Stránka 1 z 1

Pomoc s diagnostikou problému

Napsal: 11 bře 2016, 22:49
od wildfire
Zdravím Chlapi!!!!
Chtěl bych prosím využít vašich cenných zkušeností a rad k vyřešení následujícího problému.
Jsem PRVNÍM majitelem Oplu Astra G Classic II, 1.6 16v EcoTec, 76 Kw, Typ motoru Z 16 XEP. Automobil jsem pořídil v roce 2008 a v současné době má najeto 242 000 Km. Pro doplnění uvádím, že ve 125 000 km jsem automobil přestavěl na LPG. Rozvody měněny vždy po 85 000 Km
Momentálně mám úplně stejný problém co je na následujícím videu:
https://www.youtube.com/watch?v=-7ki4roF1AY
Mechanik, který mi provádí servis na automobilu mi Tvrdí, že se jedná o problém v sacím potrubí, nicméně si myslím, že ruku za to do ohně na 100 procent nedá. Upozorňuji, že se nespecializuje jen na Oply.
Proto jsem se chtěl zeptat, poradí mi někdo o co by se mohlo jednat, než se pustím do celkové GO motoru?
Děkuji moc za Vaší pomoc.
S přáním všeho dobrého,
Honza

Re: Pomoc s diagnostikou problému

Napsal: 15 bře 2016, 06:04
od Marek Sládek
Zdar.
No mohlo by to být toto:
http://youtu.be/vj96BtmHOyE
http://youtu.be/Yj1SGUqj35g

Mára

Re: Pomoc s diagnostikou problému

Napsal: 15 bře 2016, 07:25
od MAX - CZ
Pokud nevěříš mechanikovi, tak zajeď k někomu kdo tomu rozumí víc. Tady budeme o problému jen polemizovat. Vypadá to na přidřený ventily. Kdy to dělá? Studený - teplý, jaký otáčky apod. Napiš odkud jsi. Je tu pár šikovných kluků odborníků.

Re: Pomoc s diagnostikou problému

Napsal: 21 bře 2016, 18:27
od wildfire
Ahoj Chlapy!
Děkuji moc za napsání. Byla to klapka v sacím potrubí. Přesně jako na videu. Naštěstí ne ty ventily. Jinak jsem z Chebu, tak jestli máte nějaký typ, kdo se v okolí specializuje na Oply, budu moc rád za radu. Mějte se