Stránka 1 z 2

z20let a vhodny chip

Napsal: 26 zář 2015, 17:36
od wisastar
Chlapci jaky mi doporucite chip? Nechci na nem setrit. Vsude maji pouze pro verzi 147 kw a pro moji 140 kw sem nic nenasel.

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 26 zář 2015, 18:27
od Hardy
EDS Phase 1 napr... Ak maš seriovku motor.

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 26 zář 2015, 18:30
od wisastar
Zatim jenom pruchozi vyfuk...

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 26 zář 2015, 18:36
od jerry mouse
Hardy píše:EDS Phase 1 napr... Ak maš seriovku motor.
a to čo si mal predtym bolo zle?

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 26 zář 2015, 18:55
od wisastar
Mam v panu jeste cooler a ten chip. Pozdeji vetsi cerpadlo a trysky. Kdy budou nutne kovane ojnice? Klika je u let uz kovana z vyroby ze?

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 26 zář 2015, 21:43
od Hardy
Pred tym som mal seriovku jerry. To Miky mal od profituningu mapu najprv po ktorej mu odjebalo turbo. Kovane ojnice a piesty by som daval uz od 280ps+ pre istotu. Phase 2 uz pozostava z vacsieho cooleru, LEH turba, vacsich LEH vstrekov a vacsej LEH vahy (80mm) vzduchu. A idealne este decatu. Hovorim ale o mape od EDS Motorsport.

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 27 zář 2015, 16:34
od Gorbo1
141kw ti nestaci??

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 27 zář 2015, 17:11
od wisastar
Myslim ze je to jeden z mala motoru, z ktereho jde za ne-nekrestanske penize a bez rizika dostat vetsi vykon. Na bezne jezdeni a pro rodinu mam jine auto. Na hrani mam klasiku c30se 150 kw se zadnim nahonem a tohle.

Jde mi o vase poznatky jak tomuto motoru pomoci k vetsimu vykonu. Vim ze to chipem nekonci a hlavne nezacina...

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 12:23
od wisastar
Ted resim sani... jde dat vaha vzduchu z 1.9 dci 80mm bez uprav ridici jednotky? Je stejny konektor?

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 13:58
od jerry mouse
pokiaľ viem tak 80mm sa rieši a v "stage2" z vykonejšim turbom a čipnutou jednotkou. Na tvojom mieste by som radšej išiel do "stage1" kde ziskaš cca 220-240PS bez nejakeho väčšieho rizika a ešte aj z normalnym rozpočtom. Vymen IC +potrubie a nejaky dobry Blow-off, neskôr ked ti odijde turbič tak ho vymeniš za H-čkove a možeš isť postupne dalej teda ak ti to ešte bude šlapať a baviť ta rozhadzovať zlaťaky!

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 14:56
od Hardy
No tu pozor pozor co sa tyka turba. Na LET turbo musi byt ina mapa a na LEH tak isto! Ak das urobit mapu na LET a casom ho vymenis za LEH tak ti to bude robit problemy a nakoniec ti moze odpalit aj nove LEH turbo. Nie nadarmo pisu v EDS pri stageoch ze treba uviest typ turba resp. vybrat si mapu s turbom pouzitym v motore. Maju totiz na nete uvedene 2 mapy pre Stage 1 napr. Prva je pre LET (220-230ps) a druha pre LEH (245-250ps) kde vedia vytlacit viac ponikov vdaka LEH turbu.

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 15:30
od wisastar
Chtel sem tam tu vahu kvuli tomu ze chci delat sani rovnou od turba do mista airboxu a nechci tahat 60mm ale rovnou 80mm... Sama vaha nic neprida, jde pouze o to ze ma vetsi prumer ne?

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 16:11
od wisastar
Takze to zatim vyresim takto se zachovanim puvodni vahy vzduchu...

http://www.highperformanceparts.cz/kit- ... 0let.55177

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 16:22
od jerry mouse
A čo tak radšej Intake od 1.9Cdti + nove hadice je to jednoduchšie a možno aj lacnejšie! mrkni na totok! :arrow: :arrow: :arrow: 8) 8) :arrow: :arrow: :arrow: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=27665

Re: z20let a vhodny chip

Napsal: 28 zář 2015, 16:46
od wisastar
Dekuju za napady, ale ve finale to vyjde skoro na stejno. Filtr 2500, trubky a kolinka 1000, airbox 500 az 1000... A porad je to v boxu. Takhle je to otevreny a s penovym filtrem.