Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
Napsal: 08 led 2015, 20:02
Ahoj, prosím o radu.
Již potřetí mám s Astrou problém, který se tváří jako po natankování nekvalitního benzínu, ale hezky popořadě:
- Rok 2011 najeto 60.000Km ucpaný katalyzátor takovým způsobem, že už motor nešel nastartovat. Závada se projevila během asi 20Km a do servisu se jelo na odtahovce. Kat vyměněn i s lambda sondou. Doporučeno tankování u Shell.
- Rok 2012 najeto 70.000Km krátce po natankování (N95 Shell) se rozvítila žlutá kontrolka, nicméně tah motoru naprosto ok. Dle diagnostiky "hodnota lamba sondy mimo rozsah", lambda vyměněna. Doporučeno tankování u Benziny a aditivace VIF Super Benzin Aditiv, jednou za čas Verva 100 a svižně projet (což od té doby poctivě dělám)
- tento týden najeto 95.000Km motor náhle běží na tři válce, zpráva ze servisu - přidřené dva vstřiky. Závada obvyklá při tankování špatného paliva. Na tuto nádrž pár dní před závadou proběhla 200km dlouhá cesta po dálnici bez sebemenších problémů.
Tak už nevím. Kde tankovat, nebo co dělám špatně.... E85 jsem tam nikdy nelil. V okolí neznám nikoho kdo by tolik řešil benzín a přitom měl tolik problémů (lidi s fabiema se mi už smějou).
Podotýkám, že motor nepodtáčím, sice v pracovní dny se jezdí spíš kratší trasy kolem 10Km, ale jakmile je o víkendu příležitost (např nájezd na dálnici) tak kvalty 2,3,4 točím s plným plynem do šesti tisíc a vyháním pavouky....
Již potřetí mám s Astrou problém, který se tváří jako po natankování nekvalitního benzínu, ale hezky popořadě:
- Rok 2011 najeto 60.000Km ucpaný katalyzátor takovým způsobem, že už motor nešel nastartovat. Závada se projevila během asi 20Km a do servisu se jelo na odtahovce. Kat vyměněn i s lambda sondou. Doporučeno tankování u Shell.
- Rok 2012 najeto 70.000Km krátce po natankování (N95 Shell) se rozvítila žlutá kontrolka, nicméně tah motoru naprosto ok. Dle diagnostiky "hodnota lamba sondy mimo rozsah", lambda vyměněna. Doporučeno tankování u Benziny a aditivace VIF Super Benzin Aditiv, jednou za čas Verva 100 a svižně projet (což od té doby poctivě dělám)
- tento týden najeto 95.000Km motor náhle běží na tři válce, zpráva ze servisu - přidřené dva vstřiky. Závada obvyklá při tankování špatného paliva. Na tuto nádrž pár dní před závadou proběhla 200km dlouhá cesta po dálnici bez sebemenších problémů.
Tak už nevím. Kde tankovat, nebo co dělám špatně.... E85 jsem tam nikdy nelil. V okolí neznám nikoho kdo by tolik řešil benzín a přitom měl tolik problémů (lidi s fabiema se mi už smějou).
Podotýkám, že motor nepodtáčím, sice v pracovní dny se jezdí spíš kratší trasy kolem 10Km, ale jakmile je o víkendu příležitost (např nájezd na dálnici) tak kvalty 2,3,4 točím s plným plynem do šesti tisíc a vyháním pavouky....