Cukání při vyšších rychlostech, nedrží otáčky
Cukání při vyšších rychlostech, nedrží otáčky
Dobrý den,
vlastním 16v 1,6, rv.2003 najeto cca 108000Km.Mám na ní hroznou smůlu na to že jsem na ní najel asi 5000km tak už jsem měnil katalyzator, snimac pohybu vačky a teď mě čeká další věc s kterou bych potřebovl poradit.Závada se projevila asi takto: sjížděl jsem s dálnice a motor mi zhasnul,nastartoval jsem ale jakmile jsem pustil plyn tak mi to opět zhaslo, při jízdě bylo cítit jak motor cuká a nedrží otáčky.Samozřejmě druhý den se závada již neprojevila,myslel jsem si původně že se možná někam dostalal voda (vjel jsem do velké louže),ale další den to samé,takže servis.Pánové s Opelu nic nezjistili (protože se auto opět chovalo normálně),nejdříve mi hrozili že Škrtící klapka,nakonec mi vyměnili "něco" co vede od svíček přes kabely (teď si nemůžu vybavit název) abych to vyzkoušel jestli už to bude dobrý.No neni,dělá mi to pořád,ale jak jsem vypozoroval tak se závada projeví jen když jedu nad 120Km/h,jako by vynechával jeden válec,ale po chvilce se vše vrátí do normálního stavu,nebo párkrát zhasne motor a nakonec se to chytne a je to OK. Neporadil by mi prosím někdo co by to asi mohlo být? Už jsem z toho úplně vyřízenej Díky moc!!
- Reklama
Když jsem začínal zjišťovat, jak funguje motor, tak mi jeden starý pán
/budiž mu země lehká/ dokola opakoval: "Benzínový motor má pouze
2 závady, buď není co zapálit, nebo není čím!!!"
Jeho první otázka VŽDY byla:"CO SVÍČKY??
On je měnil jako první, v servise mají postupy a ŘJ.
Aby byly svíčky v závadě, musela by alespoň jedna odejít úplně.
Možná kecám, ale sám píšeš, že jeden válec se zašívá při zátěži.
Tak zkus zjistit, jak dlouho je tam máš.[/b]
/budiž mu země lehká/ dokola opakoval: "Benzínový motor má pouze
2 závady, buď není co zapálit, nebo není čím!!!"
Jeho první otázka VŽDY byla:"CO SVÍČKY??
On je měnil jako první, v servise mají postupy a ŘJ.
Aby byly svíčky v závadě, musela by alespoň jedna odejít úplně.
Možná kecám, ale sám píšeš, že jeden válec se zašívá při zátěži.
Tak zkus zjistit, jak dlouho je tam máš.[/b]
ASTRA Z 1,6 XE 16V 74KW
To máš pravdu, jenže já tomu za a) vůbec nerozumim a za b) nemám na to čas tam u nich čekat.Ted jí mám zase v servisu, asi počtvrtý za 14 dní Teď mi tam ten mechanik hrozí se škrtící klapkou za 12000,- to mu asi řeknu ať si jí strčí někam, nejlepší je že mi řek když mu to na místě neudělá tak to neopraví, protože neví co s tim je.To je prdel
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
to spis dela pri urcitych otackach motoru, ne? vyzkousej jet chvili na stabilne stejne otacky (jako jsou na 5-ku pri tebou zminovanych 120kmh) na vsechny rychlostni stupne, jestli se to projevi stejne (podle mne by se to projevit MELO, a jeste vyrazneji nez na tu 5-ku - at je to co je to.Locky píše:...jak jsem vypozoroval tak se závada projeví jen když jedu nad 120Km/h...
co kontrolka ridici jednotky, sviti pri tech problemech s motorem? pokud ano, na diagnostice by s melo aspon priblizne dat zjisiti, co to mu je. pokud nesviti, mrkni jestli sviti pri startovani, muze byt predchozim majitelem umyslne odpojena zarovka. v tm pripade by ovsem na diagnostice melo opet jit zjistit oc jde.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
Až se mi to vrátí ze servisu abych to zase "prozkoušel jestli to dělá" tak to zkusim,mělo by to mít na otáčky vliv,ale těch 120 na pětku je něco přes tři tisíce otáček a to jsem určitě jel i na menší rychlostní stupeň a neprojevilo se mi to,já si stejně myslim že to bude nějaká strašná blbost. A kontrolky řídící jednotky fungujou korektně přesvědčil jsem se o tom když mi odešel katalysator a potom ještě při tom snímači, teď nic, ani když to napojili na počítač tak se tam PRÝ nic neukázalo,jako by to nebyla elektronická ale spíš mechanická chyba.ondrazalsky píše:to spis dela pri urcitych otackach motoru, ne? vyzkousej jet chvili na stabilne stejne otacky (jako jsou na 5-ku pri tebou zminovanych 120kmh) na vsechny rychlostni stupne, jestli se to projevi stejne (podle mne by se to projevit MELO, a jeste vyrazneji nez na tu 5-ku - at je to co je to.Locky píše:...jak jsem vypozoroval tak se závada projeví jen když jedu nad 120Km/h...
co kontrolka ridici jednotky, sviti pri tech problemech s motorem? pokud ano, na diagnostice by s melo aspon priblizne dat zjisiti, co to mu je. pokud nesviti, mrkni jestli sviti pri startovani, muze byt predchozim majitelem umyslne odpojena zarovka. v tm pripade by ovsem na diagnostice melo opet jit zjistit oc jde.
To máš naprostou pravdu, jenže já to mám momentálně v autorizovanym servisu na škodovky,kde vlastně tahle astra byla celou dobu opravovaná než sem si jí koupil a vlastně se tam servisou všechny opely ze známýho firmy a dalo by se říct že tam spíš opravujou Opely a Škodovky tam jenom prodávají,dával sem to ještě jednomu známýmu co dělá mechanika ale ten mi moc nepomohl,chtělo by to nějakýho fakt borceZigi píše:Myslim ze bys mel dat auto nejakymu fakt mechanikovi,co uz ma nejakou praxi a ne jen placa hlouposti a typuje co by vymenil!Locky píše:To máš pravdu, jenže já tomu za a) vůbec nerozumim a za b) nemám na to čas tam u nich čekat.Ted jí mám zase v servisu, asi počtvrtý za 14 dní Teď mi tam ten mechanik hrozí se škrtící klapkou za 12000,- to mu asi řeknu ať si jí strčí někam, nejlepší je že mi řek když mu to na místě neudělá tak to neopraví, protože neví co s tim je.To je prdel