x

Odpovědět
firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

x

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 08:36

Ahoj
Naposledy upravil(a) firebladetom dne 15 zář 2012, 17:58, celkem upraveno 1 x.

Reklama
 

Uživatelský avatar
kroup
Příspěvky: 257
Registrován: 16 úno 2011, 10:56
Bydliště: Praha 4

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od kroup » 15 srp 2012, 10:49

Ahoj,
Denny mě na mojí Astře upozorňoval, že se mi začínají přidírat. Začne to zhoršenými starty, pak občas vynechání válce a ztráta výkonu a nakonec už to nenatočíš.

Já jsem zatím u zhoršených startů po delším stání (přes noc), většinou nastartuju napodruhý, občas to chytne jen na tři válce. Ale když už nastartuje, tak potom není žádný problém.

Mimochodem, Denny to poznal podle zvuku motoru už před půl rokem 8)
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003

firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

x

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 11:16

A
Naposledy upravil(a) firebladetom dne 15 zář 2012, 17:59, celkem upraveno 1 x.

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od Jirka D. » 15 srp 2012, 11:24

Nejezdil jsi někdy na palivo 98, je to spíš přidřený ne? Zakarbonovane / zadrene driky ventilu

Jakmile mas podpalenej ventil, tak to netesni, fouka palivo pryc do vyfuku (obvykle je to vyfukovy) a motor jede skoro nebo uplne
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

R

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 11:31

Ano
Naposledy upravil(a) firebladetom dne 15 zář 2012, 17:59, celkem upraveno 2 x.

firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 11:33

To: Jirka D.

Jezdím na 98 stále... Myslíš, že by to mohlo mít vliv?

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od Jirka D. » 15 srp 2012, 11:56

Ano, má to vliv většina problémů vzniká nevhodnými adetivy nebo vysokooktanovim benzinem
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od Jirka D. » 15 srp 2012, 11:59

A jak vypadaj dříky ventilů pohledově, jsou zalisované.
Kdyby si mel podpaleny(e) ventily, tak to poznas za vsech teplot. Neco jineho je pridreny ventil, to se bude projevovat v zavislosti na teplote.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

x

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 12:04

Co
Naposledy upravil(a) firebladetom dne 15 zář 2012, 18:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
brian29
Příspěvky: 701
Registrován: 30 led 2010, 19:12

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od brian29 » 15 srp 2012, 12:12

motor Z20LET trpel na pridierajuce sa venitly.... Denny to tu uz raz spominal... stava sa to hlavne ked jazdis kratke trate....
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od Jirka D. » 15 srp 2012, 12:24

Vypadá že je přidřený, no vodítka jsou zalisovaný do motoru a bez nářadí se to nevyndá.
Na přidřené ventily nepomůže nic, je to chyba technologie výroby. Je to nemoc na motorech Z16XE.

Jo a jaké jezdíš trasy jak píše brian29
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

Re:

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 12:49

Díky
Naposledy upravil(a) firebladetom dne 15 zář 2012, 18:00, celkem upraveno 1 x.

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od Jirka D. » 15 srp 2012, 13:07

firebladetom píše:Jezdím krátký trasy, ale mě to dělá od tý doby, co jsem to koupil. Ani se to nezhoršuje, ani nezlepšuje.

A ještě dotaz k opravě - jak probíhá samotná oprava? Ventily se mění? Nebo jen nějak čistí a to pouzdro, ve kterým ventil běhá se vystruží, nebo taky mění?

Díky
Asi tak nějak :
přidřené ventily ve vodítkách profrézovat, srovnat hlavu, vyčistit ventily, vyměnit gufera na ventilech, nové těsnění hlavy.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

firebladetom
Příspěvky: 97
Registrován: 19 led 2011, 15:05

Re:

Příspěvek od firebladetom » 15 srp 2012, 13:33

Já vím
Naposledy upravil(a) firebladetom dne 15 zář 2012, 18:01, celkem upraveno 1 x.

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Přidřené výfukové ventily

Příspěvek od Jirka D. » 15 srp 2012, 13:47

Ano je to karbon. Hlava to se nechce nikomu. Jak jsem psal přidřeným už nic nepomůže a myslím, že za to může BA 98 auto jede krásně ale vše systematicky ničím pěkně to klape od spodu, a jak už někdo psal BA 98 tam nepatří, je to Váš motor a Vaše peníze.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Odpovědět