Stránka 1 z 1

DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 16:56
od Marat131
Chcem sa opytat ci moze diera vo vyfuku sposobit stratu vykonu t.j.auto nema tah do kopca straca rychlost treba podradit pri zosliapnuti plynu auto zacne cukat a vykon nikde...mam astru g 1.6 16v 74 kw netesnost pri pletenci (pravdepodobne aj zly pletenec) a netesnost pri stredovom tlmici...tak toto potrebujem vediet ci tieto chyby mozu sposobit az tak velky ubytok vykonu dakujem

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 17:12
od Mike.S
Záleží na tom, jak moc to netěsní. Kdysi mi ještě na Š120 praskl podélně tlumič, rána jako z kanónu a rázem bylo 25 hřebců v čoudu. Zvuk dobrý, ale výkon na polovině.

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 17:49
od jarcek
samozrejmne ze ma za nasledek ztrata vykonu a vetsi spotreba ale zalezi na velikosti uniku spalin

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 22:49
od jerry mouse
Mne osobne na 1.6 vypadol posledný diel vyfuku-tlmič a priznám sa že, som nič nezbadal na výkone a spotrebe, akorát trochu tuningovejši zvuk, ale nič hrozne! 8)

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 23:01
od Stock
nevím jak je to u tvé motorizace, ale např. můj X18XE1 má 2 lambdy, mám jak jsem dnes zjistil špatné těsnění pod svodama směrem ke katu. Čímž lambda vyhodnocuje nesmysly a astřička nejede jak má. Du na to oklikou :), pokud je takováto závada blízko motoru, tak to samo vliv má. Co se týče posledního dílu výfuku, tak ne. Mám vlastní zkušenost, měl jsem před posledním dílem prasklou trubku. :D

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 23:14
od hant
tak tak. je velký rozdíl u díry v zadním tlumíku a nebo třeba u prasklého vlnovce nebo díry ve střeďáku. čím blíž motoru je díra , tím narůstá spotřeba a klesá výkon. Zato zvuk je zajímavější.

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 23:20
od Stock
No to mi Hante povidej :D s mým vháji těsněním, kam se hrabe můj laděný výfuk :D.

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 23:42
od Mirdas
a prasklé svody jsou taky bájo 8) :lol:

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 10 čer 2013, 23:45
od Stock
Mirdas nesejčkuj Maratovi131 :) no i když si tím prošel asi skoro každý tady ... :(

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 11 čer 2013, 00:35
od Mirdas
až ty svoje schodim poskytnu žužo foto :lol: 8)

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 17 čer 2013, 21:19
od Pjasatoo
No já osobně mám právě teď taky vlnovec totálně na odpis :) Když nastartuju tak to přes něj jde hezky slyšet, jak kdyby bublal :D prostě plyny jdou mimo vlnovec ven a co se týče výkonu, je to na pí......prostě jde to totálně k háji, dneska jsem koupil dobrý pletenec v kelly, s vnitřním a vnějším pletením rozměry na co jsem měřil a mělo by to sedět jsou 45x150mm a cena 379,- což si myslím, je furt lepší než koupit celý potrubí s katem :D:D No to by vyšlo na nějakých 5-6000k :D:D no v sobotu to v práci u nás v Sejongu dáme dolů a doufám, že to půjde dobře , co se týče zhození výfuku, šrouby nevím jak vypadají, ale modlím se abych to nemusel řezat :D:D jakože ty šrouby :D to už nevím jak bych to tam zpátky vrátil :D:D kdo může ať hodí radu jak co nejlépe(nejšetrněji) dostat dolů ten výfuk, a co budu potřebovat na to, abych ho dal zpátky, budu muset koupit ještě to těsnění nebo jak se tomu říká té blbosti co se dává mezi ty dva kusy :D aby to těsnilo :D:D Díky hoši a lovu vaření zdar :D:D

Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?

Napsal: 18 čer 2013, 08:33
od Jirka D.
Machr co to umí u X motorů, řízně dá novej a zavaří na místě a za 1 hod jedeš :mrgreen:

Když sundáš přední díl je to pakárna štěfty jsou zarostlé tak opatrně a někomu to jde dobře a někdo zlomí. Těsnění každopádně nové a origo opel ne náhrady. A snad ještě pastu na výfuky a nové svorky tedy jestli je pořeba mezi předním a středním dílem.