Stránka 1 z 1
Při zátěži se motor dusí
Napsal: 03 čer 2010, 13:27
od ntnt
Zdravim, potřeboval bych radu. Když stojim, motor nastartovanej na volnoběh a pustí se nějaká zátěž (ventilátor motoru, pustim si větrák, rozsvítim světla, otočim volantem a funguje posilovač....) vždy se motor udusí z volnoběžných otáček na nějakých 500 - 600 otáček. Lehce se motor zaklepe a hned se zase srovná na klasický volnoběh. Nevíte čím by to mohlo být?
Re: Při zátěži se motor dusí
Napsal: 03 čer 2010, 13:48
od rychlyradim
altík máš v háji...
Re: Při zátěži se motor dusí
Napsal: 03 čer 2010, 14:16
od ntnt
Určitě je v háji? Protože dobijí.
Re: Při zátěži se motor dusí
Napsal: 03 čer 2010, 15:22
od Salám
Možná je jen slabá baterie..to že nastartuješ ještě neznamená, že to baterie nemá už za sebou.
Doporučuji si půjčit baterku od někoho jiného a vyzkoušet, popř.zkusit dobít
Re: Při zátěži se motor dusí
Napsal: 03 čer 2010, 15:27
od AstraMan
Alternátor Ti klidně může dobíjet za jízdy tak jako mě, ale u mě třeba vybijí autobaterií tím když nikam nejedu
Alternátor dokáže divy
Ale jak psal kolega salám, nejdříve bych zkusit tu baterii
Proč začínat tím nejsložitějším
Re: Při zátěži se motor dusí
Napsal: 04 čer 2010, 19:06
od rychlyradim
já nevím proč se to tu reší...myslím si že má motor ten co já X16XEL nebo prostě X kovou řadu.....já mám v háji na altíku buď diodovej můstek..a nebo regulátor napětí....což má za následek pokles otáček při zapnutí např. světel...je tu toho tuna...stačí HLEDAT
Kdyby měl tak slabou baterii tak by to poznal na startu ne?
PS: můj altík taky dobíjí tak jak má...akorát dělá tady tu neplechu mno
Re: Při zátěži se motor dusí
Napsal: 07 čer 2010, 13:06
od ntnt
Baterií to nebude protože start je bez problémů i když nechám hrát hudbu třeba hodinu po chcípnutí motoru. Tak to bude asi něco v tom alternátoru.