Stránka 1 z 1

Tahání bez akcelerace

Napsal: 20 bře 2013, 19:55
od Kosa02
Dobrý den. Omlouvám se pokud to tu už někdo řešil ale nemůžu nikde nic podobného najít... mám menší problém... po tom co auto stálo dva dny pod sněhem sem nastartoval, vše bylo v pohodě. Ujel sem cca 500 metrů, když se rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. Motor razantně zacukal, jakoby chtěl chcípnout. Potom kontrolka zhasla a jelo to normálně. Jenže později toho večera se znovu rožla. Od té doby pořád svítí svítí a občas zhasne, když zhasne je všechno OK. Když svítí tak auto nemá výkon a když držím sešlápnutý plynový pedál, tak znatelně pocukává. Motor se dost třepe a pomalu mi příjde jako by měl zvuk jako diesel... změní se, když svítí ta kontrolka. Volnoběh i s i bez svítící kontrolky je v pořádku.. auto jde za plynem na neutrál ale nechce se mu. V pátek jdu na diagnostiku ale chci se zeptat, zda někdo neporadí na co se zaměřit.. EGR mám zaslepenej už dávno a i když sem ho odpojil tak se nic nezměnilo. Myslíte, že by to mohlo mít něco společné se snímačem podtlaku v sání? Když sem za něj nějaksi zatahat, tak to chvíli jelo a pak zase ne..

Re: Tahání bez akcelerace

Napsal: 20 bře 2013, 20:55
od kukajz
Viac ti povie tá diagnostika... potom sa dá niečo riešiť :wink: Alebo veštecká guľa :lol:

Re: Tahání bez akcelerace

Napsal: 22 bře 2013, 10:52
od Kosa02
Tak se zdá, že je to zapalovací lišta aspoň podle jednotky... odpoledne zkontroluju svíčky. A skusím je vyměnit. Pokud to nepřestane.. tak je to v ...

Re: Tahání bez akcelerace

Napsal: 22 bře 2013, 11:11
od Fanous
pokud to nepřestane ... tak koupíš novou lištu a frčíš dál

Re: Tahání bez akcelerace

Napsal: 22 bře 2013, 11:59
od Absinth
Nrbo zo muze byt EGR :) kdyby nepomohlo tohle tak zkus dat tam funkcni EGR.. zaslepení funguje jen někomu.

Re: Tahání bez akcelerace

Napsal: 22 bře 2013, 18:43
od Kosa02
:) bylo to těma svíčkama. Jaký já mám štěstí... Tak to dopadá když se koupí jen obyčejný svíčky. Příště už budu vědět. Tak aby to zase chvíli frčelo bez potíží
Edit: Je taky dost pravděpodobné, že za to nemohly svíšky ale rozbitý konektor u lišty. Protože zrovna ten pin na čtvrtý válec je ten sám co mi nejel a ten sám je utržený z patice.