Stránka 1 z 1

závada motoru

Napsal: 13 bře 2011, 21:48
od Radar
Rozsvítila se mi závada motoru,napíchl jsem diagnostiku a ta vypsala tyto chybové kódy
P1110 ventil regulace proměnné délky sání
P1326 nesprávná funkce změny předstihu ,obvod systému proti klepání
P1327 - //-
P1328 -// -
P1329 -//-
P0325 nesprávný signál čidla detonačnho spalování
chybové kody jsem vymazal a zůstala jen chyba p1110.
Může mi někdo poradit co ted s motorem,mám strach jestli neni KO řídící jednotka mam motor 1,8 85kw kod motoru x18xe1,a co jsem tu četl tak R.J u tohoto motoru nejsou zrovna spolehlive

Re: závada motoru

Napsal: 14 bře 2011, 21:22
od Radar
nikdo nic

Re: závada motoru

Napsal: 15 bře 2011, 11:17
od denny
Nejspíš budeš mít vadný nebo třeba odpojený ventil změny délky sacího potrubí.Nebo přerušený vodič nebo vodiče k němu.Nebo jsou zkratované mezi sebou nebo na kostru.

P1110 Ventil sacího potrubí 1, vysoké napětí C-028
P1110 Ventil sacího potrubí 1, nízké napětí C-028

153 - dvoupístový ventil
Funkce
Solenoid určuje, které sací potrubí se používá pro vstup vzduchu do motoru. V závislosti na otáčkách motoru se vybírá dlouhé nebo krátké vstupní rozvětvené potrubí nebo jejich kombinace.
Specifikace
napájecí napětí: 12 V
odpor: 25 - 35 ohmů
Diagnostika
Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.
Zkontrolujte odpor:
Vypněte zapalování. Demontujte konektor solenoidu.
Změřte odpor mezi dvěma piny solenoidu. Porovnejte se specifikovaným odporem. Případně zkontrolujte funkci solenoidu přiložením napětí ke piny solenoidu. Solenoid by měl "kliknout".
Zkontrolujte napájecí napětí:
Vypněte zapalování. Demontujte konektor solenoidu.
Spusťte motor a změřte napětí mezi jednou svorkou konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Zkontrolujte druhou svorku. V jednom z obou případů by se mělo rovnat napětí akumulátoru. Pokud se nerovná, zkontrolujte vedení a pokud jsou přítomny relé nebo jednotku napájení a pojistku (pojistky).
Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):
Vypněte zapalování. Demontujte konektory solenoidu a řídící jednotky (ECU).
Změřte odpor mezi jedním ze dvou svorek konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Zkontrolujte druhou svorku. Jedna z nich by měla být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.