Klepání v motoru, poznatky a řešení
Klepání v motoru, poznatky a řešení
Ahoj všem,
zkušenosti se všemi benzínáky opel
klepalo mi v motoru na volnoběh a při jízdě. Zvuk se nezvyšoval ani nezrychloval byl stále na stejné konstantní úrovni. Když otevřete hrdlo na vlévání oleje, moc to tam cvaká a přijde zvuk jako zdvihátka.
Bylo tu toho moc řečeno a od servisů i nesmysly a nápady nemožné.
Zdvihátka, kladky, altíky, rozvody, prasklé pružinky ventilů, špatné písty, špatné uložení vačkové hřídele, špatná hlava atd.
Jen sundání víka ventilů je už 1000 Kč.
Musí být na to být dva jinak to chcípá:
přítelkyně si mi sedla za volant a musela držet otáčky tak aby to nechcíplo, auto bude i cukat tak auto tůrovala do cca 4500 otáček při stříkání čističem klapky.
odmontujte sání, čistič klapky (den braven nebo BG ve spreji) zahřátý motor musí byý po cca 20 km!!!!
nastarovaný motor a do klapky sání stříkejte čistič, motor se dusí musíte vytáčet a držet v otáčkách. Z výfuku se liné dým nebo šílený zapach. Nemá žádný vliv na lambdu ani kat.
Po cca 2 min. je klapka čistá a klepání není, veškeré usazeniny zkapalnily a vyšly ven výfukovým systémem. a je klid. dolít olej jestli je třeba. Do rezery v nádrži nalijte čistič (já stp na vstřiky a ventily) vyjezdit. Pak natankujte a motor vrní jak kotátko. (za vše muže bio složka v palivu!!!)
samotné vymontování a čištění klapky sání nic neřeší, musí se to stříkat do vnitř pod tlakem za běžícího motoru.
snad Vám to pomůže Jirka
zkušenosti se všemi benzínáky opel
klepalo mi v motoru na volnoběh a při jízdě. Zvuk se nezvyšoval ani nezrychloval byl stále na stejné konstantní úrovni. Když otevřete hrdlo na vlévání oleje, moc to tam cvaká a přijde zvuk jako zdvihátka.
Bylo tu toho moc řečeno a od servisů i nesmysly a nápady nemožné.
Zdvihátka, kladky, altíky, rozvody, prasklé pružinky ventilů, špatné písty, špatné uložení vačkové hřídele, špatná hlava atd.
Jen sundání víka ventilů je už 1000 Kč.
Musí být na to být dva jinak to chcípá:
přítelkyně si mi sedla za volant a musela držet otáčky tak aby to nechcíplo, auto bude i cukat tak auto tůrovala do cca 4500 otáček při stříkání čističem klapky.
odmontujte sání, čistič klapky (den braven nebo BG ve spreji) zahřátý motor musí byý po cca 20 km!!!!
nastarovaný motor a do klapky sání stříkejte čistič, motor se dusí musíte vytáčet a držet v otáčkách. Z výfuku se liné dým nebo šílený zapach. Nemá žádný vliv na lambdu ani kat.
Po cca 2 min. je klapka čistá a klepání není, veškeré usazeniny zkapalnily a vyšly ven výfukovým systémem. a je klid. dolít olej jestli je třeba. Do rezery v nádrži nalijte čistič (já stp na vstřiky a ventily) vyjezdit. Pak natankujte a motor vrní jak kotátko. (za vše muže bio složka v palivu!!!)
samotné vymontování a čištění klapky sání nic neřeší, musí se to stříkat do vnitř pod tlakem za běžícího motoru.
snad Vám to pomůže Jirka
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
- Reklama
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Jojo taky mi to dělá. A na jak dlouho to pomůže?
Opel Meriva A 1,4 16v Twinport
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
No co mám zkušenost tak na cca 3 roky a na KM max 40 tis, těm co jsem to dělal tak jezdily dálky. Pak se to dělá praventivně 2 - 3 roky nebo 20-40 tis km., se to jen prostříkne a je klid.Petras píše:Jojo taky mi to dělá. A na jak dlouho to pomůže?
Nemá to žádný vliv jak jsem psal na kat, lambdu ani gumové těsnění.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Zdravím,
které z těch dvou čistidel bys doporučil?
BG 406 Čistič škrtící klapky a AGR ventilu - cca 400,-Kč
Čistič karburátorů 400 ml TECTANE TA10100 - cca 150,-Kč
A kolik tam toho nastříkat, celý spray se mi zdá celkem dost.
Díky za odpověď
které z těch dvou čistidel bys doporučil?
BG 406 Čistič škrtící klapky a AGR ventilu - cca 400,-Kč
Čistič karburátorů 400 ml TECTANE TA10100 - cca 150,-Kč
A kolik tam toho nastříkat, celý spray se mi zdá celkem dost.
Díky za odpověď
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Nad tymto uz dlho rozmyslam.. ale pravdu, trocha sa bojim ze si znicim motor..
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
no co seženeš požil jsem obě a obě super čistí.
Mě motor klapal a u sebe jsem použil den braven, ale zdělal celé stálo mě 100 kč v autokelly - BG jsem nesehnal
když jsem sehnal BG, použil jsem BG a to jsem zdělal 1 spray na 3 auta. cena cca 385 + 120 poštovné.
Doporučuji obě, mám super zkušenosti.
Motor nezničíš, dělal jsem to i na AG x16xe měla nalítáno 293 tis. km a super výsledek s BG klapka byla jakoby politá asfaltem co na ni bylo nánosu.
Mě motor klapal a u sebe jsem použil den braven, ale zdělal celé stálo mě 100 kč v autokelly - BG jsem nesehnal
když jsem sehnal BG, použil jsem BG a to jsem zdělal 1 spray na 3 auta. cena cca 385 + 120 poštovné.
Doporučuji obě, mám super zkušenosti.
Motor nezničíš, dělal jsem to i na AG x16xe měla nalítáno 293 tis. km a super výsledek s BG klapka byla jakoby politá asfaltem co na ni bylo nánosu.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
schiny píše:Zdravím,
které z těch dvou čistidel bys doporučil?
BG 406 Čistič škrtící klapky a AGR ventilu - cca 400,-Kč
Čistič karburátorů 400 ml TECTANE TA10100 - cca 150,-Kč
A kolik tam toho nastříkat, celý spray se mi zdá celkem dost.
Díky za odpověď
z těchto dvou tedy BG s tectane jsem nedelal, ale má stejný kod jako den braven z autokelly.
Pokud použiješ BG tak pomalu jen 1/3 max. a pak dle potřeby. jednou jsem zdělal půlku BG
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Čau astráci, mám dotaz, chtěl jsem vyzkoušet ten sprej ale mám strach z toho že by to mohlo bejt zbytečný, v motoru mi klepe a při zvýšených otáčkách se intenzita klepání zvyšuje, takže jsem usoudil že to asi nebude tím ale hydroštel, tak pro se ptám jestli náhodou mi zde někdo neporadí, díky
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Nechci strašit, ale taky by to mohl být první příznak něčeho horšího, hydroštely můžou poškodit i vačku, takže bych raději zkouknul alespoň pod víko.
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Byl jsem právě u kamaráda co dělá oply a ten mě řekl že mi tam klepe určitě hydroštel, tak jsem mu poslal tento odkaz a říkal že možný je to co tady píšou kluci ale že tomu neveří že bvy to mohlo bejt tím že je přesvetčen o tom že to ten hydroštel je.. Tak jsem si říkal že zkusím napsat tady a zeptat se na názor ... ale jinak díky za radu...
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
I hydra to může být, ale ten zvuk jde jakoby ze sání (ze zadu motoru)
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
O hydrách tu je toho mooc napsáno, ale jdi od toho nejlevnějšího. sundání víka 1000Kč a pak ti vymění dvě hydry na mesíc super a pak uase cvakaj jiné to se moc nevyplatí.Toddy píše:Čau astráci, mám dotaz, chtěl jsem vyzkoušet ten sprej ale mám strach z toho že by to mohlo bejt zbytečný, v motoru mi klepe a při zvýšených otáčkách se intenzita klepání zvyšuje, takže jsem usoudil že to asi nebude tím ale hydroštel, tak pro se ptám jestli náhodou mi zde někdo neporadí, díky
Jezdil jsem s hydrama cvakacíma cca 150 tis km a jízda v poho cvakalo to jen na volnoběh a při záípřahu už ne.
napiš přesně co máš za problém
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Cvaká mi tam teda nejspíš ten jeden hydroštel , a když se motor zahřeje tak se stane že někdy neklepe a někdy jo.. takže si myslím že to klepaní o kterém jsi psal ty. bude úplně něco jiného než co klepe mně Jen jsem se chtěl ujistit a poptat se jak se třeba to klepaní projevovalo u těch kterým pomohla tvoje rada..
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
Bylo to silné bouchání (jako by byl povolený ventil v motoru) a rozléhalo se to po motoru. Nejmarkantnější to bylo od sání.
něco jako toto https://www.youtube.com/watch?v=eq9Bn380bYg
něco jako toto https://www.youtube.com/watch?v=eq9Bn380bYg
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Klepání v motoru, poznatky a řešení
U mna je problem taky, ze to klepe az po par sekundach jak sa nastartuje..
Prvych cca. 10-15 sekund to nepocut.. Potom to klepe stale.. zo zvysujucimi sa otackami to klepe rychlejsie..
hydrostely sa menili cca. 3 roky dozadu, pomohlo to mozno na jeden den..
Ale aj hned po vymene bolo ten zvuk pocut, velmi slabucko v pozadi, ale bolo ho pocut..
Cize moze byt u mna problem zo samotnym ventilom?
Prvych cca. 10-15 sekund to nepocut.. Potom to klepe stale.. zo zvysujucimi sa otackami to klepe rychlejsie..
hydrostely sa menili cca. 3 roky dozadu, pomohlo to mozno na jeden den..
Ale aj hned po vymene bolo ten zvuk pocut, velmi slabucko v pozadi, ale bolo ho pocut..
Cize moze byt u mna problem zo samotnym ventilom?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999