Stránka 1 z 1
Nove turbo ci repas?
Napsal: 14 dub 2010, 14:19
od rodel99
caute,,,tak na mojom coupe turbo mam spotrebu oleja cca 1L na 3500km, v potrubi mam celkom slusne oleja,,,len teraz su nasledujuce moznosti
1. Repas stareho za predpokladu ze pojde o vymenu tesneni,lozisk, dekarbonizaciu a vyvazenie by stalo 315,87€ + tesnenia na zvody a vyfukove potrubie + praca vymontovanie turba, namontovanie turba inou firmou,,,,,
2. Kupa noveho presne Z20LET 1147,- € + tesnenia +robota
3. Kupa noveho z britanie ale Z20LEH alias VXR turba(ktore nieje nijako preslavene svojou vydrzou) za cenu cca 600€ + tesnenia + praca
najviac ma momentalne laka ten repas, mam najazdene cca 95000km tak myslim ze po repase by este mohlo par rokov vydrzat....no najviac ma laka to VXR turbo, no len aby slapalo uplne naporiadok + viac vykonu treba to dat naladit , co tiez nieje lacna zalezitost a rozhodne mimo cesko/slovenska zalezitost + dalsie opletacky,,,,
co poradite?
:):) diki
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 14 dub 2010, 17:27
od Kexik12
na svojej astra som riesil ten isty problem akurat s tym rozdielom ze mne to zralo asi 1l na 1000km co uz je dost hladal som riesenie a kazdy mi radil nieco ine len nie vymenu turba.Vymenil som kruzky a gufera na ventiloch a nic nepomohlo nakoniec som sa rozhodol ze dam dole turbo.Mozno keby som hned na zaciatku riesil turbo a nie ostatne veci dalo by sa este zachranit ale ked som ho odniesol do servisu chlapik mi povedal ze uz sa nebude dat zachranit namontoval som ho a jazdil dalej.Zhanal dalej ked ze sa uz nedal urobit repas musel som zohnat nove.Nakoniec som zohnal v polsku repas za 6000 ceskych korun najazdil som zatial si 15000km a vsetko v pohode nezozralo ani kvapku oleja.Bol som aj na valcovej brzde a vsetky hodnoty co sa tykaju tlaku turba boli ok.Ja som s turbom spokojny a ak by som este mal riesit taky problem opat by som sa obratil na poliakov.Niekde este mam kontakt tak ak budes chciet tak napis
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 19 dub 2010, 21:34
od rodel99
tak turbo uz je po repase,,vymenene tesnenia,prelestene ,,,,akurat som si vsimol tuto prasklinu,,,myslite ze by to mohlo byt nieco vazne? tam mi to vobec nespominali tak dufam ze to nebude vadit,,,,
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 11 srp 2010, 19:19
od Turbi
extremne by to vadit nemalo...ale da sa to aj zavarit
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 31 bře 2012, 09:58
od Fogino
Nejaký navod na výmenu turba bi nebol ? Je to velký problém vymenit ? 1,7 dti 16v opel astra g caravan
som v taliansku turbo mám ale ...
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 31 bře 2012, 10:31
od mirda2908
no problem by to nemal byt ak si sikovni alr bude asi zly pristup
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 31 bře 2012, 10:43
od Fogino
mirda2908 píše:no problem by to nemal byt ak si sikovni alr bude asi zly pristup
je treba vypúšťať nejaké kvapaliny či olej ? potečie z toho niečo ?
časovo je to na koľko asi ?
Re: Nove turbo ci repas?
Napsal: 31 bře 2012, 10:53
od sabelt
Ahoj,
když litam po okreskach atd. tak mi to žere tak 750mll na 1500 km ... taky me ty hodnoty nejak extra neberou ... a zacal jsem to řešit. Když mi praskla hlava, tak jsem nechal na nivymenit uplne vsecko, jen puvodni vacky. Takze hlavu mam uplne novou. Tam by olej unikat nemel.
Gufera na klice jsou OK, jinak by to chcalo ven.
Pistni krouzky jsou taky OK, jinak by to zralo extremne a mel bych barevnej kour z vejfuku.
Tak jsem řešil od kamaráda turbo, ktere by mělo mít nalítáno cca 5000km, ted uz ma vic... no ale zere to pouze o malinko méně. Bohuzel Ty svody mam taky praskle na místě kde ty, kazde svody jsou na 90% praskle na tomto místě, je to slabina u turba na Z20LET motoru. Popravdě nevím jestli to nebude mít 100%vliv na výkon motoru, protoze je to zrovna u klapky wastegate ventilu, a ten kdyz je zavreje tak vsecky spaliny jdou na lopatky turba.... jenze kdyz je tam ta prasklinka, tak muzou cas spalin letet tou prasklinkou, a nebudou tudiz tlacit na lopatky turba a tím bude o neco mensí výkon.
Jeste dalsi poznatek, na puvodním turbu a "novém" co mam, ta prasklinka je o dost mensi jak mas ty. Tvoje je uz doost velka, radeji se koukni po nkeom kdo by to dokazal opravit, ale par lidi mi uzreklo ze mi to opravit nepude, ale nadeje umírá poslední...
Jinak to ze mas olej v sání tak to je prej normální, protoze máme odvětravané vačkové hřídele kde se to vrací zpět do sání.
Tak hodně štastných km
M.