Stránka 1 z 1
odvzdušnění spojky
Napsal: 21 led 2011, 19:43
od Screwface
Zdrawíčko mám problém.Po výměně spojky mi při nastartovanym motoru nejde řadit,resp. hodně ztuha.Mám astru g coupe.Tak bych se chtěl zeptat jestli není nějaký přesný postup odvzdušnování.Potřeboval bych to vědet rychle.Předem moc díky
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 21 led 2011, 19:45
od HerryCZ
Kdyby byla zavzdusnena, tak by sla lehce. Jinak v protoru mezi motorem a prevodovkou je odvzdusnovak.
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 21 led 2011, 19:49
od Screwface
spojka mi špatně vyztavuje.když to není nastartovaný tak jde řadit lehce.ale po nastartování tou řadičkou skoro ani nehnu
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 21 led 2011, 19:56
od mirda2908
casem si mozna jeste sedne a pak budes radit lehce myslim si nekde sem to tady cetl
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 22 led 2011, 18:34
od Screwface
zdrawim.tak spojka zatim nesedla.je to strašný:)zpátečku nemůžu narvat při nastartovanym motoru ani náhodou.musim chcípnout dát zpátečku a znova nastartovat!spojka je tak měkká jak kdybych šlápnul do H...:)v tom servisu do kterého jsem to dal mi řekly že mi nejspíš z Německa poslaly špatnej spojkovej set!Že prý mám obložení na lamele tluštší než originál!nějakym způsobem jsem dospěl k výsledku že kdyby byla mohla být na motory C20let.tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo newíte tlouštku těch lamel na oba dva modely a jestli třeba přítlačák nemůže být taky jinej.Všem moc díky
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 22 led 2011, 20:55
od denny
Vyměnili ti centrální vypínací ložisko?Jestli ne ,tak to je ta chyba.Jestli ano,tak odvzdušnění se provádí přístrojem za stálého tlaku 1,6-2,0 atm přes nádobku.Pak je potřeba 50x sešlápnout spojku a proces s tlakem opakovat.Odšlapáváním se to moc nedaří.Taky sem napiš přesný typ motoru,jakou ti dodali spojku.Můžeš tam mít SAC spojku a ta bez spec předpětí nástrojem LUK nebo podobným, nelze správně namontovat.
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 22 led 2011, 21:39
od Screwface
mám Z20LET. Na Ebay jsem koupil od típka, co jich prodává mraky celej set.Přítlačák, lamelu, a ložisko.na přítlačáku asi nic psanýho nebylo.na Lamele byla jenom značka LUK.odvzdušnovaly to přes ten přístroj (u toho jsem byl) na 1,5.newim kolikrát to prošlapávaly,ale už tekla jenom kapalina bez bublinek.tady je přesně ta spojka co jsem objednal i tohoto uživatele(přijde na to jestli poslal to co jsem chtěl,ale vypadalo naprosto stejně)
http://cgi.ebay.de/Sport-Kupplung-Astra ... 27b81d02ed
Re: odvzdušnění spojky
Napsal: 23 led 2011, 11:52
od denny
Tak dle TIS 2000 bys tam měl opravdu mít spojku SAC\samoseřizovací\ a ta se montuje za použití předepínacího nástroje.Jestli to nedělali,tak se připrav na novou výměnu a přítlačák nový\ten se nakrokoval blbě a nelze jej vrátit do zákl polohy\.
Tento postup mi vychází dle TIS,manualu LUK,manualu Valeo i manualu Sachs.Pro motor Z20LET 141kW,vyrobeno od 30.11.2001.