Stránka 1 z 2
Nízké otáčky volnoběhu
Napsal: 10 bře 2007, 13:12
od kemo
Lidi poraďte! U meho motoru X16XEL když je zahřaty je volnoběh nekde mezi 600-800ot. jak kdy. Jinak je vse i za studena OK: abych to upřesnil,když dojíždím na volnoběh, tak jsou otačky 900 ale jakmile zastavím tak spadnou na 600!!! Nevíte čím to může být??? Pls!!!
Napsal: 10 bře 2007, 14:50
od Honz@
A kolik mají být volnoběžné otáčky
?
Napsal: 13 dub 2007, 12:14
od Dejv666
já mám to samý cca 600-650ot/min a žádnej problém. Naco dávat vyšší a zvedat tak i spotřebu.
Napsal: 18 dub 2007, 16:16
od jirka h
Taky mám to samý. Ale jestli máš třeba vyšší spotřebu, možná by to chtělo vyměnit vzduchovej filtr.
Napsal: 18 dub 2007, 16:42
od xtz
Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu
Napsal: 18 dub 2007, 20:58
od Salám
xtz píše:Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu
To může být víc věcí.....od slabé baterie až po vzduchovou klapku a krokáč...
Napsal: 19 dub 2007, 18:30
od xtz
Salám píše:xtz píše:Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu
To může být víc věcí.....od slabé baterie až po vzduchovou klapku a krokáč...
Na baterce mam zelený oko,tak by měla být dobrá,nevím když půjdu na diagnostiku jestli zjistí čím to je????
Napsal: 20 dub 2007, 09:04
od jirka h
Ukazatel "ZELENÉ OKO" je pouze pro hrubou orientaci. Na diagnostice by měli poznat cokoli, i co se týká dobíjení. Tak vzhůru tam!
Napsal: 20 dub 2007, 11:31
od Charlie
Dejv666 píše:já mám to samý cca 600-650ot/min a žádnej problém. Naco dávat vyšší a zvedat tak i spotřebu.
No mě se drží těsně pod 1000, počítám, že je to něco kolem 900.
Otáčky na volnoběhu
Napsal: 20 dub 2007, 11:48
od KLF
Mně teď po nedávné výměně alternátoru vždycky na volnoběhu, když použiju něco, co čerpá z baterky, tak mi otáčky trochu povyběhnou nahoru a zase hned spadnou na normál. Třeba když zapnu ventilaci nebo když pootočím volantem (servo). Ale myslím si, že to je normální.
Napsal: 29 dub 2007, 04:40
od kemo
Me jde hlavně o to,že kdyz jedu na volnoběh třeba z kopce tak jsou otačky ted už 1200 a jednou i 2000,ale jak zastavím spadnou na 600! Na diagnostice nic nenašli a nevědí čím to může být!
Napsal: 29 dub 2007, 16:42
od HonzaL
kemo píše:Me jde hlavně o to,že kdyz jedu na volnoběh třeba z kopce tak jsou otačky ted už 1200 a jednou i 2000,ale jak zastavím spadnou na 600! Na diagnostice nic nenašli a nevědí čím to může být!
Je to zcela normální,ŘJ si myslí,že budeš řadit,a udržuje otáčky motoru tak vysoko,aby otáčky vstupní hřídele a převodovky byly v takovém rozsahu,aby to synchron v případě řazení lehko srovnal.
Napsal: 30 dub 2007, 16:10
od kemo
HonzaL píše:Je to zcela normální,ŘJ si myslí,že budeš řadit,a udržuje otáčky motoru tak vysoko,aby otáčky vstupní hřídele a převodovky byly v takovém rozsahu,aby to synchron v případě řazení lehko srovnal.
TAk toto slyším poprvé!!! To je nějaká blbost!? Tobě to dělá taky??? Měl jsem auta s řídící jednotkou,ale žádné to nedělalo!!! Ani ta blbá Fabie!!
Napsal: 30 dub 2007, 16:14
od Oťas
Tak to slyším taky poprvé.... prostě jedu z kopce na volnoběh a otáčky jsou jako když stojím cca 850....
Napsal: 30 dub 2007, 21:52
od Arwy
Ja som mal voľnobežné otáčky okolo 650 ot/min (pri stojacom aute). Včera som preventívne vyčistil škrtiacu klapku a krokový motorček a otáčky sa pekne zvýšili na 850 ot/min.
Na nejakom opel fóre som čítal že zvýšené otáčky voľnobehu pri nestojacom aute má na svedomí nápor vzduchu ktorý vniká jazdou auta do sania. Či je to pravda ťažko povedať. Ja osobne jazdím výlučne zo zaradenou rýchlosťou. Neutrál používam len pri dlhšom státí.