Stránka 1 z 1

Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 18:18
od zdenda80
Zdravim vas, uz nejakou dobu to tu postupne procitam a doufal jsem ze sem nebudu muset prispivat i se svym problemem, bohuzel to nastalo vcera.
Mam astru 1.6 16V r.v. 2001, pred cca 15000 km se konala vymena jednoho deraveho ventilu, odkarbonovani vsech ostatnich ventilu a vycisteni valcu. Vcera kdyz si jedu se z niceho nic opet rozsvitila znama priserna kontrolka (zluty motor) :o///
Podle rad tady na foru co jsem nasel jsem vyblikal jedinou zavadu a to 0301 (vynechavani zapalovani na prvnim valci)

Auto se chova asi takhle : nastartuju v pohode, neutral slape v pohode na 4 valce, ale jakmile se zacnu rozjizdet zacne se dusit, ale jde to, pokud jedu ve stejnych otackach konstatni rychlosti nic nepocitim, jakmile seslapnu plyn az k podlaze a akceleruju, tak auto zacne cukat, plynule pridava ale do toho hrozne cuka :o///// je to priserny, to same na 1,2,3 i 4. na 5 jsem to zatim nezkousel, ale to je detail, proste jedu-li konstatni rychlosti nic, pridupnu to a zacne to cukat, je cejtit ze je tam tah, taky to zrychluje, ale skace to jak postrelenej kun :o////
Dokazal by mi nekdo poradit jen takhle z popisu? jsem smiren ze auto dam do servisu, planuju ho pak hned prodat, ale tohle potrebuju nechat opravit jinak to nema smysl.
Diky za kazdou radu, mejte se a at vam to jezdi

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 19:10
od RomanK
Podle chyby zapalovací lišta nebo ŘJ. S opravou bych ale neotálel, nespálený benzín letí do katalyzátoru (u Z motorů na svodech), tam shoří a zapeče se katalyzátor.

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 19:17
od zdenda80
lista ma najeto cca 20 000 km :(

s timhle problemem jsem zatim najel cca 12 kilometru, takze pocitam ze to pristi tyden rovnou odvezu, neni treba moznost i spatne svicky? i kdyz ty maji taky stejne jako oprava ventilu 15 000 +-

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 20:12
od RomanK
Můžou to být i svíčky, ale pokud je volnoběh v pořádku a při prudkém přidání plynu motor zacuká, je to nejčastěji lišta. Příčinou proč lišta odejde, mohou být i špatné svíčky.

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 21:17
od Trdlo
Heh, "jen" 20 tis? No už jsem viděl i lišty, které odešly po 100km.......

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 21:33
od p.somik
to snad strašíš :(

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 21:37
od Trdlo
Nn, bohužel. A u dvou jsem se dokonce při reklamaci dozvěděl, že výrobce za nic nemůže....

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 17 zář 2010, 23:23
od zdenda80
tak jsem byl prekontrolovat servisku a menim parametry. ackoliv vim ze to k nicemu neni ale teda presneji, na nove svicky a novou listu ktera byla menena zaroven najeto pouze 12 tisic, trochu sem to poplet, to mi nerikejte ze to odeslo znova :( kazdopadne asi furt lepsi lista nez RJ

Re: Vynechavani tahu motoru pri plnym plynu

Napsal: 20 říj 2010, 13:48
od Gabe
zdenda80 píše:tak jsem byl prekontrolovat servisku a menim parametry. ackoliv vim ze to k nicemu neni ale teda presneji, na nove svicky a novou listu ktera byla menena zaroven najeto pouze 12 tisic, trochu sem to poplet, to mi nerikejte ze to odeslo znova :( kazdopadne asi furt lepsi lista nez RJ
Tyhle problémy co popisuješ jsem měl po koupi astry taky.Cukalo to neskutečně a pak jak když Tě někdo zezadu nakopne a vystřelilo to jak drak.
Svítila mi kontrolka motoru - výsledek,špatná řídíci jednotka motoru. Cena: 27.000,- V rámci akční slevové kampaně "jen" 8.000,-..