Nízké otáčky volnoběhu

Uživatelský avatar
kemo
Příspěvky: 147
Registrován: 01 pro 2006, 14:17
Bydliště: Zlín

Nízké otáčky volnoběhu

Příspěvek od kemo » 10 bře 2007, 13:12

Lidi poraďte! U meho motoru X16XEL když je zahřaty je volnoběh nekde mezi 600-800ot. jak kdy. Jinak je vse i za studena OK: abych to upřesnil,když dojíždím na volnoběh, tak jsou otačky 900 ale jakmile zastavím tak spadnou na 600!!! Nevíte čím to může být??? Pls!!!
Naposledy upravil(a) kemo dne 10 bře 2007, 21:01, celkem upraveno 1 x.
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K

Reklama
 

Honz@
Moderátor
Příspěvky: 3654
Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honz@ » 10 bře 2007, 14:50

A kolik mají být volnoběžné otáčky :shock: ?
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A

Uživatelský avatar
Dejv666
Příspěvky: 89
Registrován: 31 říj 2006, 21:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dejv666 » 13 dub 2007, 12:14

já mám to samý cca 600-650ot/min a žádnej problém. Naco dávat vyšší a zvedat tak i spotřebu.
Astra G 1,6 16V 2001 Z16XE

jirka h
Příspěvky: 40
Registrován: 12 úno 2007, 13:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od jirka h » 18 dub 2007, 16:16

Taky mám to samý. Ale jestli máš třeba vyšší spotřebu, možná by to chtělo vyměnit vzduchovej filtr.

xtz
Příspěvky: 35
Registrován: 18 dub 2007, 16:30
Bydliště: kozí vršek

Příspěvek od xtz » 18 dub 2007, 16:42

Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu :lol:
1,6 16V X16XEL-kombi
r.v 2000 červená metalíza

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 18 dub 2007, 20:58

xtz píše:Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu :lol:
To může být víc věcí.....od slabé baterie až po vzduchovou klapku a krokáč...

xtz
Příspěvky: 35
Registrován: 18 dub 2007, 16:30
Bydliště: kozí vršek

Příspěvek od xtz » 19 dub 2007, 18:30

Salám píše:
xtz píše:Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu :lol:
To může být víc věcí.....od slabé baterie až po vzduchovou klapku a krokáč...
Na baterce mam zelený oko,tak by měla být dobrá,nevím když půjdu na diagnostiku jestli zjistí čím to je????
1,6 16V X16XEL-kombi
r.v 2000 červená metalíza

jirka h
Příspěvky: 40
Registrován: 12 úno 2007, 13:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od jirka h » 20 dub 2007, 09:04

Ukazatel "ZELENÉ OKO" je pouze pro hrubou orientaci. Na diagnostice by měli poznat cokoli, i co se týká dobíjení. Tak vzhůru tam!

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 20 dub 2007, 11:31

Dejv666 píše:já mám to samý cca 600-650ot/min a žádnej problém. Naco dávat vyšší a zvedat tak i spotřebu.
No mě se drží těsně pod 1000, počítám, že je to něco kolem 900.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
KLF
Příspěvky: 477
Registrován: 29 čer 2006, 15:52
Bydliště: PRAHA 7

Otáčky na volnoběhu

Příspěvek od KLF » 20 dub 2007, 11:48

Mně teď po nedávné výměně alternátoru vždycky na volnoběhu, když použiju něco, co čerpá z baterky, tak mi otáčky trochu povyběhnou nahoru a zase hned spadnou na normál. Třeba když zapnu ventilaci nebo když pootočím volantem (servo). Ale myslím si, že to je normální.
KLF
Astra G Caravan X16 XEL (100 edition)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Uživatelský avatar
kemo
Příspěvky: 147
Registrován: 01 pro 2006, 14:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kemo » 29 dub 2007, 04:40

Me jde hlavně o to,že kdyz jedu na volnoběh třeba z kopce tak jsou otačky ted už 1200 a jednou i 2000,ale jak zastavím spadnou na 600! Na diagnostice nic nenašli a nevědí čím to může být!
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 29 dub 2007, 16:42

kemo píše:Me jde hlavně o to,že kdyz jedu na volnoběh třeba z kopce tak jsou otačky ted už 1200 a jednou i 2000,ale jak zastavím spadnou na 600! Na diagnostice nic nenašli a nevědí čím to může být!
Je to zcela normální,ŘJ si myslí,že budeš řadit,a udržuje otáčky motoru tak vysoko,aby otáčky vstupní hřídele a převodovky byly v takovém rozsahu,aby to synchron v případě řazení lehko srovnal.

Uživatelský avatar
kemo
Příspěvky: 147
Registrován: 01 pro 2006, 14:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kemo » 30 dub 2007, 16:10

HonzaL píše:Je to zcela normální,ŘJ si myslí,že budeš řadit,a udržuje otáčky motoru tak vysoko,aby otáčky vstupní hřídele a převodovky byly v takovém rozsahu,aby to synchron v případě řazení lehko srovnal.
TAk toto slyším poprvé!!! To je nějaká blbost!? Tobě to dělá taky??? Měl jsem auta s řídící jednotkou,ale žádné to nedělalo!!! Ani ta blbá Fabie!!
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 30 dub 2007, 16:14

Tak to slyším taky poprvé.... prostě jedu z kopce na volnoběh a otáčky jsou jako když stojím cca 850.... :roll:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 30 dub 2007, 21:52

Ja som mal voľnobežné otáčky okolo 650 ot/min (pri stojacom aute). Včera som preventívne vyčistil škrtiacu klapku a krokový motorček a otáčky sa pekne zvýšili na 850 ot/min.
Na nejakom opel fóre som čítal že zvýšené otáčky voľnobehu pri nestojacom aute má na svedomí nápor vzduchu ktorý vniká jazdou auta do sania. Či je to pravda ťažko povedať. Ja osobne jazdím výlučne zo zaradenou rýchlosťou. Neutrál používam len pri dlhšom státí.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Odpovědět