již dvouletá závada
Napsal: 11 črc 2011, 16:07
Zdravim vás klubáci, spolubojovníci.
Již cca 2 roky mám problém. Mám astru 1.4.16V combi motor X14XE benzín a po nastartování mi vyskočí na 2000 ot./min a drží je.Celé to řešim prudkym sešlápnutím plynu a následnym uvolněnim.Poté otáčky zůstanou na 1100 ot./min. jak má být při studeném motoru. Následné rozjetí na první a druhý rychlostní stupeň je jako by jsem tahl naloženou káru do cca 2500 ot./min potom najednou jako když ji ztratim a jezdí normálně ale nesmim s autem stát nikde déle jak cca hodinu.Potom je to opět to samé.Ale to samé se děje i při teplém motoru když auto nechám následně na sluníčku.Přijdu k němu cca za hodinu a po nastartování otáčky dělají to samé. No, a v zimě zase, když mrzne tak nastartuji otáčky jsou již na sytiči ale neudrží je a padaji tak až auto kašle na 3 válce a následně chcípne. Po dalšim startu už držim cca 30 s otáčky pedálem vyšší a když pustim plynovej pedál tak už drží sytič jak má. To jsou problémy které se mi nepovedle ještě vyřešit. Dnes jsem byl i na emisích a diagnostice a vše je o.k. i lambda sonda. Tak nevim už.Mám teda pohnilej a možná vevnitř sesypanej výfuk ale řekl by jsem že to tim nebude. Nemáte někdo zasebou podobnou zkušenost?Díky za typy. Hlavně mi nepište ať to hodim do šrotu a koupim si novou astru.
Již cca 2 roky mám problém. Mám astru 1.4.16V combi motor X14XE benzín a po nastartování mi vyskočí na 2000 ot./min a drží je.Celé to řešim prudkym sešlápnutím plynu a následnym uvolněnim.Poté otáčky zůstanou na 1100 ot./min. jak má být při studeném motoru. Následné rozjetí na první a druhý rychlostní stupeň je jako by jsem tahl naloženou káru do cca 2500 ot./min potom najednou jako když ji ztratim a jezdí normálně ale nesmim s autem stát nikde déle jak cca hodinu.Potom je to opět to samé.Ale to samé se děje i při teplém motoru když auto nechám následně na sluníčku.Přijdu k němu cca za hodinu a po nastartování otáčky dělají to samé. No, a v zimě zase, když mrzne tak nastartuji otáčky jsou již na sytiči ale neudrží je a padaji tak až auto kašle na 3 válce a následně chcípne. Po dalšim startu už držim cca 30 s otáčky pedálem vyšší a když pustim plynovej pedál tak už drží sytič jak má. To jsou problémy které se mi nepovedle ještě vyřešit. Dnes jsem byl i na emisích a diagnostice a vše je o.k. i lambda sonda. Tak nevim už.Mám teda pohnilej a možná vevnitř sesypanej výfuk ale řekl by jsem že to tim nebude. Nemáte někdo zasebou podobnou zkušenost?Díky za typy. Hlavně mi nepište ať to hodim do šrotu a koupim si novou astru.