pokles v krivke vykonu
Napsal: 10 dub 2011, 11:58
Zdravím. na zaciatok uvediem trochu temu.
Robim Diplomovu pracu - ladim mapu LPG . tak aby som sa vykonovo aj momentom co najviac priblizil benzinu. (Astra G 1.6 16V Sportive X16XEL, LPG- Elpigaz) mam algoritmus na vypocet hodnot v mape LPG, prepisujem to a meriam ci som sa "zlepsil"
posledne dni je auto hodne na brzde (ma 204000 km) trapi ma jedna vec. uz na zakladnej - benzinovej mape mam pri 4500 otacok taky ako pokles na vykonovej krivke. mam silne podozrenie na listu zapalovania (sviecky mam nove). obcas pri studenom motore sa mi tazko rozbieha - ako keby ho zdusilo po pridani plynu a potom sa rozbehne.
Vykon mi na benzine namera v pohode 73,5-74kW. avšak moment mam len 133-137 Nm max.
neviem ci spravne uvazujem, ked obvinujem z toho listu. Chvilu som si nahovaral, ze to moze byt aj vekom motora, ze nema uz potrebnu kompresiu, ale potom by bol aj vykon mensi nie??
a kedze len moment pokulhava a vo vykonovej krivke je prepad, tak to moze byt zapalovanim nie?? co na to poviete?
vdaka
Robim Diplomovu pracu - ladim mapu LPG . tak aby som sa vykonovo aj momentom co najviac priblizil benzinu. (Astra G 1.6 16V Sportive X16XEL, LPG- Elpigaz) mam algoritmus na vypocet hodnot v mape LPG, prepisujem to a meriam ci som sa "zlepsil"
posledne dni je auto hodne na brzde (ma 204000 km) trapi ma jedna vec. uz na zakladnej - benzinovej mape mam pri 4500 otacok taky ako pokles na vykonovej krivke. mam silne podozrenie na listu zapalovania (sviecky mam nove). obcas pri studenom motore sa mi tazko rozbieha - ako keby ho zdusilo po pridani plynu a potom sa rozbehne.
Vykon mi na benzine namera v pohode 73,5-74kW. avšak moment mam len 133-137 Nm max.
neviem ci spravne uvazujem, ked obvinujem z toho listu. Chvilu som si nahovaral, ze to moze byt aj vekom motora, ze nema uz potrebnu kompresiu, ale potom by bol aj vykon mensi nie??
a kedze len moment pokulhava a vo vykonovej krivke je prepad, tak to moze byt zapalovanim nie?? co na to poviete?
vdaka