Stránka 1 z 1
DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 16:56
od Marat131
Chcem sa opytat ci moze diera vo vyfuku sposobit stratu vykonu t.j.auto nema tah do kopca straca rychlost treba podradit pri zosliapnuti plynu auto zacne cukat a vykon nikde...mam astru g 1.6 16v 74 kw netesnost pri pletenci (pravdepodobne aj zly pletenec) a netesnost pri stredovom tlmici...tak toto potrebujem vediet ci tieto chyby mozu sposobit az tak velky ubytok vykonu dakujem
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 17:12
od Mike.S
Záleží na tom, jak moc to netěsní. Kdysi mi ještě na Š120 praskl podélně tlumič, rána jako z kanónu a rázem bylo 25 hřebců v čoudu. Zvuk dobrý, ale výkon na polovině.
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 17:49
od jarcek
samozrejmne ze ma za nasledek ztrata vykonu a vetsi spotreba ale zalezi na velikosti uniku spalin
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 22:49
od jerry mouse
Mne osobne na 1.6 vypadol posledný diel vyfuku-tlmič a priznám sa že, som nič nezbadal na výkone a spotrebe, akorát trochu tuningovejši zvuk, ale nič hrozne!
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 23:01
od Stock
nevím jak je to u tvé motorizace, ale např. můj X18XE1 má 2 lambdy, mám jak jsem dnes zjistil špatné těsnění pod svodama směrem ke katu. Čímž lambda vyhodnocuje nesmysly a astřička nejede jak má. Du na to oklikou
, pokud je takováto závada blízko motoru, tak to samo vliv má. Co se týče posledního dílu výfuku, tak ne. Mám vlastní zkušenost, měl jsem před posledním dílem prasklou trubku.
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 23:14
od hant
tak tak. je velký rozdíl u díry v zadním tlumíku a nebo třeba u prasklého vlnovce nebo díry ve střeďáku. čím blíž motoru je díra , tím narůstá spotřeba a klesá výkon. Zato zvuk je zajímavější.
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 23:20
od Stock
No to mi Hante povidej
s mým vháji těsněním, kam se hrabe můj laděný výfuk
.
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 23:42
od Mirdas
a prasklé svody jsou taky bájo
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 10 čer 2013, 23:45
od Stock
Mirdas nesejčkuj Maratovi131
no i když si tím prošel asi skoro každý tady ...
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 11 čer 2013, 00:35
od Mirdas
až ty svoje schodim poskytnu žužo foto
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 17 čer 2013, 21:19
od Pjasatoo
No já osobně mám právě teď taky vlnovec totálně na odpis
Když nastartuju tak to přes něj jde hezky slyšet, jak kdyby bublal
prostě plyny jdou mimo vlnovec ven a co se týče výkonu, je to na pí......prostě jde to totálně k háji, dneska jsem koupil dobrý pletenec v kelly, s vnitřním a vnějším pletením rozměry na co jsem měřil a mělo by to sedět jsou 45x150mm a cena 379,- což si myslím, je furt lepší než koupit celý potrubí s katem
:D No to by vyšlo na nějakých 5-6000k
:D no v sobotu to v práci u nás v Sejongu dáme dolů a doufám, že to půjde dobře , co se týče zhození výfuku, šrouby nevím jak vypadají, ale modlím se abych to nemusel řezat
:D jakože ty šrouby
to už nevím jak bych to tam zpátky vrátil
:D kdo může ať hodí radu jak co nejlépe(nejšetrněji) dostat dolů ten výfuk, a co budu potřebovat na to, abych ho dal zpátky, budu muset koupit ještě to těsnění nebo jak se tomu říká té blbosti co se dává mezi ty dva kusy
aby to těsnilo
:D Díky hoši a lovu vaření zdar
:D
Re: DIERA VO VYFUKU= STRATA VYKONU?
Napsal: 18 čer 2013, 08:33
od Jirka D.
Machr co to umí u X motorů, řízně dá novej a zavaří na místě a za 1 hod jedeš
Když sundáš přední díl je to pakárna štěfty jsou zarostlé tak opatrně a někomu to jde dobře a někdo zlomí. Těsnění každopádně nové a origo opel ne náhrady. A snad ještě pastu na výfuky a nové svorky tedy jestli je pořeba mezi předním a středním dílem.