Problémy s motorom
Napsal: 23 říj 2010, 16:24
V lete som kúpil Astru G ročník 2000, 130000 km. Motor X14XE. V lete šla bez problémov, ale keď klesli teploty asi pod 11 stupňov, začali problémy. Motor naštartuje okamžite, ale kolísajú otáčky na voľnobehu a rozjazd prvých niekoľko metrov je slabý, motor ledva ide, raz trochu aj pukal asi nespálené palivo vo výfuku. Keď sa motor trochu zahreje (tak 50 metrov), ide zas bez problémov.
Dnes som ho pripojil na diagnostiku a je tam toho dosť veľa
Jednotka motora:
0230 Ukazatel palivového čerpadla
0443 Porucha odvětrávacího ventilu v obvodu/systému odvětrávání nádrže
0354 ? zapalovacia cievka 4 ?
0352 Porucha elektronické regulace uhlu předstihu - válec 2+3 nízká úroveň napětí
0200 Poškození/porucha v obvodu vstřikovače
0130 Regulace mimo rozsah / nesprávný signál sondy 1 (?)
Jednotka "Engine cooling module" ešte ukazuje chyby 163,2,17. Neviete kde je popis týchto chýb?
Neviete, v čom môže byť problém? Viem že predošlý majiteľ menil zapaľovaciu lištu, lebo starú mi nechal v aute.
Neviem či to súvisí, ale pred 3 týždňami (to už boli problémy s motorom) som dolial vodu do chladiacej kvapaliny, lebo stále som mal centimeter pod maximom a písal mi to BC. Dolial som centimeter nad maximum a po 2 týždňoch som zistil, že asi pol litra vody zmizlo a mal som ešte menej ako predtým. Neviem kam mohla uniknúť, viečko bolo dobre zavreté a keď som ho ráno otvoril, aby som vodu dolial, tak zasyčalo, takže nejaká veľká netesnosť by tam nemala byť, nie?
Dnes som ho pripojil na diagnostiku a je tam toho dosť veľa
Jednotka motora:
0230 Ukazatel palivového čerpadla
0443 Porucha odvětrávacího ventilu v obvodu/systému odvětrávání nádrže
0354 ? zapalovacia cievka 4 ?
0352 Porucha elektronické regulace uhlu předstihu - válec 2+3 nízká úroveň napětí
0200 Poškození/porucha v obvodu vstřikovače
0130 Regulace mimo rozsah / nesprávný signál sondy 1 (?)
Jednotka "Engine cooling module" ešte ukazuje chyby 163,2,17. Neviete kde je popis týchto chýb?
Neviete, v čom môže byť problém? Viem že predošlý majiteľ menil zapaľovaciu lištu, lebo starú mi nechal v aute.
Neviem či to súvisí, ale pred 3 týždňami (to už boli problémy s motorom) som dolial vodu do chladiacej kvapaliny, lebo stále som mal centimeter pod maximom a písal mi to BC. Dolial som centimeter nad maximum a po 2 týždňoch som zistil, že asi pol litra vody zmizlo a mal som ešte menej ako predtým. Neviem kam mohla uniknúť, viečko bolo dobre zavreté a keď som ho ráno otvoril, aby som vodu dolial, tak zasyčalo, takže nejaká veľká netesnosť by tam nemala byť, nie?