Stránka 1 z 1

Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 15:44
od endriko
Zdravim vlastním Astru g s motorem 1.8 16v a potřeboval bych poradit jak zvýšit tlak na palivové liště. Diky za odpovědi

Re: Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 16:44
od jerry mouse
Dôvod? Napriklad vykonejším čerpadlom z vyšších vykonových motorizacii napr. z20let, x25xe,y25se, x30xe a možno aj z22se! :? Popravde neviem či je tam nejak rapidne vyšší tlak, :? ale objem paliva je určite väčší!

Re: Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 20:17
od denny
U X18XE1 je regulační ventil nad rampou vstřikovačů.U Z18XE je regulační ventil ve víku nad čerpadlem v nádrži.Jsou nastavené z fabriky na tvrdo.Ty v nádrži se občas poondí,tak se mění to víko nad čerpadlem.Ale jak ovlivnit ty reguláky ..... :(
A hlavně proč to děláš?Jestli máš nedostatek paliva,tak je to vinou čerpadla.Tlak je jedna veličina,důležité je taky množství.

Re: Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 20:40
od endriko
duvodem je otevrene sani s prefrezovanou klapkou a většim potvrubim. a iridiove svičky. tak potrebuji zvyšit množstvi paliva pro vstriky. aby nepodpalil ventyly.
mam motor X18XE1 - jak je tam možno pridat tlaku? stalčenim toho regulatoru nebo jde to nějak štelovat?

Re: Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 21:00
od jerry mouse
Mysliš že pre navyšenie vykonu u atmosfery povedzme max 15Ps sú take to obštrukcie z palivom potrebne, ved turbinove dvojlitre pri štandartnom vykone ktorý je omnoho vačši spotrebuju menej paliva zo skoro šandartnym palivovym systemom, ked chceš vykon tak nebolo ti jednoduchšie vyhodiť von tu XE1 a dať tam klasike XE na ktoré nahodiš komplet zvody z dvojlitrovych turbin kde by si ziskal aj lepši vykon, priebeh kruťaku v jednoduchšom overenom systeme. :wink:

Re: Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 21:12
od endriko
ja již tedka mam na x18xe1 cca 96Kw. ale mam pry suchou směs i s 100 octanovym palivem tak chci zdvihout tlak na palivove liště at dostanu do spalovaciho prostoru vic paliva.
a i kdyby tam dal vstriky z 2.0 tak zase bude nedostatečne krmeni.

Re: Tlak paliva

Napsal: 31 led 2015, 21:15
od jerry mouse
..a vstreky zo y-z2.2SE by nestačili?

Re: Tlak paliva

Napsal: 03 úno 2015, 13:38
od denny
Tlak ti asi moc nepomůže.
Kdysi jsem to řešil na Kadettu Gsi pro rallye.Vyrobili jsme mezikus pro další vstřiky,použili jsme jednotku Lexmaul/programovatelnou/a sání Lexmaul a v plné zátěži to tam pralo 8vstřiků/čerpadlo tam bylo z S Mercedesu/kvůli většímu množství paliva a sací koš tam byl s 18trubkou.Ale nebylo to na výlety.Spotřeba na asfaltovém povrchu se pohybovala okolo35lt,na polňačkách i 60lt.U tebe by to spíš asi řešily vstřikovače s větším průtokem.Stejná doba otevření a větší množství.

Re: Tlak paliva

Napsal: 03 úno 2015, 19:05
od jerry mouse
No a nemalo by sa to riešiť aj dlhšou dobou vstreku u RJ, alebo by som ešte skúsil porovnať zo Z18xer ktorý ma udajne 105kw teda ak je to možne?

Re: Tlak paliva

Napsal: 03 úno 2015, 19:15
od denny
Možná by stačilo koupit tu jednotku na E85 a jezdit na benzín.Ta přeci prodlužuje dobu otevření aniž by to dělala přímo jednotka motoru.