Prosím o radu - som s autom aktuálne v zahraničí a rád by som sa vrátil po vlastnej osi domov
Už včera som začal mať pocit, že auto nereaguje dostatočne agilne na stlačenie plynového pedálu a je akési "ospalé". Dnes pri jazde po diaľnici začala svietiť oranžová kontrolka motora a deaktivoval sa mi tempomat. Motor však išiel, pokračoval som cca 120 km. Auto potom 3 hodiny stálo, kontrolka síce po naštartovaní nezhasla, ale tempomat pri ďalších 220 km fungoval. Pridalo sa však výrazné cukanie motora - hlavne pri "pustení" plynového pedálu, no pri nižších otáčkach aj pri pridávaní plynu. Zároveň auto prestalo ťahať v záťaži do kopca, ale keď sa už rozbehne, ide.
Pozrel som si výpis chýb na displeji počítadla km, vyhadzuje chybu ECN 036504.
Čaká ma 700 km cesta domov - čo poradíte? Sú sviatky, takže všetko zatvorené, tu teraz neporiešim nič v servise. Ďakujem za každú radu.
Z18XER chyba ECN 036504
- Reklama
Re: Z18XER chyba ECN 036504
"036.504 - P0365 Snímač polohy vačkového hřídele obvodu Žádný signál"
ZAFIRA 1,8 Elegance 2001 Z18XE
Re: Z18XER chyba ECN 036504
Dik. No to je na paradu... Dojdem s tym domov alebo tu mam hladat servis? Dikmarvys píše:"036.504 - P0365 Snímač polohy vačkového hřídele obvodu Žádný signál"
Re: Z18XER chyba ECN 036504
Pridám skúsenosť pre tých, ktorí by mali podobný problém. S autom v tomto stave som absolvoval ďalších 700 km - väčšinu po diaľnici. Auto je prepnuté zjavne do núdzového režimu - neťahá do kopca, nepustí nad 3000 otáčok a miestami vypína tempomat (súvislosť som nenašiel - raz ide, raz nejde). Počas jazdy pár krát výrazne cuklo, jazda na diaľnici bola OK, v kolónach cukalo - hlavne keď som pustil plyn.
Snažil som sa držať rýchlosť na konštantných 100 km a auto zbytočne nezaťažovať.
Následne ma čaká servis - napíšem sem potom, čo sa menilo a ako to dopadlo.
Snažil som sa držať rýchlosť na konštantných 100 km a auto zbytočne nezaťažovať.
Následne ma čaká servis - napíšem sem potom, čo sa menilo a ako to dopadlo.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Z18XER chyba ECN 036504
Mám za to, že při vyhodnocení chyby snímače řídící jednotkou na základě porovnání dat mezi snímačem kliky a vačky, tak přepíná do nouzového režimu a bere data jen z toho, který míň kecá (na základě výpočtu v programu sw ŘJ).
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z18XER chyba ECN 036504
Přidám svůj příběh - podle mě to máš tak zteřelý, že se to vydrolilo stejně jako mě a prasklo ti vedení do čidla - tedy bacha na Bosch!!
Marťasek píše:Tak že problém vyřešený (doufám!!) Díky RomanK zkterému tímto moc děkuji za ochotu i v sobotu pomociKód: Vybrat vše
http://www.carteam.cz/
Problém bylo nové čidlo vačky Bosch které vyměnili v servise za původní Siemens. Zřejmě nekompatabilita. Dle rady jsem opravil původní čidlo (byla to makačka na bednu to vymyslet jak to dát dohromady ale nakonec jsem to dal dokupy a zalil nakonec epoxidem) a po namontování do auta normálně funguje!! Už žádné nouzáky doufám, že to tak zůstane...
Zítra volám do servisu jak budeme řešit to nové čidlo které je mi na dvě věci...
Přikládám pár foteček toho čidla:
štěstí v neštěstí že ta guma byla tak KO, že šla krásně vydrolit. Bohužel bužírka i pod tou vrstvou gumy byla jako troud, tak šla celá izolace do háje.
Čidlo je v autě a krom toho že má kratší vedení o cca 2cm funguje na 100%. celá "operace" mě trvala cirka hodinu i s montáží do auta.
Díky všem za rady a pomoc a doufám, že už bude auto jen jezdit...
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504