Ztráta výkonu - zvýšení spotřeby.
Napsal: 21 říj 2011, 06:36
Problém vypadá takto:
auto má malý výkon, nedostane se do otáček. Spotřeba vzrostla ze 7,5/na 100 km, na 12,5 /na 100. Diagnostika - žádná chyba, všechno chodí jak má.
Začal jsem od nejlevnějšího - palivový filtr, potom svíčky, kabely ke svíčkám.
Pak šla lambda a nakonec EGR.
Žádný výsledek.
Začalo to tak, že letos v srpnu začalo foukat pod těsněním mezi motorem a svodama - tak jsem přetěsnil. Auto nejelo.
Po měsíci praskl vlnovec - výměna. Auto nejelo.
Potom praskly svody, za svodama je lambda - myslel jsem že je vyhráno, fučí to před lambdou, dostvá špatné hodnoty, nejede to spotřeba roste.
Svody jsou zavařené a auto nejede.
Jo a před tím výměna stř. a zadního výfuku, protože byly zborcené nějaké přepážky a hrálo to jako varhany.
Poslední co mě napadá je kat. Sice jsem ho měnil v březnu - univerzál od Bosalu, ale nic víc mě nenapadá.
Podle mého názoru je tam někde špunt - svody, těsnění a vlnovec je před katem a jen tak od sebe nepraskne skoro všechno naráz....
Sice už je to stařešina (r.v. 1999, 205000 km), ale takto mě ještě nevyšplouchla.
Máte někdo nějaký nápad?
Mě napadá jen místo katu dát trubku a vyzkoušet....
Díky za radu.
auto má malý výkon, nedostane se do otáček. Spotřeba vzrostla ze 7,5/na 100 km, na 12,5 /na 100. Diagnostika - žádná chyba, všechno chodí jak má.
Začal jsem od nejlevnějšího - palivový filtr, potom svíčky, kabely ke svíčkám.
Pak šla lambda a nakonec EGR.
Žádný výsledek.
Začalo to tak, že letos v srpnu začalo foukat pod těsněním mezi motorem a svodama - tak jsem přetěsnil. Auto nejelo.
Po měsíci praskl vlnovec - výměna. Auto nejelo.
Potom praskly svody, za svodama je lambda - myslel jsem že je vyhráno, fučí to před lambdou, dostvá špatné hodnoty, nejede to spotřeba roste.
Svody jsou zavařené a auto nejede.
Jo a před tím výměna stř. a zadního výfuku, protože byly zborcené nějaké přepážky a hrálo to jako varhany.
Poslední co mě napadá je kat. Sice jsem ho měnil v březnu - univerzál od Bosalu, ale nic víc mě nenapadá.
Podle mého názoru je tam někde špunt - svody, těsnění a vlnovec je před katem a jen tak od sebe nepraskne skoro všechno naráz....
Sice už je to stařešina (r.v. 1999, 205000 km), ale takto mě ještě nevyšplouchla.
Máte někdo nějaký nápad?
Mě napadá jen místo katu dát trubku a vyzkoušet....
Díky za radu.