Nízké otáčky volnoběhu
Nízké otáčky volnoběhu
Lidi poraďte! U meho motoru X16XEL když je zahřaty je volnoběh nekde mezi 600-800ot. jak kdy. Jinak je vse i za studena OK: abych to upřesnil,když dojíždím na volnoběh, tak jsou otačky 900 ale jakmile zastavím tak spadnou na 600!!! Nevíte čím to může být??? Pls!!!
Naposledy upravil(a) kemo dne 10 bře 2007, 21:01, celkem upraveno 1 x.
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
- Reklama
To může být víc věcí.....od slabé baterie až po vzduchovou klapku a krokáč...xtz píše:Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
Na baterce mam zelený oko,tak by měla být dobrá,nevím když půjdu na diagnostiku jestli zjistí čím to je????Salám píše:To může být víc věcí.....od slabé baterie až po vzduchovou klapku a krokáč...xtz píše:Já mám otáčky taky dost nízké a stává se mi,že při zapnutí jakéhokoli spotřebiče mi klesnou ještě víc,tak na hranici 500 ot.sice se po chvíli vrátí zpět,ale není to nic příjemného,prosím o radu
1,6 16V X16XEL-kombi
r.v 2000 červená metalíza
r.v 2000 červená metalíza
Otáčky na volnoběhu
Mně teď po nedávné výměně alternátoru vždycky na volnoběhu, když použiju něco, co čerpá z baterky, tak mi otáčky trochu povyběhnou nahoru a zase hned spadnou na normál. Třeba když zapnu ventilaci nebo když pootočím volantem (servo). Ale myslím si, že to je normální.
Me jde hlavně o to,že kdyz jedu na volnoběh třeba z kopce tak jsou otačky ted už 1200 a jednou i 2000,ale jak zastavím spadnou na 600! Na diagnostice nic nenašli a nevědí čím to může být!
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
Je to zcela normální,ŘJ si myslí,že budeš řadit,a udržuje otáčky motoru tak vysoko,aby otáčky vstupní hřídele a převodovky byly v takovém rozsahu,aby to synchron v případě řazení lehko srovnal.kemo píše:Me jde hlavně o to,že kdyz jedu na volnoběh třeba z kopce tak jsou otačky ted už 1200 a jednou i 2000,ale jak zastavím spadnou na 600! Na diagnostice nic nenašli a nevědí čím to může být!
TAk toto slyším poprvé!!! To je nějaká blbost!? Tobě to dělá taky??? Měl jsem auta s řídící jednotkou,ale žádné to nedělalo!!! Ani ta blbá Fabie!!HonzaL píše:Je to zcela normální,ŘJ si myslí,že budeš řadit,a udržuje otáčky motoru tak vysoko,aby otáčky vstupní hřídele a převodovky byly v takovém rozsahu,aby to synchron v případě řazení lehko srovnal.
Astra G Caravan 1.6 16V Edice 2000
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
r.v.2000,tm modrá metla,4x kotouč,4x ASR, AeroTwin,Philips Diamond Vision 5000K
Tak to slyším taky poprvé.... prostě jedu z kopce na volnoběh a otáčky jsou jako když stojím cca 850....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Ja som mal voľnobežné otáčky okolo 650 ot/min (pri stojacom aute). Včera som preventívne vyčistil škrtiacu klapku a krokový motorček a otáčky sa pekne zvýšili na 850 ot/min.
Na nejakom opel fóre som čítal že zvýšené otáčky voľnobehu pri nestojacom aute má na svedomí nápor vzduchu ktorý vniká jazdou auta do sania. Či je to pravda ťažko povedať. Ja osobne jazdím výlučne zo zaradenou rýchlosťou. Neutrál používam len pri dlhšom státí.
Na nejakom opel fóre som čítal že zvýšené otáčky voľnobehu pri nestojacom aute má na svedomí nápor vzduchu ktorý vniká jazdou auta do sania. Či je to pravda ťažko povedať. Ja osobne jazdím výlučne zo zaradenou rýchlosťou. Neutrál používam len pri dlhšom státí.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL