Elektronika motoru
Napsal: 15 úno 2011, 09:48
Ahoj / Dobrý den,
vlastním Astru G r.v. 2000, 1.6. V zimním období se mi stává (teď je to vlastně pořád), že se rozsvítí kontrolka elektroniky motoru a motor ztratí tah a část výkonu (to je nejspíš ten nouzový stav "na dojezd"). Při přidávání plynu kontrolka pro změnu bliká - což by měl být imobilizér. Někdy se toto stane hned, někdy až po X km. Teď se mi dokonce stalo, že za jízdy při volnoběhu motor chcípnul. Byl jsem s tímto problémem už v jednom servisu a bylo mi řečeno, že vlastně neví co s tím a že se to možná s vyššími teplotami umoudří. Super, že ano.
Rád bych věděl zda někdo z vás měl podobný problém nebo teorii co by to mohlo být, případně jestli v oblasti Praha / Praha - západ nevíte o někom, kdo se v elektronice motoru vyzná a dovedl s tím něco udělat nebo alespoň říct, co s tím je. Pouhý pohled na diagnostiku asi moc nepoví, když nevěděli ani v servisu, ale tam si nedělám iluze o tom, že se nějak moc snaží.
Předem mockrát díky za vaše odpovědi.
vlastním Astru G r.v. 2000, 1.6. V zimním období se mi stává (teď je to vlastně pořád), že se rozsvítí kontrolka elektroniky motoru a motor ztratí tah a část výkonu (to je nejspíš ten nouzový stav "na dojezd"). Při přidávání plynu kontrolka pro změnu bliká - což by měl být imobilizér. Někdy se toto stane hned, někdy až po X km. Teď se mi dokonce stalo, že za jízdy při volnoběhu motor chcípnul. Byl jsem s tímto problémem už v jednom servisu a bylo mi řečeno, že vlastně neví co s tím a že se to možná s vyššími teplotami umoudří. Super, že ano.
Rád bych věděl zda někdo z vás měl podobný problém nebo teorii co by to mohlo být, případně jestli v oblasti Praha / Praha - západ nevíte o někom, kdo se v elektronice motoru vyzná a dovedl s tím něco udělat nebo alespoň říct, co s tím je. Pouhý pohled na diagnostiku asi moc nepoví, když nevěděli ani v servisu, ale tam si nedělám iluze o tom, že se nějak moc snaží.
Předem mockrát díky za vaše odpovědi.