne na brnk ale jak bych ho nechal cca 1hod v klidu tak to dlouho točí a stěží chytne.A když to udělám na dvakrát že to jednou protočím a zhasnu tak to potom chytne normalně...
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Ja mel tuto zaslepku https://www.astra-g.cz/egr-ventil-zaslepeni/
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Problém se startem 1,4 66kw rv.2000
Tu samou jsem si udělal s plechu... Egr mi blbne měl jsem ho rozdělanej promazal jsem ho a stejně blbne.Budu muset sehnat jiný.Nemáte někdo funkční na prodej?