Stránka 1 z 1

Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 22 srp 2011, 16:01
od janky
Zdarvim, potřebuju se na něco zeptat
koupil jsem astřičku, ze začátku vše v pohodě, později začli kolísat otáčky a občas mi to i chcíplo, někdy to i po chcípnutí nešlo nastartovat. Stává se to , když podřazuji a dojíždim např. ke křižovatce.
Nechal jsem to na diagnostiku, hlásilo to mraky chyb,nechal jsem vyměnit egr ventil ( který by to prý mohl dělat ) a ono nic...dělá to pořád...hlásilo to nějakou chybu 0107 nebo 1070 ...bohužel už si to nepamatuju přesně kolega tady odtud mi poradil,že bych mohl mít zakeklenou škrtící klapku,ale ještě jsem ji nenechal vyčistit....a ještě např. při 2000 otáčkách mi začne auto cukat, když mam nohu minimálně na plynu. a ještě něco, mezi tak 1000 - 2000 se ohlašujou od motoru divné zvuky,jako by něco o sebe chvíli třelo a pak už je to dobré...dočetl jsem se že se různé zvuky ohlašují z motoru tim že jsou špatné sylenbloky...je to možné ??budu rád za každé informaci popř. pomoc Díky

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 22 srp 2011, 16:39
od kubeSRi
váha vzduchu,svíčky to by mohlo byt to cukani,mě se stalo že se motor nechladil a když sem vyřadil a dojížděl k semaforu tak to zdechlo a musel sem několik minut čekat,nešlo to startovat...ojete auto co bys chtek bude delat problemy 16v ..koupis za 70tisic a zachvilku mas 30tisic na opravach...to uz radsi astru h :lol:

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 22 srp 2011, 16:55
od hant
no tak jestli jsi byl na diagnostice tak základ je vědět chyby který i to vyházelo. A ty pak následně odstranit. Nejde asi všechno zabalit do balíčku EGR a doufat. Tak si myslím že na diag. skončíš znovu. Klapku vyčistit se poravdu vyplatí. Já to dělám pravidelně každej rok. Asi uchylka. A cukání v nízkých otáčkch zleží na tom jakej máš zařazenej rychlostní stupeň. Jestli jedeš pomalu a máš nízké otáčky a jedeš na trojku tak po akceleraci je cuknutí normální protože 16ti ventil potřebuje trochu točit. Tohle je o tom si to ošahat a poznat to. to se vychytá 8)

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 24 srp 2011, 15:02
od janky
ahoj...tak jsem byl na té diagnostice...zaprvé mám motor Z14XE...program mi hlásil že mám Z16XE...tak nevim jestli je tam jiná řídící jednotka...jestli že jo je to problém ? a newvíte kolik stojí ta pravá nebo za kolik se dá sehnat ?
ted k těm chybám...1. P0170 Fuel trim system rich - not present ... - přeložil jsem to na netu jako... - palivového systému, bohatá výbava - není k dispozici
2. P0300 Multiple cylinder misfire - není k dispozici
3. P0303 Cylinder 3 misfire detected - not present - válec 3 selhání zapalování zjištění - není k dispozici

prosím o jakoukoliv radu či informaci o těchto chybách, abych věděl co s tim...
kontrolka mi pořád svítí i po výměně egr ventilu a vyčištění škrtící klapka...mam 2 lambda sondy a ta druhá při volnoběhu skoro neběží, při jízdě běhá normálně....má to takhle být či by to mohla dělat ta lambda sonda....? ...nebo třeba nějaká ta chyba ?
Díky všem za jakoukoliv radu popř. informaci

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 25 srp 2011, 13:14
od roman1405
kubesmaurer píše:váha vzduchu,svíčky to by mohlo byt to cukani,mě se stalo že se motor nechladil a když sem vyřadil a dojížděl k semaforu tak to zdechlo a musel sem několik minut čekat,nešlo to startovat...ojete auto co bys chtek bude delat problemy 16v ..koupis za 70tisic a zachvilku mas 30tisic na opravach...to uz radsi astru h :lol:
Keca Gcko je spolehlive a Hackove motory nemaji samonastaveni vetilu atd.

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 25 srp 2011, 13:25
od palix
Keby bola pravda a mal by si takto domiešaný motor, tak to si kúpil nejaký mix. Trebalo by to prípadne dať čo najrýchlejšie do poriadku. Budeme dúfať, že oprava nebude zložitá ;). Držím palce...

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 27 srp 2011, 14:18
od Arwy
janky píše:ahoj...tak jsem byl na té diagnostice...zaprvé mám motor Z14XE...program mi hlásil že mám Z16XE...tak nevim jestli je tam jiná řídící jednotka...jestli že jo je to problém ? a newvíte kolik stojí ta pravá nebo za kolik se dá sehnat ?
ted k těm chybám...1. P0170 Fuel trim system rich - not present ... - přeložil jsem to na netu jako... - palivového systému, bohatá výbava - není k dispozici
2. P0300 Multiple cylinder misfire - není k dispozici
3. P0303 Cylinder 3 misfire detected - not present - válec 3 selhání zapalování zjištění - není k dispozici

prosím o jakoukoliv radu či informaci o těchto chybách, abych věděl co s tim...
kontrolka mi pořád svítí i po výměně egr ventilu a vyčištění škrtící klapka...mam 2 lambda sondy a ta druhá při volnoběhu skoro neběží, při jízdě běhá normálně....má to takhle být či by to mohla dělat ta lambda sonda....? ...nebo třeba nějaká ta chyba ?
Díky všem za jakoukoliv radu popř. informaci
Daj VIN číslo a zistíme aký motor by si mal mať v aute. Podľa toho si daj do RJ naprogramovať správny softvér a až potom rieš ďalšie problémy s autom.

Re: Opel astra 1.4 16 V

Napsal: 29 srp 2011, 16:49
od janky
zdravim,taky tu byla řeč o lambda sondách že by mohli dělat to s těma otáčkama...nechal jsem je přeměřit...při jízdě obě běhají normálně..jakmile mam neutrál,tak ta za katalyzátorem skoro vůbec neběhá..je to normální nebo je vadná ? díky za rady