Problémy po výměně rozvodů a čidla otáček
Napsal: 02 bře 2012, 20:04
Ahoj!
Nechal jsem si vyměnit rozvody včetně vodní pumpy na Zafiře 1.8 16V 85 kW. Při výměně mechanik zjistil, že jsou odizolované dráty na čidle otáček (izolace se vyhřála a asi provozem opadala), a proto čidlo vyměnil. Vše vypadalo výborně. Asi po dvou dnech začalo auto hůře startovat při studeném motoru a na palubce se rozsvítila kontrolka výfukových emisí (je taková žlutá na budíku otáčkoměru mezi kontrolkou mazání a dobíjení). Motor taky nechce táhnout, "nepustí" mě nad 3000 otáček.
Když je motor zahřátý, tak je vše v pořádku.
Před výměnou rozvodů a toho čidla vše fungovalo normálně (aslespoň se mi to tak připadalo), auto v pohodě naskočilo a kontrolka nesvítila.
Chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neměl stejný problém nebo někdo neví co s tím může být. Jestli je problém v tom čidlu (nějaký vadný kus) nebo to je něco úplně jiného.
Nechal jsem si vyměnit rozvody včetně vodní pumpy na Zafiře 1.8 16V 85 kW. Při výměně mechanik zjistil, že jsou odizolované dráty na čidle otáček (izolace se vyhřála a asi provozem opadala), a proto čidlo vyměnil. Vše vypadalo výborně. Asi po dvou dnech začalo auto hůře startovat při studeném motoru a na palubce se rozsvítila kontrolka výfukových emisí (je taková žlutá na budíku otáčkoměru mezi kontrolkou mazání a dobíjení). Motor taky nechce táhnout, "nepustí" mě nad 3000 otáček.
Když je motor zahřátý, tak je vše v pořádku.
Před výměnou rozvodů a toho čidla vše fungovalo normálně (aslespoň se mi to tak připadalo), auto v pohodě naskočilo a kontrolka nesvítila.
Chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo neměl stejný problém nebo někdo neví co s tím může být. Jestli je problém v tom čidlu (nějaký vadný kus) nebo to je něco úplně jiného.