Bohatá směs benzínu
Napsal: 01 srp 2015, 09:44
Mám Astru G motorizaci 1.4 16V X14XE. Problém spočívá v bohaté směsi benzínu. Motor je problém nastartovat a když už chytne tak po sešlápnutí plynového pedálu se motor zcela přehltí. Benzín je cítit kolem celého auta.
Vyměnila se lambda,prošly všechny hadice,vyměněn je i vstřikovač,svíčky,filtry atd.
Diagnostika odhalila chybu v čidle teploty sání,což bude ještě vyměněno,jelikož ukazuje neustále -20 stupňů,ale co mě právě zaráží,že data v diagnostice ukazují i na čidlo teploty motoru,které je tak půl roku staré. Zajímá mě tedy,jak to funguje,když na přístrojovce mi teplotu ukazuje normálně a v live datech,čidlo působí jakoby chvíli šlo a ukázalo skutečnou hodnotu a jindy nesmyslnou mínusovou hodnotu teploty vody,přitom na přístrojovce se teplota nemění a ukazuje stejně. Opravdu tam není ještě nějaké jiné čidlo teploty vody či motoru kromě čidla u termostatu ?
Nejspíš jde díky těm to problémům bohatá směs a motor se zahltí benzínem.
Díky za radu nebo vysvětlení.
Vyměnila se lambda,prošly všechny hadice,vyměněn je i vstřikovač,svíčky,filtry atd.
Diagnostika odhalila chybu v čidle teploty sání,což bude ještě vyměněno,jelikož ukazuje neustále -20 stupňů,ale co mě právě zaráží,že data v diagnostice ukazují i na čidlo teploty motoru,které je tak půl roku staré. Zajímá mě tedy,jak to funguje,když na přístrojovce mi teplotu ukazuje normálně a v live datech,čidlo působí jakoby chvíli šlo a ukázalo skutečnou hodnotu a jindy nesmyslnou mínusovou hodnotu teploty vody,přitom na přístrojovce se teplota nemění a ukazuje stejně. Opravdu tam není ještě nějaké jiné čidlo teploty vody či motoru kromě čidla u termostatu ?
Nejspíš jde díky těm to problémům bohatá směs a motor se zahltí benzínem.
Díky za radu nebo vysvětlení.