Vybrace/spojka/setrvák/olej
Napsal: 25 lis 2015, 22:00
Ahoj, Řeším problém se spojkou. Koupil jsem Opel Astra 16V 1.6 benzín X16XEL.
Od předchozího majitele mám doklady o opravách v autoservisech za posledních cirka 5 let.
Před 2 rokama měnili spojkovou sadu Sachs 3000838801 tu levnou (6 000kč) + hydraulické ložisko 3182998803 a hlavní válec spojky AT 030087
Před 6mi měsícema měnili Válec spojkový Znova- ale tento 6284600112.
Spojka začala nedávno prokluzovat a je mi divné že by se dodrbala tak rychle. Když přidávám plyn pomalu tak sem s tim schopnej jezdit všude i do kopce bez prokluzu, ale při rychlosti kolem 120ti mi vybruje motor nebo spojka nebo co jako by prokluzovala ale zároveň byla tlačená na setrvák.
Při prudkém sešlapu plynu až na podlahu dou otáčky nahoru a auto se rozjíždí pomalu vybruje jako když si seděl prvně v autě a rozjížděl se....
Dále mi teď začalo na chvíli dělat to, že sem stál a měl vyřazíno a začalo to vybrovat jako kdyby bylo něco ze setrvákem... pak to ustalo.
Nevim či to tam z toho servisu nahouby dali nebo co s tim dělali či je to kvůli stylu jízdy ale koukam na to jak puk a moc nechápu co se to stalo.
Navíc mi zmizel 1.5 litrů oleje z motoru a cvakali hydrošteli - už je to ok. A nalil sem tam čistič motoru do oleje že to po 400km vyleju a dám novej filtr a olej. Ale na to že to bylo měněné před 8mi měsíci cirka 7000km najeto... nwm jak to může tolik žrát oleje.
Možná mi někde ještě mizí olej z převodovky , protože to je od něj trochu špinavé ze spoda i u vany ale černej olej to neni.
A poslední lahůdka... když sem poslouchal co mi to tam vybruje jak mam podezření na setrvák tak sem zkusil zapnout světla a trošku se to rozvybrovalo (asi motor) a když sem dal dálkové tak ještě víc a docela dost... Takže nemůže bejt ještě problém někde jinde? U tohodle případu už vůbec nevim... jestli zasranej tlumič torzních kmitů , lamela od oleje nebo něco takového, ale to to museli tehdy v tom extrémě drahým srvisu solidně pokurvit nebo fakt nwm... nebo vodící čepy na skříni převodovky? Nemá někdo nějaké zkušenosti?
Sorry za ten sloh, ale já musim mít vždy nějaký specielní auto kde mam i specielní závady nebo je dělam až moc speciální já sám? O.o
Díky za rady
Od předchozího majitele mám doklady o opravách v autoservisech za posledních cirka 5 let.
Před 2 rokama měnili spojkovou sadu Sachs 3000838801 tu levnou (6 000kč) + hydraulické ložisko 3182998803 a hlavní válec spojky AT 030087
Před 6mi měsícema měnili Válec spojkový Znova- ale tento 6284600112.
Spojka začala nedávno prokluzovat a je mi divné že by se dodrbala tak rychle. Když přidávám plyn pomalu tak sem s tim schopnej jezdit všude i do kopce bez prokluzu, ale při rychlosti kolem 120ti mi vybruje motor nebo spojka nebo co jako by prokluzovala ale zároveň byla tlačená na setrvák.
Při prudkém sešlapu plynu až na podlahu dou otáčky nahoru a auto se rozjíždí pomalu vybruje jako když si seděl prvně v autě a rozjížděl se....
Dále mi teď začalo na chvíli dělat to, že sem stál a měl vyřazíno a začalo to vybrovat jako kdyby bylo něco ze setrvákem... pak to ustalo.
Nevim či to tam z toho servisu nahouby dali nebo co s tim dělali či je to kvůli stylu jízdy ale koukam na to jak puk a moc nechápu co se to stalo.
Navíc mi zmizel 1.5 litrů oleje z motoru a cvakali hydrošteli - už je to ok. A nalil sem tam čistič motoru do oleje že to po 400km vyleju a dám novej filtr a olej. Ale na to že to bylo měněné před 8mi měsíci cirka 7000km najeto... nwm jak to může tolik žrát oleje.
Možná mi někde ještě mizí olej z převodovky , protože to je od něj trochu špinavé ze spoda i u vany ale černej olej to neni.
A poslední lahůdka... když sem poslouchal co mi to tam vybruje jak mam podezření na setrvák tak sem zkusil zapnout světla a trošku se to rozvybrovalo (asi motor) a když sem dal dálkové tak ještě víc a docela dost... Takže nemůže bejt ještě problém někde jinde? U tohodle případu už vůbec nevim... jestli zasranej tlumič torzních kmitů , lamela od oleje nebo něco takového, ale to to museli tehdy v tom extrémě drahým srvisu solidně pokurvit nebo fakt nwm... nebo vodící čepy na skříni převodovky? Nemá někdo nějaké zkušenosti?
Sorry za ten sloh, ale já musim mít vždy nějaký specielní auto kde mam i specielní závady nebo je dělam až moc speciální já sám? O.o
Díky za rady