Astra G motor pri pprutkom pridaní dusí
Napsal: 10 říj 2011, 09:20
Zdravím vás.
presúvam môj príspevok z diskusie opelclub.sk, nejak sa nik nemá k rade a ja si neviem poradiť.
Na mojej Astre G 1.4 16V, 2004 - 42000km mi nesvieti síce kontrolka motora, no jednoznačne výkon motora je v pase.
Auto bez problému štartuje a na voľnobeh ide bezchybne, no pri pridávaní plynu od 2000 otáčok je motor hlučný. No hlavne nejde do výkonu, len veľmi lenivo pridáva a nad 3000 otáčok, začína motor dusiť. Vymenil som sviečky, boli suché a normálne opálené , a dal som druhý vzduchový filter. Zmena žiadna, motor chodí rovnako zle a ja bez rozsvietenej kontrolky neviem, či ísť na diagnostiku alebo čím začať. Ak máte skúsenosť s riešením niečoho podobného skúste poradiť. Nerád by som denne bežal objednávať rôzne dielce.
Pri improvizácii som skúšal vymeniť palivový filter, dal som zrobiť dekarbonizáciu. Bezúspešne, motor stále štrajkuje. Zistil som, že pri prudšom zošliapnutí plynu sa otvorí škrtiaca klapka o viac ako polovicu a nasávaný vzduch začne opačne tlačiť škrtiacou klapkou von a motor zadusí. Pri malom plyne a otáčkach do 2000 zrýchľuje no pri podržaní na rovnakých otáčkach motor ide mierne trhá. A diagnostika nezapísala žiadnu závadu. Ďakujem za ochotu možno i jednoduchou odpoveďou sa dostanem k oprave.
presúvam môj príspevok z diskusie opelclub.sk, nejak sa nik nemá k rade a ja si neviem poradiť.
Na mojej Astre G 1.4 16V, 2004 - 42000km mi nesvieti síce kontrolka motora, no jednoznačne výkon motora je v pase.
Auto bez problému štartuje a na voľnobeh ide bezchybne, no pri pridávaní plynu od 2000 otáčok je motor hlučný. No hlavne nejde do výkonu, len veľmi lenivo pridáva a nad 3000 otáčok, začína motor dusiť. Vymenil som sviečky, boli suché a normálne opálené , a dal som druhý vzduchový filter. Zmena žiadna, motor chodí rovnako zle a ja bez rozsvietenej kontrolky neviem, či ísť na diagnostiku alebo čím začať. Ak máte skúsenosť s riešením niečoho podobného skúste poradiť. Nerád by som denne bežal objednávať rôzne dielce.
Pri improvizácii som skúšal vymeniť palivový filter, dal som zrobiť dekarbonizáciu. Bezúspešne, motor stále štrajkuje. Zistil som, že pri prudšom zošliapnutí plynu sa otvorí škrtiaca klapka o viac ako polovicu a nasávaný vzduch začne opačne tlačiť škrtiacou klapkou von a motor zadusí. Pri malom plyne a otáčkach do 2000 zrýchľuje no pri podržaní na rovnakých otáčkach motor ide mierne trhá. A diagnostika nezapísala žiadnu závadu. Ďakujem za ochotu možno i jednoduchou odpoveďou sa dostanem k oprave.