Chyba Cylinder Injector Circuit Open
Napsal: 22 říj 2016, 22:01
Ahojte,
pre úplnosť, chyba začala po tom, ako mi servisák doplnil kvapalinu do serva riadenia. Pri točení volantom som počul bublanie z interiéru niekde od pedálov. Bolo treba doplniť takmer dva deci.
Po doplnení som od servisáka odchádzal do kopca, dal málo plynu a motor zaklepal.
Začali svieliť chyba motora a chyba ABS/TC.
Motor ide citeľne na 3 valce. Na diagnostike:
P0202 - Cylinder 2 Injector Circuit Open
(04) - Present
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(01) - Not present
C0256 - Engine Torque Reduction Malfunction
(00) - Present
Odvtedy jazdím pár dní a zo skúsenosti tie chyby nie sú "Present" po studenom štarte a vyhodí ich až po teplom štarte. Nezávisí či prepnem LPG, alebo benál.
Chyba C0256 je podľa viacerých info dôsledkom chýb na motore. Takže neriešim.
Mám LPG, ale urobil som pár testov, aby som zistil či na to má LPG vplyv.
LPG má medzi vstrekovačmi benálu a ECU zaradenú RJ LPG. Tak som pripojil konektor valca 2 nie na RJ-LPG ale priamo na vstrekovač benálu. Vypol som LPG a štartoval. Chyba sa prejavila rovnako.
Prehodil som konektory z ECU valca 2 na valec 1. Stále hlásilo chybu na valci 2.
Skúšobne som odpojil valec 1 od ECU, hlásilo chyby P0201 aj P0202.
Z toho my vyplýva chyba od ECU do konektoru Injector2. Nebodaj chyba priamo v ECU
Zostáva chyba P0304. Môže mať súvis s P0202?
Čo mám otestovať? Nemám popis konektoru ECU, aby som odmeral spojenie ECU - injector 2. Všimol som si, že niektoré káble vo zväzku nad lištou k vstrekovačom majú nalomenú izoláciu a vidno živý drôt, ale nemajú sa o čo iné živé opierať...
Ďakujem za pomoc.
pre úplnosť, chyba začala po tom, ako mi servisák doplnil kvapalinu do serva riadenia. Pri točení volantom som počul bublanie z interiéru niekde od pedálov. Bolo treba doplniť takmer dva deci.
Po doplnení som od servisáka odchádzal do kopca, dal málo plynu a motor zaklepal.
Začali svieliť chyba motora a chyba ABS/TC.
Motor ide citeľne na 3 valce. Na diagnostike:
P0202 - Cylinder 2 Injector Circuit Open
(04) - Present
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(01) - Not present
C0256 - Engine Torque Reduction Malfunction
(00) - Present
Odvtedy jazdím pár dní a zo skúsenosti tie chyby nie sú "Present" po studenom štarte a vyhodí ich až po teplom štarte. Nezávisí či prepnem LPG, alebo benál.
Chyba C0256 je podľa viacerých info dôsledkom chýb na motore. Takže neriešim.
Mám LPG, ale urobil som pár testov, aby som zistil či na to má LPG vplyv.
LPG má medzi vstrekovačmi benálu a ECU zaradenú RJ LPG. Tak som pripojil konektor valca 2 nie na RJ-LPG ale priamo na vstrekovač benálu. Vypol som LPG a štartoval. Chyba sa prejavila rovnako.
Prehodil som konektory z ECU valca 2 na valec 1. Stále hlásilo chybu na valci 2.
Skúšobne som odpojil valec 1 od ECU, hlásilo chyby P0201 aj P0202.
Z toho my vyplýva chyba od ECU do konektoru Injector2. Nebodaj chyba priamo v ECU
Zostáva chyba P0304. Môže mať súvis s P0202?
Čo mám otestovať? Nemám popis konektoru ECU, aby som odmeral spojenie ECU - injector 2. Všimol som si, že niektoré káble vo zväzku nad lištou k vstrekovačom majú nalomenú izoláciu a vidno živý drôt, ale nemajú sa o čo iné živé opierať...
Ďakujem za pomoc.