Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Ahoj,
koupil jsem ojetou Astru G (Classic II) 2006 1.4 16V Combi vcelku udržovanou s tachometrem 105.000 Km.
Mám problém se zpátečkou - v cca 50 - 75% případů jde přes zuby. Mám pocit, že když je vše studené, tak problém se zpátečkou není, po zahřátí jde ale přes zuby. Jestli je to teplotou si jistý ale nejsem...
Všechny ostatní rychlosti včetně jedničky jdou v pohodě... Spojka zabírá taky v pohodě.
Jsem laik, autům moc nerozumím...
Co myslíte, že by to mohlo být?
Předem díky za odpovědi
koupil jsem ojetou Astru G (Classic II) 2006 1.4 16V Combi vcelku udržovanou s tachometrem 105.000 Km.
Mám problém se zpátečkou - v cca 50 - 75% případů jde přes zuby. Mám pocit, že když je vše studené, tak problém se zpátečkou není, po zahřátí jde ale přes zuby. Jestli je to teplotou si jistý ale nejsem...
Všechny ostatní rychlosti včetně jedničky jdou v pohodě... Spojka zabírá taky v pohodě.
Jsem laik, autům moc nerozumím...
Co myslíte, že by to mohlo být?
Předem díky za odpovědi
- Reklama
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
zastavit? neutral,vyslapnout spojku,zpatečka
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Zkoušel jsem už všechny možný kombinace, nepomohlo nic. Vlastně možná jediná věc - zastavit, neutrál, vyšlápnout spojku, zařadit dvojku, nechat motor zabrat, vyšlápnout spojku a pak zpátečku. To jediné možná trochu pomáhá. V každém případě to ale není normální, to když přijedu k hypermarketu a budu chtít zaparkovat, tak to abych na to měl vystudovanej matfyzmanli2 píše:zastavit? neutral,vyslapnout spojku,zpatečka
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Jak dlouho čekáš se sešlápnutou spojkou. Některým převodovkám trochu trvá, než se zastaví
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Určitě musí auto stát, jinak kola do sebe neskočí.
Další možnost je vyměnit olej v převodovce, nebo změřit,ten nájezd km víme jak může být pravdivý
No a podle typu převodovky, F23, seřídit táhla.
Stáhni si příručku, knížku, Jak na to, tam to je popsané.
Další možnost je vyměnit olej v převodovce, nebo změřit,ten nájezd km víme jak může být pravdivý
No a podle typu převodovky, F23, seřídit táhla.
Stáhni si příručku, knížku, Jak na to, tam to je popsané.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
clasik nebude mit f23
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Výmena oleja v prevodovke. Základná vec. Ak nepomôže potom sa môže skúmať ďalej.
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET
In memoriam Paul Walker - R.I.P
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Normálně tak 1 vterinu, ale zkousel jsem 3 vteřiny a nepomohlo to.Luboš X17DTL píše:Jak dlouho čekáš se sešlápnutou spojkou. Některým převodovkám trochu trvá, než se zastaví
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Timhle nijak nezpochybňuju tvůj um, ale já když měl Classica, tak mi šla zpátečka úplně normálně. A když jsem auto komukoliv půjčil, šla přes zuby .
Opravdu to chce zastavit a s CITEM a pomalu zpátečku dát...
Opravdu to chce zastavit a s CITEM a pomalu zpátečku dát...
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
Ahoj, měl jsem Astru G s motorem 1.6 6 let a zpátečka mi taky od začátku skoro vždycky šla přes zuby. Předpokládám, že v 1.4ce je stejná převodovka F17. Nejdřív jsem si myslel, že je převodovka v tahu, ale nakonec problém byl celkem banální a vyřešitelný s trochou citu.
Totiž, řadící páka má čtyři přední polohy R,1,3,5. Při normálním řazení rychlostí zabraňuje páce přesunu do úplně levé polohy plastový výlisek zapadající do plastové klece kolem řadící páky. Když nadzvedneš kroužek na řadící páce, který ti povolí zařadit zpátečku, tak pouze odjistíš plastový výlisek a páka se může pohnout až do krajní polohy u řidiče, na levý okraj oné plastové klece. A v té plastovosti spatřuji jádro pudla. Když totiž přitáhneš řadící páku nadoraz k sobě (pro zpátečku), děláš to mnohem větší silou než když jí odtlačuješ od sebe pro pětku. Plastový okraj klece která vede řadící páku se trochu vyhne a časem mu to zůstane. Moc tomu nepomáhá, že máš k dispozici sílu páky Zkrátka řazení zpátečky drhne, protože páka už je moc vlevo. Naučil jsem se trošku ubrat na přitahování páky a lehounce povolit, v devíti z deseti případů jsem pak zařadil čistě.
PS: výměnu oleje v převodovce jsem taky prodělal a na uvedené to nemělo žádný vliv
Totiž, řadící páka má čtyři přední polohy R,1,3,5. Při normálním řazení rychlostí zabraňuje páce přesunu do úplně levé polohy plastový výlisek zapadající do plastové klece kolem řadící páky. Když nadzvedneš kroužek na řadící páce, který ti povolí zařadit zpátečku, tak pouze odjistíš plastový výlisek a páka se může pohnout až do krajní polohy u řidiče, na levý okraj oné plastové klece. A v té plastovosti spatřuji jádro pudla. Když totiž přitáhneš řadící páku nadoraz k sobě (pro zpátečku), děláš to mnohem větší silou než když jí odtlačuješ od sebe pro pětku. Plastový okraj klece která vede řadící páku se trochu vyhne a časem mu to zůstane. Moc tomu nepomáhá, že máš k dispozici sílu páky Zkrátka řazení zpátečky drhne, protože páka už je moc vlevo. Naučil jsem se trošku ubrat na přitahování páky a lehounce povolit, v devíti z deseti případů jsem pak zařadil čistě.
PS: výměnu oleje v převodovce jsem taky prodělal a na uvedené to nemělo žádný vliv
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
kroup: myslíš moje auto jo? ale je to přesně jak píšeš, stačí malinko cviku a 9 z 10ti bez potřeby zubaře... předtím jsem měl jiné géčko 6 let a tam jsem se ten cvik nenaučil za celou dobu, jediný co mi pomohlo bylo opravdu totál stop, spojka na doraz, kroužek na doraz a zpátečka... (výměna oleje v peřvodovce a beze změny)
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Astra Classic G - Zpátečka přes zuby
22 ToMik: přesně o tvým autě mluvím
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003