Stránka 1 z 1
Regulátor tlaku paliva
Napsal: 12 čer 2014, 19:46
od Evžen
Ahoj.
Má motor x16szr regulátor tlaku paliva?
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 12 čer 2014, 21:21
od Kosa02
Ano, X16SZR má regulátor tlaku. Je hned vedle vstřikovače..
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 12 čer 2014, 21:50
od vasekpetr1
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 12 čer 2014, 22:18
od Evžen
Ajo a já čuměl co to je,když sem čistil klapku =D
Je to,to co sem označil na obrázku že?
Ale stejnak bude spíš K.O. palivový čerpadlo,odklopil sem sedačky,poslouchal,ale neslyšel sem ho...zejtra to prozkoumám víc.
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 13 čer 2014, 16:58
od Evžen
Tak čerpadlo valí...jak poznám že je špatnej regulátor tlaku paliva? v tomto případě asi jen výměnou že?
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 13 čer 2014, 18:11
od vasekpetr1
Možná by bylo lepší naznačit, co má tvůj motor za problémy, že jsi se pustil do úvahy o špatném regulátoru tlaku paliva...
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 13 čer 2014, 18:54
od Evžen
vasekpetr1 píše:Možná by bylo lepší naznačit, co má tvůj motor za problémy, že jsi se pustil do úvahy o špatném regulátoru tlaku paliva...
Mám ''pravidelně nepravidelnej'' volnoběh...je to slyšet v tomto videu
https://www.youtube.com/watch?v=XIJJuxUrPxY
A strašně cuká při rozjíždějí a při jízdě v do 2000 ot.min. a nebo po puštění plynu v asi stejných otáčkách cuká.
Svíčky,kabely,palivový filtr nový,kontrolka motoru nesvítí. Vzduch filtr čistej,klapka vyčištěná. Auto mám necelý tři měsíce a za tu dobu to mělo třikrát dobrej volnoběh a to vždy jen na cca 15vteřin. Nebo když startuju studenej motor,tak hned po startu to má pravidelnej volnoběh cca5vteřin (teď ve vedrech ne,musí být tak kolem 15°C a míň. Ale to bude vyššíma otáčka při startu.
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 14 čer 2014, 10:00
od vasekpetr1
No máme stejný motor, tak můžeme pokecat: s cukáním motoru mám i já problémy, sváděl jsem to prvně na svinstvo v benzínu, podtlakové hadičky okolo klapky, teď jsem po výměně svodů a mám pocit, že se to cukání poněkud uklidnilo. Volnoběh mně taky houpe, ale jen tak v rozsahu 30-50 otáček od stabilních - to svádím na krokový motorek. Klapka je čistá, mechanik říkal, že tyhle jednostřiky se bordelem nezanáší (pokud si netahá svinstvo z odvzdušnění motoru). Motor už má přes 300k km, tak od něj nemůžu čekat žádné zázraky. To video od tebe mám bohužel bez zvuku - nemám bedny.
P.S. se dívám, že na svodech nemáš ten kryt pro nasávání teplého vzduchu do sání - jakou máš průměrnou spotřebu?
Re: Regulátor tlaku paliva
Napsal: 14 čer 2014, 11:17
od Evžen
vasekpetr1 píše:No máme stejný motor, tak můžeme pokecat: s cukáním motoru mám i já problémy, sváděl jsem to prvně na svinstvo v benzínu, podtlakové hadičky okolo klapky, teď jsem po výměně svodů a mám pocit, že se to cukání poněkud uklidnilo. Volnoběh mně taky houpe, ale jen tak v rozsahu 30-50 otáček od stabilních - to svádím na krokový motorek. Klapka je čistá, mechanik říkal, že tyhle jednostřiky se bordelem nezanáší (pokud si netahá svinstvo z odvzdušnění motoru). Motor už má přes 300k km, tak od něj nemůžu čekat žádné zázraky. To video od tebe mám bohužel bez zvuku - nemám bedny.
P.S. se dívám, že na svodech nemáš ten kryt pro nasávání teplého vzduchu do sání - jakou máš průměrnou spotřebu?
Ten kryt na svodech nemám protože sem si nechával zavařit svody a měnil jsem těsnění u svodů,jinak tam ten kryt budu vracet
Spotřebu sem zatím přesně neměřil,ale na benzín sem měl něco kolem 7.5l na krátký vzdálenosti...teď jezdím na čistej ethanol a chod motoru se nezměnil (spotřebu zatím změřenou nemám,ještě něco málo najedu,natankuju zase do plný a spočítám,ale vypadá že to o moc víc žrat nebude)
Když se rozjíždím ve vyšších otáčkách tak to neškube,ale to je zas o spojku