Stránka 1 z 3

zla akceleracia

Napsal: 09 bře 2013, 13:07
od jaynebb
zdravim mam astru z14xe 2001 a pri studenom motore vsetko ok akonahle sa zohreje tak pri pridani plynu nepravidelne pridava a sekaju otacky co to moze byt? mam nove sviecky modul cidlo vacky kluky cidlo teploty vody a lambdu palivovy filter a stale to iste

Re: zla akceleracia

Napsal: 11 bře 2013, 11:35
od Jirka D.
co třeba to samé:
- klapká sání
- krokový motorek
- ucpané odvětrání motoru (víko, klika)
- vzduchový filtr

- špatné svíčky

Re: zla akceleracia

Napsal: 11 bře 2013, 11:50
od HonzP
zkus vyčíst chybové kódy :wink:

Re: zla akceleracia

Napsal: 11 bře 2013, 15:35
od Jirka D.
jj diagnostika :D a pak se řeší dál.

Re: zla akceleracia

Napsal: 02 dub 2013, 19:50
od Binda
Zdravím. Mě to dělalo toto - při sešlápnutí vyletěly otáčky, špatný volno-běh, chod na tři válce, hádá se to a samozřejmě kontrolka bliká svítí jak na prvního mája. Mít peníze jde z domu, ale manželka na mateřské a kluk na druhý straně města ve školce.... Co částečně pomohlo - pod klapkou sání ( v tělese klapky sání) je z víka ventilů přivedena hadička. Pod hadičkou dírka tak na drátek. Totálně ucpané. Po vyčištění - propíchnutí - se zlepšil volno-běh při zahřátém motoru.
Jenže co nemůžu vyřešit je tzv. Ranní start Ráno na první start je chod mot. hrozný. Hádá se to. Start bez problémů. Jenže po ujetí 2km začne blikat kontrolka a nejede to. Četl jsem zaslepit egr - mě nepomohlo , naopak se motor špatně zahříval( což beru jako logické). Dnes jsem nastartoval - start na jedničku - pak ale znatelné klepání motoru - nepravidelný chod. Do půl minuty, víc to nebylo, jsem motor zhasl, znovu hned nastartoval a formule 1.
Prosím Vás kdo tomu rozumíte, poraďte. Jsem zoufalý.
Zkusil jsem mít přes noc doma čidlo teploty sání - jednou pomohlo - podruhé ne.
Svíčky půl roku staré - 4tis. km plus mínus.
Tento týden prohodím vstřiky - 0300, 0302
Možná netěsnost pod egrem?

Fakt už si nevím rady. Mé nadšení z Astry je asi ta tam. Vím že každé auto má něco. Měl jsem Š. 105, P.309, F.Bráva. Jenže tady se píše že to je to a toto a tamto. Chci se věnovat rodině. prosím pomozte.
Moc děkuji za Vaší ochotu a čas.

Martin B.

Re: zla akceleracia

Napsal: 02 dub 2013, 19:59
od webi
Binda
1.Dej si do podpisu co maš za motor(Takhle to nikdo neuhadne)
2.Byl si na diagnostice????Bez toho se neda nic řešit :(
3.Napiš odkud si a nebo si to dej taky do podpisu v uživatelskem panelu
edit:tady maš seznam kdo vše ma diagnostiku na foru tak pokud maš někoho pobliž tak se s nim domluv a chtělo by to i live data 8)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... %A1e+ji+ma

Re: zla akceleracia

Napsal: 02 dub 2013, 21:16
od Binda
Astra Caravan r.v.2000 motor z14xe

Děkuju za pomoc.

Re: zla akceleracia

Napsal: 02 dub 2013, 21:17
od webi
A byl si na te diagnostice?Odkud si?

Re: zla akceleracia

Napsal: 03 dub 2013, 19:12
od spermin
A co dělají otáčky volnoběhu za studena, jak se chovají po startu a jak za teplého motoru :? :?
zkus odpojit mčidlo teploty motoru, na ventilátor nedbej.

Re: zla akceleracia

Napsal: 04 dub 2013, 19:02
od Binda
Zdravím a předem děkuji za Váš čas i snahu mi pomoci.
Na úvod - na diagnostice jsem nebyl. Neb to dělá většinou jen ráno a jen na studeném autu. A jako na potvoru včera celý den. Asi tuší potvora, že se na ní domlouván :D
- Volnoběžné otáčky - včera, když to blblo bylo jen 700 (odhadem)
- Před zimou jsem měnil termostat, v létě rozvody.
- Teplota se držela pod devadesáti ( podle ukazatele teploty - jinak neměřeno)
Dnes:
- Odpojeno čidlo teploty fridexu
- Po zhruba 2km opět chyba - blikájící kontrolka
- Motor vypnut a po více než desíti vteřinách nastartován o pak vše v pohodě - jen volnoběh kolem 700 - 900 otáček a motor neklidný na volnoběh.
- Po ujetí 7 km částečně přes město jsem u školky čidlo zapojil.
- Motor v pohodě - po ujetí asi 4km do města na Sokol se mi motor ohřál (čidlo ukazovalo) více než 90°C což se mi ještě nestalo.
- Před Sokolovnou odpojena baterie.
- Po více jak hodině baterie zapojena
- Kontrolka zhasnutá, motor stále ještě ohřáty, chladič již studený
- Jízda přes město - motor až na volnoběh ( neklidné chvění motoru) v pohodě, krásně táhne, tak jak to dělá, když zrovna má náladu
- Uvidím ráno.....

Přeji hezký večer a ještě jednou děkuji opravdu moc

Martin B.

Re: zla akceleracia

Napsal: 04 dub 2013, 19:05
od Binda
Ps: Volnoběh neklidný chvění po celý den.

Re: zla akceleracia

Napsal: 04 dub 2013, 19:22
od spermin
pokud to dělá jenom při studeném motoru, čidlo teploty kapaliny jsme vyřadili,
ještě do toho kecá teplota oleje, ale kde je nevím.
pokud se motor ve všech režimech na volnoběh ,,třese", vidím to na klapku volnoběhu
mrkni na ní a dej vědět co a jak- často býva zteřelá hadička do klapky.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 85#p429585

Re: zla akceleracia

Napsal: 04 dub 2013, 19:51
od Binda
Omlouvám se, ale napsal jsem převážně na studeném. Jinak na 90% jen ráno. Včera to blblo celý den i s teplým motorem. Ale většinou ranní start a i když se motor nechá zahřát tak na stejném místě tak po dvou km zabliká kontrolka. Po vypnutí motoru na 10 sec. to dá většinou pokoj.
Klapku jsem čistil. Né do novoty - je elektronická tak jsem se neodvážil to moc drhnout. Byla sundaná a šteteček s arvou to vyčistil. Pak benzinem očištěno. Hadičky co vycházejí z vent. víka jsem pročistil a profoukl pro jistotu. Pak jsem ten humus na rtech zapil Klášterskou 11°
Byla ucpaná dírka pod klapkou - vede slabší hadička z víka vent.
Vyčištěno. Uklidnil se motor. Už Už jsem si říkal, že to mám. Jenže po nějaké době zas. Odstraněno alespoň vylétnutí otáček po sešlápnutí spojky ( teď jsem to napsal a vsadím se, že to zítra udělá :O) . Na zákryťáku mám drátek a pravidelně čistím otvor pod klapkou - nevypadá ucpaný.
Čidlo teploty oleje bych mohl vysledovat podle schématu...zítra na to mrknu.
Děkuji za rady.
Taky se podívám pod gumovou krytku na konektoru čidla FX.

Re: zla akceleracia

Napsal: 04 dub 2013, 20:19
od spermin
doufejme že to nebude v ŘJ.. :cry: :cry:

Re: zla akceleracia

Napsal: 04 dub 2013, 20:28
od Binda
Na německém fóru Astry G jsem se dočetl, že po výměně všeho elektrického co jen šlo, byl přidán výpis, byla chyba 0300 neodstraněna. Pak tam řešili mikropraskliny na jednotce, že to dělá a po ohřátí to dá pokoj. Jenže mě se auto po pár vteřinách ani neohřeje. Na vadě prý je umístění jednotky na bloku motoru - tepelné výkyvy.