Opel Zafira 1.8 16V, žere jak tank
Napsal: 06 čer 2011, 22:34
Zdravím,
Pred cca mesicem se na aute Opel Zafira 1.8 16V 2001 delal ventil (vyfuk), pac byl upecenej a motor bezel na tri valce, na tri valce to jezdilo cca 3 dny a najelo se tak 270km. Motoru se sundala hlava a vymenily se ventily na vadnym valci, davaly se na obe vacky novy simerinky. Na pistech byla relativne vule ale ne zase tak velka, jak rekl odbornik v servisu. Nicmene se motor slozil nazpatek a chytl v pohode, jezdi v pohode, neklepe ani pri jizde nekouri, ale bohuzel naprosto neuveritelne zere (cca 14-19l na 100km pri lehke noze) a z oleje je citit benzin relativne dost, pri dlouhym stani kdyz se motor nastartuje a prida se lehce plyn tak motor kouri az modrave, coz to by vysvetlovalo to, ze motor bohuzel zere i olej (az 1l oleje na 700km). Nenapada me nic jinyho nez krouzky na pistech, protoze simerinky jsou novy, ale znova rozebirat motor a jeste vyndavat pisty by stalo dalsi penize. Slysel sem neco o nejakych aditivech, ktery by mohly trosku pomoct motor utesnit a vymezit vule, existuje neco takovyho, nebo to je jen fama ? A existuje to na benzin ? Bude to nejakou chvili drzet, nebo je vymena krouzku nezbytna ? Nebo je to neco jinyho nez jen krouzky ?
Diky moc za pomoc a nazory, sem z toho docela zoufalej.
Pred cca mesicem se na aute Opel Zafira 1.8 16V 2001 delal ventil (vyfuk), pac byl upecenej a motor bezel na tri valce, na tri valce to jezdilo cca 3 dny a najelo se tak 270km. Motoru se sundala hlava a vymenily se ventily na vadnym valci, davaly se na obe vacky novy simerinky. Na pistech byla relativne vule ale ne zase tak velka, jak rekl odbornik v servisu. Nicmene se motor slozil nazpatek a chytl v pohode, jezdi v pohode, neklepe ani pri jizde nekouri, ale bohuzel naprosto neuveritelne zere (cca 14-19l na 100km pri lehke noze) a z oleje je citit benzin relativne dost, pri dlouhym stani kdyz se motor nastartuje a prida se lehce plyn tak motor kouri az modrave, coz to by vysvetlovalo to, ze motor bohuzel zere i olej (az 1l oleje na 700km). Nenapada me nic jinyho nez krouzky na pistech, protoze simerinky jsou novy, ale znova rozebirat motor a jeste vyndavat pisty by stalo dalsi penize. Slysel sem neco o nejakych aditivech, ktery by mohly trosku pomoct motor utesnit a vymezit vule, existuje neco takovyho, nebo to je jen fama ? A existuje to na benzin ? Bude to nejakou chvili drzet, nebo je vymena krouzku nezbytna ? Nebo je to neco jinyho nez jen krouzky ?
Diky moc za pomoc a nazory, sem z toho docela zoufalej.