spatne startovani / hydrostely ?
Napsal: 22 lis 2013, 12:12
Ahoj
mam problem se studenym startem, uz delsi dobu musim motor za studena startovat treba i na 3krat, nebo to podrzet az treba 10sec aby chytil, za tepla chytne hned, jinak jezdi a vse funguje spravne
byl jsem na emisich, ktery jsem teda uplne ciste nedal, lambda ukazovala o dost vyssi hodnoty, myslel jsem ze je problem s nejakou lambdou u mne, a ze by stim mohly souviset i ty starty i ty rozhozeny hodnoty ( hodnoty nad i na cng i na benzin), dal jsem tedy auto do servisu na premereni lambda sond a pripadne ze se vymeni, ale kluci v Garantu zjistili ze vsechny hodnoty jsou spravny, cidla taky ok, tlak paliva ok, palivovy filtr pruchodnost taky ok, svickama ani zapalovaci listou to taky neni..
maji podezreni na stlacene zdvihatka ventilu / hydrostely, ze by to na to sedelo i kilometrove i tim ze pri studenym startu nejde poradne slyset to jejich cvakani, ze to zacne az po chvilce az po zahrati
jinak tlaky jsou taky ok, ventily byly nejaky meneny pred 20tkm tehdy byly zabrouseny i sedla
myslite ze by to mohlo byt ono? pripadne nejaky tip na co jeste mrknout?
pry jsou ty problemy s hydrostely u tohodle typu motoru zname
mam G astru 1.6 CNG,rv 03, startovani je na benzin, na plyn prepinam az po chvilce, to same i kdyz dojedu prepinam zpatky na benzin, tudiz plyn by s tim nemel mit co delat, najezd mam cca 210t km (mozna vic)
Diky za nazor
Lukas
mam problem se studenym startem, uz delsi dobu musim motor za studena startovat treba i na 3krat, nebo to podrzet az treba 10sec aby chytil, za tepla chytne hned, jinak jezdi a vse funguje spravne
byl jsem na emisich, ktery jsem teda uplne ciste nedal, lambda ukazovala o dost vyssi hodnoty, myslel jsem ze je problem s nejakou lambdou u mne, a ze by stim mohly souviset i ty starty i ty rozhozeny hodnoty ( hodnoty nad i na cng i na benzin), dal jsem tedy auto do servisu na premereni lambda sond a pripadne ze se vymeni, ale kluci v Garantu zjistili ze vsechny hodnoty jsou spravny, cidla taky ok, tlak paliva ok, palivovy filtr pruchodnost taky ok, svickama ani zapalovaci listou to taky neni..
maji podezreni na stlacene zdvihatka ventilu / hydrostely, ze by to na to sedelo i kilometrove i tim ze pri studenym startu nejde poradne slyset to jejich cvakani, ze to zacne az po chvilce az po zahrati
jinak tlaky jsou taky ok, ventily byly nejaky meneny pred 20tkm tehdy byly zabrouseny i sedla
myslite ze by to mohlo byt ono? pripadne nejaky tip na co jeste mrknout?
pry jsou ty problemy s hydrostely u tohodle typu motoru zname
mam G astru 1.6 CNG,rv 03, startovani je na benzin, na plyn prepinam az po chvilce, to same i kdyz dojedu prepinam zpatky na benzin, tudiz plyn by s tim nemel mit co delat, najezd mam cca 210t km (mozna vic)
Diky za nazor
Lukas