POLSKÝ KAT. atd...
POLSKÝ KAT. atd...
Zdarec, asi měsíc z5 se na mojí Bertonku (X18XE1) narval polský katalyzátor (od svodů i s vlnovcem)... dělali to v autoservise. Když to dělali nastal první problém, ten díl vůbec nepasoval, byl blbě navařený, vlnovec mlátil o vanu a šli natočit 2/4 šroubů Takže se to u vlnovce muselo rozříznout a trochu to pootočit. Super, drželo to... Jenže jsem trochu "prorval" , vlastní blbostí, vlnovec... + Dneska tam začalo něco rachotit, rezonovalo to a tak, celý týden jinak OK.... Když jsme to sundali, katík v hajzlu... Vybrakovali jsme ho, všechno z toho šlo ven... tak ty otvůrky byli jakoby černé, spálené. To dělá to, že motor žere olej ne? Pak se tím ničí ty "proEKOšmejdy" co dusí motor Teď to jede jinak to auto, zvuk se jenom nepatrně změnil, táhne to snad aj lépe, je to živější Takže polsko končí... to mi nabízel polský kulový čepy, tak jsem změnil prodejnu autodílů a mám čepy z TRW, zrovna z fabriky, kde jsem byl na praxi, vedle mám školu ty zatím drží na tich naších silnicích
- Reklama
Re: POLSKÝ KAT. atd...
No čoveče, když jsem viděl jak je nastavena kvalita v TRW (v Dačicích) pro prvovýrobu, tak to ve mně vůbec nevzbuzuje důvěru. Ale nebudu si dělat iluze, že jinde je to lepší, zvlášť pro aftermarketové díly.