Stránka 1 z 2
Ťah motora X18XE1
Napsal: 25 led 2007, 21:34
od fanuc
Aké máte skúsenosti s týmto motorom čo sa týka ťahu?
Mne to začína poriadne ťahať až nad cca 2200 otáčiek.Aj na jednotke.Dovtedy to ťahá akosi pomalšie a potom sa to rozbehne jak drak.
Je to normálne? Vám to ide ako?
Napsal: 25 led 2007, 21:48
od manli2
no je to 16V a ty jak známo zabíraj až u vyšších otáček takže pořádně to začne táhnou u 3000ot.. do tý doby nic moc.... točit pánové točit... tohle není škodovka který má červená poe na 5000 ot... tady se točí točí točí a to je pak mazec
Napsal: 25 led 2007, 21:53
od fanuc
manli2 píše:no je to 16V a ty jak známo zabíraj až u vyšších otáček takže pořádně to začne táhnou u 3000ot.. do tý doby nic moc.... točit pánové točit... tohle není škodovka který má červená poe na 5000 ot... tady se točí točí točí a to je pak mazec
To máš pravdu škoda to není.Mám ju na dvore tiež!!!!
tá neťaha nikdy!!
Napsal: 25 led 2007, 21:54
od Lomikar
Tak tak.S tímhle se pod 2tis otáček nejezdí.
To se bude leda tak dusit kuckat chrchlat a já nevím co ještě jen ne jezdit.To sis měl koupit ropáka chceš-li jezdit "dole".Červený začíná až na 6500 tak až tam se to dá tahat.To je pak šupec.
Napsal: 25 led 2007, 21:56
od AstraDTI
Plnej plyn pod 2000ot. u tohodle motoru nema moc smysl. Tam bych drzel otacky jen pri castecnym zatizeni. <a href="
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... 8">Tady</a> mas graf prubehu vykonu a tocaku. Je jasne videt ze nejvetsi silu to ma mezi 3 a 5 tisici otacek.
Napsal: 25 led 2007, 21:58
od fanuc
Lomikar píše:Tak tak.S tímhle se pod 2tis otáček nejezdí.
To se bude leda tak dusit kuckat chrchlat a já nevím co ještě jen ne jezdit.To sis měl koupit ropáka chceš-li jezdit "dole".Červený začíná až na 6500 tak až tam se to dá tahat.To je pak šupec.
No ja som to ťahal tesne pod 7000. Ale to som už ten motor lutoval, tak som skludnil hormón.Ale že aj na jednotke to "neťahá"
Napsal: 25 led 2007, 22:03
od AstraDTI
fanuc píše: No ja som to ťahal tesne pod 7000. Ale to som už ten motor lutoval, tak som skludnil hormón.Ale že aj na jednotke to "neťahá"
Ja sem tim sice v Zafire nejel, ale v Merive je to taky v nizkejch otackach hooodne letargicky. Na nejaky razantnejsi akcelerace to chce aspon ty 3000ot.
Napsal: 25 led 2007, 22:06
od Lomikar
fanuc píše:Lomikar píše:Tak tak.S tímhle se pod 2tis otáček nejezdí.
To se bude leda tak dusit kuckat chrchlat a já nevím co ještě jen ne jezdit.To sis měl koupit ropáka chceš-li jezdit "dole".Červený začíná až na 6500 tak až tam se to dá tahat.To je pak šupec.
No ja som to ťahal tesne pod 7000. Ale to som už ten motor lutoval, tak som skludnil hormón.Ale že aj na jednotke to "neťahá"
No ono charakteristiku motoru nezměníš.Motor se bude chovat pořád stejně a je šuma fuck na jakým kvaltu.Má prostě daný vlastnosti a šmitec.Leda pak chip tuning.
Napsal: 25 led 2007, 22:07
od fanuc
nad 3000 úúúplne v pohode
Napsal: 25 led 2007, 22:09
od AstraDTI
To myslel tak ze aspon na jednicku by to s tim mohlo zacvicit a ono ne. U atmosfery je chiptjunink bez dalsich uprav k nicemu a uz vubec to nezmeni charakteristiku.
Napsal: 25 led 2007, 22:10
od Vojta
OT: do aut který táhnou se leje nafta
Napsal: 25 led 2007, 22:12
od manli2
hmm a je to tady.... 36 minut.... a je to tu....
Napsal: 25 led 2007, 22:13
od fanuc
no kukol som ten graf a už mi je to jasné.Na dobrí ťah 3400 a na plný výkon 5400. ak som tomu dobre porozumel.Ale som rád, že to nejde aj ostatným
že som v tom neni sám
a hlavne že s tym motorom nič neni!!!
Napsal: 25 led 2007, 22:14
od Lomikar
Charakteristiku to nezmění.Ale spousta lidí si myslí že chip tuning (spíše tuzing) jim udělá větší výkon a krouťák.Spíše to vidím jako psychologický efekt.Osobně těmto věcem nefandím někde u nějakýho kutila v garáži.Ale třeba firmy jako AMG, ALPINA atp.proč ne.Ale to už jsme někde jinde.
Napsal: 26 led 2007, 09:22
od ondrazalsky
kuva to se pak muzu divit ze mi to netaha kdyz radim nahoru pri 3000...