Stránka 1 z 3

Zaslepeni EGR

Napsal: 06 pro 2006, 17:57
od gumidek
Chtěl bych se zeptat kolik z vas tu ma zaslepeny EGR ventil. A jestli to ma naky hlubši vyznam.

Napsal: 06 pro 2006, 18:05
od BLAŽENA
DELA SE TO V SERVISECH. PROBLEM S AGR, SVITI DIAGNOSTIKA, ZASLEPIT AGR, POMOCÍ TECH2 PŘEPROGRAMOVAT ŘJ S TIM ŽE VUZ NEMA AGR A JE TO. NEBO MYSLIŠ KVULI VYKONU?

Napsal: 06 pro 2006, 18:05
od manli2
já ne.. nemám odvahu hrabat se v něčem co funguje... :wink:

Napsal: 06 pro 2006, 18:08
od BLAŽENA
U NAFTOVEHO MOTORU TO CHAPU,ALE BENZIN? KDO TO MA AT NAPISE JESTLI TO JE ZNAT.

Napsal: 06 pro 2006, 20:51
od Trdlo
Jenomže přes tech2 přemluvíš jednotku aby nehlásila nefunkčnost agr jako chybu jen na novejch motorech, na starších ne. To je rok 2002 a vejš.

Napsal: 06 pro 2006, 21:09
od pepca
Trdlo píše:Jenomže přes tech2 přemluvíš jednotku aby nehlásila nefunkčnost agr jako chybu jen na novejch motorech, na starších ne. To je rok 2002 a vejš.
mám auto r.99,ale na té diagnostice zjistili,že tam mám již z německa nahrán softvér z roku 2003,tak tady by to snad již šlo,nebo také né?jinak ten softvér dle Zdenka zajistí to,aby byla pozměněná funkce toho ventilu,něco jako že při každém zapnutí klíčku se ten ventil procvičí,na ten starej softík prý chodí jen v jistých okamžicích a tudíž dochází k tomu že nechodí jak má,moc tomu nerozumím,ale jestli to zaslepení nějak lépe zlepší funkci,nebo se předejde problémům,tak bych byl též pro,ale asi to nebudu vědět jak na to. :wink:

Napsal: 06 pro 2006, 21:11
od BLAŽENA
A ty máš zaslepen AGR?

Napsal: 06 pro 2006, 21:18
od BLAŽENA
S tím rokem máš pravdu. Bral jsem to obecně.

Napsal: 06 pro 2006, 23:37
od Trdlo
BLAŽENA píše:S tím rokem máš pravdu. Bral jsem to obecně.
V poho. Já tohle vím teprv tejden, tak si to musím užít, že můžu dělat chytrýho. :D :oops:

Napsal: 07 pro 2006, 09:52
od Princ William
ja to zaslepil z jisteho duvodu co jsem popisoval v jinem topicu. zatimsleduju spotrebu a musim rict ze je asi porad stejna ale to se dozvim az budu brat zase plnou coz bude asi po novym roce pokud nebude zase nakej vejlet v planu. jinak bych rekl ze auto jde ted lip za plynem a po meste se da jezdit na trojku uz od 1000 coz je dost fajn. mam to ted jako naftaka :lol: :lol: preci jen 170Nm je poznat. pokud nebude rapidne vetsi spotreba tak ho necham zaslepenej rekl bych ze jo to zbytecnost (sice to nebude splnovat emisni normu ted nevim asi D4 ale to mi je uplne volny)

Napsal: 07 pro 2006, 15:28
od gumidek
Prosimtě mam stejny motor jak ty ale nevim kde ten EGR ventil je. Měl bys naky foto nebo popis kde ho hledat. Skoukl sem snad všechno a nemužu ho najit. Asi mi ho tam soudruzi s NDR zapomněli dat :lol:

Napsal: 08 pro 2006, 10:34
od PetrKpy
gumidek píše:Prosimtě mam stejny motor jak ty ale nevim kde ten EGR ventil je. Měl bys naky foto nebo popis kde ho hledat. Skoukl sem snad všechno a nemužu ho najit. Asi mi ho tam soudruzi s NDR zapomněli dat :lol:
Kluci, to vám tak ten ventil pije krev, že ho chcete zaslepovat?

Napsal: 08 pro 2006, 12:08
od Princ William
PetrKpy píše:Kluci, to vám tak ten ventil pije krev, že ho chcete zaslepovat?
me trebe nefunguje jak ma ale kdyz jsem ho zaslepil tak je ok. kontrolka nesvitila ale byl to von.

Napsal: 08 pro 2006, 13:08
od PetrKpy
Princ William píše:
PetrKpy píše:Kluci, to vám tak ten ventil pije krev, že ho chcete zaslepovat?
me trebe nefunguje jak ma ale kdyz jsem ho zaslepil tak je ok. kontrolka nesvitila ale byl to von.
To mě docela děsíš, 6 let starý auto a už mu v motoru něco nefunguje? A jak se pozná, že nefunguje jak má? A co na to nějaký "odborný" servis?

Napsal: 08 pro 2006, 13:10
od Vojta
PetrKpy píše: To mě docela děsíš, 6 let starý auto a už mu v motoru něco nefunguje? A jak se pozná, že nefunguje jak má? A co na to nějaký "odborný" servis?
seš trochu naivka ne? si myslíš že stim budeš jezdit 10 let bez závady? :roll: