Opel astra 1.4 16 V
Napsal: 26 srp 2011, 06:48
Zdarvim, potřebuju se na něco zeptat
koupil jsem astřičku, ze začátku vše v pohodě, později začli kolísat otáčky a občas mi to i chcíplo, někdy to i po chcípnutí nešlo nastartovat. Stává se to , když podřazuji a dojíždim např. ke křižovatce.
Nechal jsem to na diagnostiku, hlásilo to mraky chyb,nechal jsem vyměnit egr ventil ( který by to prý mohl dělat ) a ono nic...dělá to pořád...hlásilo to nějakou chybu 0107....a ještě např. při 2000 otáčkách mi začne auto cukat, když mam nohu minimálně na plynu. a ještě něco, mezi tak 1000 - 2000 se ohlašujou od motoru divné zvuky,jako by něco o sebe chvíli třelo a pak už je to dobré...dočetl jsem se že se různé zvuky ohlašují z motoru tim že jsou špatné sylenbloky...je to možné ??
...mám motor Z14XE...program mi hlásil že mám Z16XE...tak nevim jestli je tam jiná řídící jednotka...jestli že jo je to problém ? a newvíte kolik stojí ta pravá nebo za kolik se dá sehnat ?
ted k těm chybám...1. P0170 Fuel trim system rich - not present ... - přeložil jsem to na netu jako... - palivového systému, bohatá výbava - není k dispozici
2. P0300 Multiple cylinder misfire - není k dispozici
3. P0303 Cylinder 3 misfire detected - not present - válec 3 selhání zapalování zjištění - není k dispozici
prosím o jakoukoliv radu či informaci o těchto chybách, abych věděl co s tim...
kontrolka mi pořád svítí i po výměně egr ventilu a vyčištění škrtící klapka...mam 2 lambda sondy a ta druhá při volnoběhu skoro neběží, při jízdě běhá normálně....má to takhle být či by to mohla dělat ta lambda sonda....? ...nebo třeba nějaká ta chyba ?
Díky všem za jakoukoliv radu popř. informaci
koupil jsem astřičku, ze začátku vše v pohodě, později začli kolísat otáčky a občas mi to i chcíplo, někdy to i po chcípnutí nešlo nastartovat. Stává se to , když podřazuji a dojíždim např. ke křižovatce.
Nechal jsem to na diagnostiku, hlásilo to mraky chyb,nechal jsem vyměnit egr ventil ( který by to prý mohl dělat ) a ono nic...dělá to pořád...hlásilo to nějakou chybu 0107....a ještě např. při 2000 otáčkách mi začne auto cukat, když mam nohu minimálně na plynu. a ještě něco, mezi tak 1000 - 2000 se ohlašujou od motoru divné zvuky,jako by něco o sebe chvíli třelo a pak už je to dobré...dočetl jsem se že se různé zvuky ohlašují z motoru tim že jsou špatné sylenbloky...je to možné ??
...mám motor Z14XE...program mi hlásil že mám Z16XE...tak nevim jestli je tam jiná řídící jednotka...jestli že jo je to problém ? a newvíte kolik stojí ta pravá nebo za kolik se dá sehnat ?
ted k těm chybám...1. P0170 Fuel trim system rich - not present ... - přeložil jsem to na netu jako... - palivového systému, bohatá výbava - není k dispozici
2. P0300 Multiple cylinder misfire - není k dispozici
3. P0303 Cylinder 3 misfire detected - not present - válec 3 selhání zapalování zjištění - není k dispozici
prosím o jakoukoliv radu či informaci o těchto chybách, abych věděl co s tim...
kontrolka mi pořád svítí i po výměně egr ventilu a vyčištění škrtící klapka...mam 2 lambda sondy a ta druhá při volnoběhu skoro neběží, při jízdě běhá normálně....má to takhle být či by to mohla dělat ta lambda sonda....? ...nebo třeba nějaká ta chyba ?
Díky všem za jakoukoliv radu popř. informaci