Umí někdo vyměnit těsnění pod hlavou 1,4 twinport?
Napsal: 16 říj 2011, 15:52
Ahoj všichni,
rád bych se tu poradil. Mám dle všech příznaků prasklé těsnění pod hlavou (snad to bude jen těsnění a ne hlava). Auto startuje na 3 válce, ve vodě jsou stopy oleje a chladícíc soustava tlakuje.
Můj "garážový" servisman mi řekl, že to nezvládne - nemá jakousi "sadu na aretaci rozvodů při sundavání hlavy" (nějak tak to servisman popsal). V Opelu mi řekli odhadem 25-30tis. a že se musí udělat i rozvody - a poradili mi, ať si spíš seženu jiný motor... Sám jsem překvapenej - co je na tom vyměnit těsnění? Ale prej je to tím, že je tam nějaké proměnlivé nastavení vačky (?) a místo řemenu rozvodový řetěz...
Motor to je 1,4 twinport, 66Kw, Z14XEP, rok 2005. Model Astra Classic II.
Není tu mezi vámi někdo nebo neznáte někoho, kdo by tu sadu měl a uměl to opravit?
Díky! Štěpán
rád bych se tu poradil. Mám dle všech příznaků prasklé těsnění pod hlavou (snad to bude jen těsnění a ne hlava). Auto startuje na 3 válce, ve vodě jsou stopy oleje a chladícíc soustava tlakuje.
Můj "garážový" servisman mi řekl, že to nezvládne - nemá jakousi "sadu na aretaci rozvodů při sundavání hlavy" (nějak tak to servisman popsal). V Opelu mi řekli odhadem 25-30tis. a že se musí udělat i rozvody - a poradili mi, ať si spíš seženu jiný motor... Sám jsem překvapenej - co je na tom vyměnit těsnění? Ale prej je to tím, že je tam nějaké proměnlivé nastavení vačky (?) a místo řemenu rozvodový řetěz...
Motor to je 1,4 twinport, 66Kw, Z14XEP, rok 2005. Model Astra Classic II.
Není tu mezi vámi někdo nebo neznáte někoho, kdo by tu sadu měl a uměl to opravit?
Díky! Štěpán