Stránka 1 z 1

Zlepsenie chladenia

Napsal: 21 dub 2012, 13:46
od ducklin
Zdravim, odvtedy co bola znizovana hlava mam problem s tym ze motor sa dost rychlo zohrieva. Predtym teplota drzala na 90 stupnov, no teraz na semaforoch ide bezne teplota cez 90 stupnov (cca minutka statia) stupa aj ked je sa zapne sahara a klesa az po pohnuti sa. Momentalne to nieje az taky problem ale co v lete ked bude vonku 30 stupnov? Ako by sa dala zvysit ucinnost chladenia? Vymenit chladic pripadne sahary z nejakej inej motorizacie, alebo z modela s klimou? Ked tak z ktoreho by tam sadol?

Re: Zlepsenie chladenia

Napsal: 21 dub 2012, 13:53
od marwi
Najjednoduchsie bude vymenit termostat za taky ktory sa otvara pri nizsej teplote. Da sa bezne kupit.

Re: Zlepsenie chladenia

Napsal: 21 dub 2012, 15:50
od kubeSRi
přidat větrák :wink:

Re: Zlepsenie chladenia

Napsal: 21 dub 2012, 17:31
od Absinth
říká se že je dobrý topit pro chlazení ale pušť si topení v létě :?:

Re: Zlepsenie chladenia

Napsal: 21 dub 2012, 17:41
od kubeSRi
jo to sem už zažil 35+ kolona ručička šla dál a dál takže červená a za 3 a topit otevřít zadní okna..proto bych volil toto,jo ještě odvětrání kapoty ale to by chtělo na servo jelikož když prší nebo je zima je to dost nepraktické,díra nad chladičem :wink:..jo model s klimou :D to by se zahřívalo ještě víc modely s klimou mají vyšší provozní teplotu :lol:

Re: Zlepsenie chladenia

Napsal: 26 dub 2012, 21:42
od ducklin
V knihe Sportove upravy na feliciu som sa docital ze feldy mali chladice podla motorizacie. Cim vyssi objem motora tak tym ucinnejsi chladic preto som si myslel ze tak nejako podobne to bude aj u astriciek :)

Re: Zlepsenie chladenia

Napsal: 28 dub 2012, 12:40
od Marťasek
no zdá se mi že benzínové motory mají chladiče stejný (rozměrově né úchyty a dírama) rozdíl by měl být asi v chladiči pro auto s nebo bez klimatizace a to tak, že bez klimy má chladič rozměry 540 x 378 x 23 a s klimou 600 x 375 x 26... Dizlové jsou zase o něčem jiný... každopádně pokud máš problém s chlazením hledal bych příčinu než řešit důsledek.

Tak že asi bych použil nějaký sajrajt na vyčištění soustavy (rozpuštění usazenin) vyměnil ten termostat, prostříkal vapkou zezadu od motoru chladič (ne zepředu!!) aby byly čistý žebra. Zkontroloval víčko nádržky za drží podtlak,No a testnul to

Jak ale píše kubesmaurer pokud jsi v koloně s +35°C nepomůže ti více méně nic... snad jen pořádně fungující ventilátor co je vepředu a správně fungující teplotní čidlo co ho spíná.

Ja tak teď čtu že jsi dělal úpravy na autě to je jiný. tak to asi zkusit jinej větší chladič myslím s omegy ale to zase budeš muset upravit předek...