Stránka 1 z 1

Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 18 črc 2013, 23:09
od MArtyCZ
Prosím o radu. Opel Astra G 2000, 1.8 16V motor X18XE1 - nejčastěji při vyřazené rychlosti (jízda z kopce, před křižovatkou..) se rozsvítí kontrolka servisu a motor běží pouze na volnoběh, vůbec nereaguje na plyn. Po vypnutí a nastartování normálně jede. Většinou se chyba projeví 2-3x po sobě během 5km a pak 400km nic.Nezáleží na teplotě motoru - někdy po 3km, někdy po 70km. Take permanentne zapnuty sytic, coz indikuji otacky kolem 1000 pri vyrazeni a jizde na volnobeh. Predpokladam ze puvodni problem byl v otackach proto se permanentne zapnul sytic, ale diky zvysenemu vstriku paliva nejen ze vzrostla spotreba ale zrejme doslo i k dalsim problemum, jako znecisteny palivovy filtr, nebo problem se vstrikem, ci neco s valci. Jak uz sem si procetl jina fora, kde se uzivatele setkali s podobnym problemem, tak diagnostika nic neodhali a bylo doporuceno zařízení OBDlog, nebo vyblikani kodu zavady. Usuzuji, ze nez utratim penize za diagnostiku tak bud nekde zkusim sehnat OBDlog, nebo zkusim vyblikat zavady, podle navodu ktery jsem zde nasel.

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 38#p114438

Zajima me, zda-li mate nekdo zkusenosti s vyblikanim kodu zavady dle zmineneho postupu. Zda-li se muze stat, ze si nakopnu tim vyblikanim ridici jednotku. Jedna se mi prave o to spojeni 5. a 6. pinu dratkem. Sem naprosty laik a jakozto takovy z tohoto zasahu mam pochopitelne strach. Proto prosim poradte a sdelte mi sve zkusenosti, zda-li se muze neco pri tomto zasahu a pokusu o vyblikani kodu zavady neco stat s ridici jednotkou.. Abych vubec odjel, kdyz to zkusim.

Díky za rady a omluvte pripadne nedostatky v gramatice.

Re: Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 19 črc 2013, 07:02
od Pjasatoo
Přesně mám ten stejný typ motoru, a odepisuju co se týče toho vyblikání kodů :_)


Jen to spoj jak máš...následně už se nechej kochat blikačkou ;) Nic se ECU nemůže stát, proto by to asi taky tady nikdo nepsal :) Takže už víš, tak běž vyblikávat ;)

Re: Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 19 črc 2013, 07:55
od p.somik
Nebo pokud chceš, tak ti to na diagnostiku napíchnu a můžeme kouknout i na live data, do ostravy to nemáš tak daleko :)

Re: Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 19 črc 2013, 08:12
od MArtyCZ
Do ostravy z FM ne, to jest pravda. Ovsem nejak jsem zapomenul za tech par let aktualizovat profil :D Momentalne bydlim v Brne, a tohle je post pro kolegovo auto, (psanej nim a mi preposlanej v textaku), cili tady plati Brno tedy... Jdu hned upravit profil

Re: Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 19 črc 2013, 08:28
od p.somik
v tom případě RomanK : http://www.carteam.cz/

Re: Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 21 lis 2013, 20:24
od MArtyCZ
Tak diagnostika vyhodila vahu vzduchu.. koupil sem tuhle "http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... ra-5wk9606", vymazali sme chybu z ridici jednotky a ejhle.. zacalo to delat jeste vetsi bordel. Jeste casteji to zacalo skakat do nouzoveho rezimu. Tak nevim.. Diagnostika nic jineho nevypsala, tak bud sem zrovna koupil vadnej kus, nebo je to chyba kterou diag nevypise..

OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) / 1998.02 - 2005.01
Motor: 1.8 16V, Obsah: 1796, ročník od: 1998.02 do 2000.09, výkon: 116PS, výkon: 85KW, typ motoru: X18XE1

Re: Motor v nouzovem rezimu

Napsal: 21 lis 2013, 20:47
od jerry mouse
Vahu by som na 100pro vratil a radšej sa objednal u RomanaK.